ButgetPhone op Telfort Mobiel

Gepost op 16/02/11 om 22:38 uur
Hugo Boss
Volgens mij kan hij ook helemaal niet overgaan, want je hebt nu alleen maar de drager geconfigureerd. Je moet nu inderdaad nog een programma hebben die de drager kan gebruiken, alleen welke?
Gepost op 16/02/11 om 23:33 uur
Op de E60 kon je nu gewoon bellen, want daar zat een sip client ingebouwd.
Bij het bellen kon je bij opties kiezen voor een "internet call" als ik mij niet vergis, en als je gebeld wordt ziet dat er precies zo uit alsof je een GSM gesprek ontvangt.

Later had nokia deze functionaliteit onder druk van telecomaanbieders eruit gesloopt, en daarna alleen disabled.

maar ik heb het niet bijgehouden.

zal wel iets met deze tools op de forum nokia site te maken hebben:
http://www.forum.nokia.com/Library/Tools_and_downloads/Other/SIP_VoIP_settings_applications.xhtml

http://www.forum.nokia.com/Library/Tools_and_downloads/Other/Local_Client_Provisioning_plugin_for_VoIP.xhtml
Gepost op 17/02/11 om 19:14 uur
beste oplossing is fring
Gepost op 17/02/11 om 19:35 uur
De bovenste download heb ik al alleen nieuwere versie en de 2é download is niet voor de N97mini. Maar kun je met Fring ook sip in stellen van BudgetPhone?
Gepost op 17/02/11 om 20:04 uur
ARA. bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt en nog eens bedankt!!!!

Het was zooooo simpel in te stellen via Fring en HET WERKT!!!!

Niks sip toestanden instellen, alleen gebruikersnaam, ww en proxi en alles maar 1 keer.

Als je naast me zat moest je eens weten wat ik met je ging doen (tenminste! hangt ook van het geslacht af, haha) Pffff, ben ik nu al zeker 2 maand mee aan het prutsen. O ja, en het geluid is heel goed.

Nogmaals bedankt.
Gepost op 18/02/11 om 10:14 uur
)))) niets te danken. mijn nederlands is niet goed genoeg, anders zal ik u nog uitlegen hoe instelen sip voor perfekt werk op n97mini. bijvoorbeld codec en domain parameters, profile settings enz.....
Gepost op 18/02/11 om 10:16 uur
Kan het nog beter dan?, je mag ook wel een link naar uitleg plaatsen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone