Telfort Sim Only

Gepost op 11/02/11 om 20:18 uur
Mobiel.nl heeft mij 3-1-2011 een Telfort simonly verkocht terwijl op hun pagina stond
beltegoed 2 maanden geldig.Maar het blijkt dat het maar een maand geldig is,zij willen hun fout niet erkennen Naar nu blijkt hebben zij alsnog Webpagina aangepast
een maand later dat beltegoed maar een maand geldig isen willen het niet terug draaien .
Gepost op 11/02/11 om 21:17 uur
Bedankt voor het melden Hans. Je hebt hiermee het bedrog van mogelijk tienduizenden mensen voorkomen.
Gepost op 11/02/11 om 22:30 uur
blabla
Die wijziging is ook pas per zondag 2 januari ingegaan. Waarschijnlijk hadden zij de website nog niet aangepast. Neemt niet weg dat ze met een oplossing mogen komen als jij kunt aantonen dat je extra kosten gemaakt hebt, doordat je buiten de bundel bent gaan bellen doordat je de minuten niet mee kan nemen. Is een mooie voor een shopsurvey.
Gepost op 12/02/11 om 09:57 uur
Quote:
Die wijziging is ook pas per zondag 2 januari ingegaan. Waarschijnlijk hadden zij de website nog niet aangepast. Neemt niet weg dat ze met een oplossing mogen komen als jij kunt aantonen dat je extra kosten gemaakt hebt, doordat je buiten de bundel bent gaan bellen doordat je de minuten niet mee kan nemen. Is een mooie voor een shopsurvey.

Het gaat over Mobiel.nl beltegoed 2 maanden geldigdaar had ik een symonly abonnement gekocht per 3-1-2011 en 9-2-2011 is het pas aangepast beltegoed 1 maand geldig nadat ik hierover meerdere malen gebeld had hoevel mensen zijn hier ingelopen ?
Gepost op 12/02/11 om 12:58 uur
blabla
Wanneer heb je melding gemaakt dat de informatie foutief op de website staat? Ik denk niet dat veel mensen er in gelopen zijn.
Gepost op 12/02/11 om 14:02 uur
Quote:
Wanneer heb je melding gemaakt dat de informatie foutief op de website staat? Ik denk niet dat veel mensen er in gelopen zijn.

5-01-2011
Gepost op 12/02/11 om 16:11 uur
blabla
Als je er 5 januari al melding van hebt gemaakt, waarom heb je de bestelling dan niet geannuleerd? Op 5 januari heb je nog geen eens een tweede rekening gehad, dus hoe kan het überhaupt dat je er zo snel achter kwam?
Gepost op 12/02/11 om 17:08 uur
Quote:
Als je er 5 januari al melding van hebt gemaakt, waarom heb je de bestelling dan niet geannuleerd? Op 5 januari heb je nog geen eens een tweede rekening gehad, dus hoe kan het überhaupt dat je er zo snel achter kwam?

Ik hoorde het van Telfort ik had simkaart al binnen 2 dagen in huis en moest bij ontvangst tekenen
Gepost op 12/02/11 om 19:03 uur
blabla
Nogmaals, waarom heb je niet geannuleerd? Je had de mogelijkheid je bestelling te annuleren ten tijde dat je achter de vergissing van mobiel.nl (oftewel KPN) kwam. Desondanks dat heb je het niet geannuleerd. Logisch dat mobiel.nl dan niets voor je wil doen.
Gepost op 12/02/11 om 19:37 uur
Quote:
Nogmaals, waarom heb je niet geannuleerd? Je had de mogelijkheid je bestelling te annuleren ten tijde dat je achter de vergissing van mobiel.nl (oftewel KPN) kwam. Desondanks dat heb je het niet geannuleerd. Logisch dat mobiel.nl dan niets voor je wil doen.

Dat wel gedaan maar ze wilden dit niet en konden dat niet.Dan moest ik het maar met KPN.BV
in verbinding stellen heb ik gedaan per e-mail deze mailde mij dat ik het dan met Telfort maar moest oplossen Ik heb weer mail teruggestuurd na telefonisch gesprek met Telfort die zij mij dat de fout bij Mobiel.nl lag En dat die het maar moesten oplossen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone