telfort prepaid blokeert diensten zoals 0906 - 0909 enz

Gepost op 24/02/11 om 13:25 uur
Is het wel legaal dat een provider zulke diensten blokkeert zoals 0906 nummers of 0909 nummers,als je belt naar de klantenservice van Telfort om die diensten te deblokkeren word er gezegd dat dat niet kan ,als reden geven ze voor veiligheid,is het wel legaal? is mijn vraag,ik bepaal toch zelf wel waar ik mijn beltegoed aan op maak !!!!!
Gepost op 24/02/11 om 15:27 uur
Zelf ben ik van mening dat het wel een gunstig ontwikkeling is dat bepaalde zaken geblokkeerd worden vooraf. Dit uiteraard door de stroom negatieve ontwikkelingen omtrent hoge kosten die klanten de laatste jaren hebben ontvangen. Vooraf verhelpt dit dus, maar vreemd blijft dat de KS aangeeft dat ze niet te deblokkeren zijn.

Dit is uiteraard niet het geval, want KS kan deze echt deblokkeren. Vraag of het legaal of niet is een leuke gewetens kwestie, want het standpunt van telfort kan ik in komen, maar mag de consument ook zelf bepalen waar hij/zij geld aan uitgeeft.

Feit blijft wel dat bepaalde aanbieder van 0909 en 0906 nummer niet echt klant vriendelijk te werk gaan, en consumenten via doorschakelingen op hoge kosten zetten.

Lego zaken te vinden op het net van deze praktijken.
Gepost op 24/02/11 om 15:44 uur
Quote:
Zelf ben ik van mening dat het wel een gunstig ontwikkeling is dat bepaalde zaken geblokkeerd worden vooraf. Dit uiteraard door de stroom negatieve ontwikkelingen omtrent hoge kosten die klanten de laatste jaren hebben ontvangen. Vooraf verhelpt dit dus, maar vreemd blijft dat de KS aangeeft dat ze niet te deblokkeren zijn.

Dit is uiteraard niet het geval, want KS kan deze echt deblokkeren. Vraag of het legaal of niet is een leuke gewetens kwestie, want het standpunt van telfort kan ik in komen, maar mag de consument ook zelf bepalen waar hij/zij geld aan uitgeeft.

Feit blijft wel dat bepaalde aanbieder van 0909 en 0906 nummer niet echt klant vriendelijk te werk gaan, en consumenten via doorschakelingen op hoge kosten zetten.

Lego zaken te vinden op het net van deze praktijken.

ik heb betaald voor het beltegoed dus moet ik er mee kunnen doen wat ik wil ,iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn kosten daar heeft telfort niets mee te maken ,plus ik heb duidelijk aangegeven aan de ks dat ik de blokkade eraf wil hebben,als ik hooge kosten maak betaal ik ,ik kan nooit meer maken dan normaal omdat ik een prepaid heb.ik ga in elke geval geen gebruik meer maken van telfort!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone