Gratis toestellen i.c.m. sim-only bij GSMeasy

Gepost op 21/03/11 om 18:58 uur
Er is op GSM Easy nu een actie die lijkt op de acties die nu ook bij The Phonehouse is en eerder bij Typhone.
Bij een 7,45 euro kostende simonly krijg je een toestel van rond de 100 euro (C3, 10 mini, star 2)

http://www.gsmeasy.nl/

Maar zij geven ook andere toestellen weer zoals de C5 en de Nokia 6700. En deze kosten minimaal 130 euro extra. Nou mag dit volgensmij niet eens, want dan moet het er netjes bij gezet worden dat het een "vanaf" prijs is?

Vond het zelf een beetje misleidend.
http://i52.tinypic.com/2rp4mtw.jpg (screenshot)

En sowieso is de actie een beetje vreemd, hoezo is een Xperia 10 mini gratis maar een Alcatel 206 nog een goeie 40 euro. Daarnaast maakt het niet uit of je 100 minuten of 500 minuten besteld.
Gepost op 21/03/11 om 19:50 uur
blabla
De toestellen kosten niet minimaal 130 euro extra. Met een tweejarig voordeelsim met Internet Plus zijn ze gratis. Het prijsverschil tussen de Alcatel en Sony Ericsson zal wel komen doordat ze de Sony Ericsson harder kwijt willen dan de Alcatel.

En anders ben je vrij om natuurlijk elders te bestellen. De tekst "gratis toptoestellen bij Sim Only 1 jaar en 2 jaar" klopt in ieder geval. Bij elke bundel is het mogelijk te kiezen uit meer dan één gratis toestel.
Gepost op 21/03/11 om 22:09 uur
Ik heb de Sony Ericsson Mini Pro Demo wel gratis kunnen bestellen bij een 100min+25 sms voor 7,45 (1jaar).

Vind geen slechte deal, de toestel is ook simlock vrij! Toestel is los niet verkrijgbaar onder de 200 euro.
Gepost op 21/03/11 om 23:49 uur
Nou net ook prima een C5 kunnen bestellen voor 0 euro bij een 7,45 euro abbo.
Prima deal dus!
Gepost op 22/03/11 om 09:52 uur
Lightning
En nu maar hopen dat ik die laatste X10 Pro demo heb weten te vangen en hij dan ook weer niet teveel Demo is geweest
Gepost op 22/03/11 om 10:30 uur
Quote:
En nu maar hopen dat ik die laatste X10 Pro demo heb weten te vangen en hij dan ook weer niet teveel Demo is geweest

Heb hem ook besteld, immidels hebben ze de X10 Pro al uit de lijst gehaald !! Hoop tot een goed einde.
Gepost op 22/03/11 om 12:33 uur
Heb X10 Mini besteld, kreeg bevestigingsmail en nog een: "Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen."
Even wachten dus... Heeft iemand al iets ontvangen?

P.S. zie dat X10 Mini niet meer op de lijst staat.
Gepost op 22/03/11 om 14:49 uur
Ik heb gisteren ook een X10 mini pro besteld, maar tot nu toe nog geen bericht ervan ontvangen. Ik zie nu ook dat GSMeasy een BB 8520 T-Mobile Pink aanbiedt bij deze sim-only's.
Gepost op 22/03/11 om 15:40 uur
Quote:
Ik heb gisteren ook een X10 mini pro besteld, maar tot nu toe nog geen bericht ervan ontvangen. Ik zie nu ook dat GSMeasy een BB 8520 T-Mobile Pink aanbiedt bij deze sim-only's.

Heb immidels de volgende ontvangen via email:

Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.

Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via onderstaande e-mailadres contact met ons opnemen.
Gepost op 22/03/11 om 17:56 uur
Lightning
Oh jee nu maar niet hopen dat ze een demo aan het maken zijn ( beetje Rugby spelen met die SE X10 mini pro) voordat we die mogen ontvangen.
Gepost op 22/03/11 om 20:43 uur
Quote:
Oh jee nu maar niet hopen dat ze een demo aan het maken zijn ( beetje Rugby spelen met die SE X10 mini pro) voordat we die mogen ontvangen.

Mijn orderstatus geeft het volgende aan:

22-03-2011 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Als ik het zo lees krijgen me misschien helemaal geen demo... gsmeasy.nl kan me zo nog heel blij maken
Gepost op 22/03/11 om 21:10 uur
Gepost op 23/03/11 om 12:23 uur
En de actie is weer over, zowel bij GSMeasy als bij Phonehouse.
Vandaag wordt mijn X10 mini bezorgd, vrijdag besteld...
Gepost op 23/03/11 om 15:36 uur
Rav
Quote:

Holy crap, ik check TV ff een dagje niet en ik loop gelijk deze aanbieding mis
Had graag die X10 mini pro of BB 8520 willen hebben....dat wordt TV ff beter in de gaten houden voortaan.
Gepost op 23/03/11 om 15:55 uur
Quote:
Quote:

Holy crap, ik check TV ff een dagje niet en ik loop gelijk deze aanbieding mis
Had graag die X10 mini pro of BB 8520 willen hebben....dat wordt TV ff beter in de gaten houden voortaan.

Je kan je abonneren op nieuwe topics in "aanbiedingen" maar die werkt niet heel vlekkeloos.
Gepost op 23/03/11 om 16:09 uur
Rav
Quote:
Je kan je abonneren op nieuwe topics in "aanbiedingen" maar die werkt niet heel vlekkeloos.

Thnx voor de tip, ik ga het gelijk activeren. Ook al werkt hij misschien niet helemaal soepel, het is altijd beter dan helemaal geen auto-update
Gepost op 27/03/11 om 14:47 uur
Ik heb de afgelopen paar dagen niets meer vernomen van GSMeasy . Heeft iemand al iets ontvangen?
Gepost op 27/03/11 om 15:10 uur
Quote:
Ik heb de afgelopen paar dagen niets meer vernomen van GSMeasy . Heeft iemand al iets ontvangen?

op 22ste deze bericht gehald. "Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen".

Daarna ook niets meer gehoord, duurt wel lang dat ze die toestellen krijgen !!
Gepost op 27/03/11 om 15:15 uur
De 25ste mijn C5 binnen gekregen en ben er erg tevreden mee!
Gepost op 27/03/11 om 15:34 uur
blabla
Quote:
Daarna ook niets meer gehoord, duurt wel lang dat ze die toestellen krijgen !!

Geduld is een schone zaak....

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone