Klachten T-mobile traag internet worden niet opgelost

Gepost op 25/02/11 om 22:48 uur
blabla
Zelfs de T-Mobile shop klaagt er al lange tijd over. Geen idee waarom T-Mobile het nog steeds niet voor elkaar heeft. Ik bel niet met T-Mobile, godzijdank.
Gepost op 26/02/11 om 13:46 uur
Webcare
T-Mobile Webcare
http://www.t-mobile.nl
Quote:

Ik zie het al voor me...mevrouw van t-mobile webcare klimt in de mast om speciaal op jouw verzoek een umts antenne bij te plaatsen...

Ik heb het gevraagd maar mijn collega heeft hoogtevrees. Dat gaat het niet worden dus.

@blabla
We vinden het wel vervelend dat je nog steeds problemen ondervind in Utrecht.
Heb je daar de laatste weken nog melding van gemaakt via het formulier?
Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik je willen vragen om dat te doen.

Sinds november maken wij gebruik van dit formulier.

- Log in op My T-Mobile.
- Je dient de postcode / locatie (Utrecht Centraal Station bijv) aan te geven.
- Klik op zoek
- De locatie verschijnt op de kaart met een tekstballon.
- In de tekstballon kun je klikken op 'ervaart u een probleem op deze locatie'
Dan kom je automatisch uit bij het formulier waar de 7 vragen staan.

Binnen 2 weken krijg je dan telefonisch bericht hierover.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

@blabla
Je laatste bericht krijgen we nu pas te zien
Uit je vorige post dacht ik te kunnen opmaken dat je ook via T-Mobile belt.

Voor diegene die nog wel hinder ondervinden met het netwerk en het formulier nog niet gebruikt hebben, vul het in en laat het ons weten!

Richard & Cindy
T-Mobile Webcare
Gepost op 04/03/11 om 03:54 uur
ik zou dus binnen 5 tot 10 dagen teruggebeld worden.
Zie vorige posts
Inmiddels zijn we 2,5 week verder en nog steeds niets gehoord van t-mobile.

Beste Richard van Webcare, nu kun je wel lollig gaan doen en bijdehante antwoorden gaan geven via hier maar dat er bij jullie beloftes worden gedaan die totaal niet worden nagekomen vindt ik zeer triest.
Ook het feit dat jij en Cindy wel hier op het forum kunnen reageren vindt ik onder de maat.
Zorg dat je die tijd besteed aan klanten daadwerkelijk helpen en niet alleen een verhaaltje met een verwijzing naar jullie webpagina om een formuliertje in te vullen.

Als ik iemand aan telefoon krijg die met mij een afspraak maakt en dat werkt niet eens waarom zou een websiteformuliertje invullen dan wel werken bij jullie?

Al klant van t-mobile sinds het begin, zelfs toen het nog orange en zelfs dutchtone was, maar zodra mijn abbonement nu is afgelopen stap ik linearecta over naar een concurent van jullie die zijn afspraken beter nakomt.

Kijk, een foutje maken kan en mag, dat kan gebeuren, maar afspraken gewoonweg niet nakomen gaat er bij mij niet in.

ik ben niet zo van het schelden maar ik zou bijna gaan denken dat die T voor een afkorting staat bij jullie, namelijk Tering-Mobile.

Sorry voor dit taalgebruik.
Zie je maar weer hoever T-mobile met hun slechte (after)service een mens kan krijgen.
Gepost op 04/03/11 om 09:08 uur
Webcare
T-Mobile Webcare
http://www.t-mobile.nl
@Spoonky
Ik vind het jammer dat je er zo over denkt. Is dat misschien ook de reden dat je niet gereageerd hebt op mijn eerdere verzoek? Mocht je mijn eerdere verzoek over het hoofd gezien hebben dan ontvang ik graag alsnog een e-mail van je.

Quote:
Gepost op 25/02/11 om 14:30 uur
@Spoonky
Mijn excuses dat je nog niet bent teruggebeld. Uit je eerdere bericht maak ik op dat op 11 februari de dekkingsklacht door een medewerker van T-Mobile Klantenservice is doorgezet. Ik heb navraag voor je gedaan bij de desbetreffende afdeling. Zij geven aan dat verzoeken van deze datum in behandeling zijn genomen.

Wanneer er aanstaande dinsdag nog geen contact met je is opgenomen wil ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen naar webcare@t-mobile.nl. Graag in het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden. Ik ga dan kijken wat ik voor je kan doen.

Cindy
T-Mobile Webcare

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone