Om gek van te worden...
Op 18 februari een bestelling geplaatst bij de T-mobile webshop. De bestelling is bevestigd.
Inhoud van de bevestiging:
Quote:
€ 39.95 HTC Desire Z (eenmalig)
€ 24.79 T-Mobile Relax 250 2 jaar
€ 11.95 T-Mobile Internet Plus 11.95 2 jaar
€ 3.00 T-Mobile T-Mobile Gegarandeerd 2 jaar
€ 0.00 T-Mobile T-Mobile Grenzeloos Consumer 2 jaar
Eenmalige kosten totaal € 39.95
Maandelijkse kosten totaal € 39.74
Na een paar dagen wachten nog niets gehoord, dus T-mobile zelf bellen. Er is iets mis gegaan met m'n bestelling, maar ze gaan het oplossen, binnen een paar dagen hoor ik meer. Ongeduldig als je bent op zo'n moment heb ik maar gevraagd of ik hetzelfde pakket ook in de T-mobile winkel kon krijgen.
Ja, dat kon, geen probleem, maar, daar was ie waarschijnlijk uitverkocht (Er zouden al 2 mensen die dag doorgestuurd zijn vanuit Amstelveen naar de webshop... Vreemd, want de winkel ging pas over 2 uur open...) via hun was makkelijker, afijn, commissie jagen.
In de T-mobile winkel naar het abbonoment gevraagd. Alle stappen doorlopen, vraag om het abbonoment pas over 2 maanden te laten ingaan. Kan niet. Onmogelijk volgens de medewerker. Heeft ie me met wat onzinberekeningen nog geprobeerd wijs te maken dat het amper iets uitmaakt, enz enz. Uiteindelijk toch maar het ongeduld laten winnen van de portomonee. Vraag me nog steeds af of het echt niet kan... Maar goed.
Komen we bij de verzekering. Ik wou dus de "T-mobile Gegarandeerd" voor 3 euro per maand. Die hadden ze niet meer. Wel de duurdere "Gegarandeerd Plus". Orderbevestiging van de webshop laten zien en verteld dat de webshop zij dat ik dat ook in de winkel kon krijgen. Ook duidelijk gemaakt dat ik de duurdere niet zou nemen. Nee, daar kon ie me niet mee helpen, maar, ik had 14 dagen om een verzekering af te sluiten. Hij heeft me letterlijk gegarandeerd dat ik via de webshop alsnog mijn verzekering kon afsluiten. Stom genoeg het woord van een commissiejager vertrouwd...
Webshop weer gebeld, maar ik moest toch weer terug naar de winkel, want daar had ik het abonnement gekocht.
Naar de T-mobile winkel, nee meneer, die verzekering bestaat helemaal niet. Kunnen we niets aan doen. Toen ik vroeg hoe ik die dan heb kunnen bestellen: Nou, iedereen kan wel met een papiertje aankomen. Dat zou ik net zo goed zelf geschreven kunnen hebben. Even later had ie er wel genoeg van en moest ik maar iemand anders gaan oplichten.
Webshop maar weer gebeld en aangegeven dat de winkel het hele abbonment niet kent. Aangegeven dat ik toch echt een orderbevestiging had waar 3 euro voor de verzekering op stond. Heel vervelend en heel vreemd allemaal en hij ging alles doen om het gedaan te krijgen. Ik werd nog teruggebeld.
Week later, nog niets gehoord. Maar weer bellen. Blijkt er nergens een aantekening hierover te zijn. Half uur aan de telefoon gezeten. (25 min in de wacht) Blijkt dat ze de hele website aan het uitkammen zijn geweest, maar ze deze aanbieding nergens kunnen vinden. Ze kon me ter compensatie wel een kleine korting aanbieden, maar dan was ik alsnog euro's per maand duurder uit. Anders moest ik maar weer terug naar de T-mobile shop en daar laten kijken naar het probleem Als ik zou vragen aan de medewerker om de webshop te bellen, dan konden ze het een en ander overleggen.
Ga straks maar weer naar de winkel dan, maar denk niet dat ze me nu wel opeens gaan helpen. Erger nog, ik
moet voor a.s. maandag een verzekering afsluiten, anders zijn de 14 dagen om en kan het helemaal niet meer!
Heeft er iemand nog advies? Want ik weet het niet meer