Nummer Budgetphone weergeven op Poivy account

Gepost op 14/02/11 om 12:14 uur
bcool
Vandaag heb ik mijn Poivy account in onze ZyXel router gezet. Ik ontvang gesprekken via Budgetphone en kan nu naar buiten bellen met Poivy. Graag zou ik het Budgetphone nummer als nummerweergave ingesteld hebben als ik met Poivy naar buiten bel. Is dit mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat dan? Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Gepost op 14/02/11 om 13:17 uur
Download eerst de programma van poivy. Installeer deze en login. Ga naar bestand>persoonlijk profiel . In de lijstje van de telefoonnummers geef je je budgerphone nummer en deze zal je moeten bevestigen. Je krijgt hiervoor een belletje en een code. Deze moetje in toetsen.

Daarna ga je naar je zyxel router, Als weer te gegeven naam toets je je budgetphone nummer in met land nummer en je sluit af met @poivy.com. Bijvoorbeeld 0031546812812@poivy.com
Zo heb ik het tenminste ingevoerd in mijn siemens sx762. Bij zyxel zal het niet veel anders zijn.
Gepost op 15/02/11 om 08:05 uur
bcool
Hartstikke bedankt! Werkt nu helemaal goed
Gepost op 15/02/11 om 20:17 uur
graag gedaan. Even een vraagje, heb je dit werkend gekregen op de standaard telfort modem? Dus de modem met wifi, voip en 4 netwerk aansluitingen. Heb toevallig deze thuis liggen.
Gepost op 20/02/11 om 12:11 uur
Even een waarschuwing: houd je Poivy tegoed in de gaten. Ik ken 2 mensen waar middels spooktelefoontjes het hele beltgoed verbruikt was. Allebei hadden ze toevallig (?) een vast of mobiel nummer laten valideren op de manier beschreven door NokiaBoy. Na wijzigen wachtwoord is dat later nog een keer gebeurd. INmiddels hebben ze de validering weg gehaald (maar bellen dus weer anoniem) en sinds die tijd hebben ze geen problemen meer gehad.
Gepost op 20/02/11 om 15:27 uur
bcool
Quote:
graag gedaan. Even een vraagje, heb je dit werkend gekregen op de standaard telfort modem? Dus de modem met wifi, voip en 4 netwerk aansluitingen. Heb toevallig deze thuis liggen.

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik had threadwatch uit staan. Ik heb dit werkend gekregen op een telfort modem ja. Ik heb wel kortgeleden een andere gekregen op eigen verzoek. Een ZyXel P-2601HN-F1. Dit is een modem/router met 4 netwerkpoorten, Wifi b/g/n 150 Mbps protocol, 1 telefoon aansluiting maar softwarematig 3 sip account in te stellen. En dat werkt nu prima. Als je toevallig de oude hebt (met of zonder Wifi)(torenmodel) moet dit ook lukken denk ik want qua interface en mogelijkheden verschilt het niet veel. Kun je proberen dus.
Gepost op 20/02/11 om 15:29 uur
bcool
Quote:
Even een waarschuwing: houd je Poivy tegoed in de gaten. Ik ken 2 mensen waar middels spooktelefoontjes het hele beltgoed verbruikt was. Allebei hadden ze toevallig (?) een vast of mobiel nummer laten valideren op de manier beschreven door NokiaBoy. Na wijzigen wachtwoord is dat later nog een keer gebeurd. INmiddels hebben ze de validering weg gehaald (maar bellen dus weer anoniem) en sinds die tijd hebben ze geen problemen meer gehad.

Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal het in de gaten houden.
Gepost op 20/02/11 om 20:39 uur
Mijn ouders gebruiken al 3 jaar voip icm smsdiscount en mijn broer 1 jaar. Beide accounts worden door mij beheerd en heb tot nu toe nooit meegemaakt dat tegoed was verdwenen.
Trouwens waarom kies je voor poivy? Vind smsdiscount beter. 8,5 naar mobiel en 120 freedays bij opwaardering
Gepost op 20/02/11 om 22:22 uur
bcool
Quote:
Mijn ouders gebruiken al 3 jaar voip icm smsdiscount en mijn broer 1 jaar. Beide accounts worden door mij beheerd en heb tot nu toe nooit meegemaakt dat tegoed was verdwenen.
Trouwens waarom kies je voor poivy? Vind smsdiscount beter. 8,5 naar mobiel en 120 freedays bij opwaardering

Hoeveel moet je opwaarderen dan om die 120 freedays te krijgen bij smsdiscount? En bij Poivy?
Gepost op 20/02/11 om 23:38 uur
Kijk eens op http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html voor het aantal freedays bij een opwaardering (normaliter vanaf € 10, indien anders staat dit bij de opwaardeermethode vermeld).

Persoonlijk gebruik ik Justvoip voor het bellen naar Nederlandse vaste nummers vanwege de meeste freedays voor het 0 cent tarief.
En voor bellen naar het buitenland (vast en mobiel) + sms gebruik ik easyvoip vanwege de lage tarieven.
Te combineren in je ATA of softphone bijv. via Voxalot.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone