Telfort sim only bundel niet meer ''houdbaar' ?!

Gepost op 05/04/11 om 14:20 uur
Werd net door een vriend gewezen op het feit dat bij per 3 januari 2011 de Telfort sim only bundels de belminuten en smsbundel bij verlenging of nieuw afsluiten niet meer meegaan naar de volgende maand! Ik zit al jaren bij Telfort en heb de voorwaarden en addertjes meestal wel in mijn hoofd, maat dit was me even ontgaan en kon het ook niet vinden op deze site. Ik heb nog niet gezocht bij de ''gewone''' abo's maar wellicht is dat daar ook. Weet iemand zo ff snel de actuele voorwaarden bij andere providers?
Gepost op 05/04/11 om 18:39 uur
Ze gaan volgens mij nog wel mee naar de volgende maand. Alleen wordt dan eerst de nieuwe bundel opgemaakt en dan het restant. LIFO dus en zeer ongunstig. Maar misschien zie ik als Telfortklant - met gelukkig nog een oude bundel - door de bomen het bos niet meer.
Gepost op 05/04/11 om 19:44 uur
blabla
Bij een abonnement met telefoon is het twee maanden geldig volgens LIFO, bij Sim Only is het inderdaad nog maar één maand geldig. Dat is vergelijkbaar met alle Sim Only's van de andere providers, met uitzondering van Relax Sim Only van T-Mobile, daarbij kunnen belminuten onbeperkt meegenomen worden. De belminuten zijn daar echter wel duurder.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone