Ik heb sinds de aanschaf van mijn T-mobile data-only web ‘n walk abonnement problemen met de internet-verbinding (traag of helemaal niet). De eerste keer dat ik deze klacht heb aangekaart bij T-mobile heeft het maanden geduurd voor deze werd opgepakt. Eerst moest ik ping-tijden downloaden, terwijl ik geen verbinding met het internet kon maken, en vervolgens werden er steeds berichten op de voicemail van mijn data-only card ingesproken door de klantenservice, terwijl ik steeds mijn mobiele nummer (GELUKKIG bij een andere provider) heb achtergelaten. De medewerker van de klantenservice vond dat ik dan de datacard maar uit mijn laptop moest halen en die in een mobiel toestel moest stoppen zodat ik de berichten af kon luisteren. Uiteindelijk is het mij gelukt de klantenservice te passeren en heb ik iemand gesproken die mij wel kon helpen. Ik heb 3 maanden kostenloos internet gekregen + de sms en voicemailbox op mijn datacard zijn geblokkeerd. Het is toen een paar maanden goed gegaan maar sinds november 2010 is het weer pet met de verbinding. Ik heb weer verschillende malen gebeld en gemaild, ping-tijden gedownload etc. maar nu 1 feb 2011 is het nog altijd niet opgelost. Ondanks toezeggingen dat er naar gekeken zou worden en ik teruggebeld zou worden is dit niet gebeurd. Ik heb tussentijds wel 1 maand korting op mijn abonnement gekregen, maar dit heeft eigenlijk tot alleen maar meer problemen geleid. Het betalingssysteem van T-mobile heeft dit over 2 maanden verrekend, vervolgens een rekening verstuurd voor een klein bedrag, die ik betaald heb. In mijn betalingsoverzicht leek alles betaald maar nu heb ik toch herinneringskosten moeten betalen omdat het systeem ten onrechte de maand die ik had moeten betalen heeft betaald, en ik vervolgens te laat was met betalen. U raadt het al!! Informatie over betalingen versturen ze bij T-mobile per sms. Ik zal sowieso nooit meer iets afnemen met een T-mobile abonnement maar wil ook eigenlijk niet meer betalen, omdat ze mij geen gelegenheid geven het contract te ontbinden maar ook de klachten niet oplossen. Erg hinderlijk ook dat medewerkers van de klantenservice niets voor je doen en dan afsluiten met een vrolijk 'ik wens u tóch een hele prettige dag toe!'