Simyo en Telfortsimlock

Gepost op 06/04/11 om 09:42 uur
Hallo,

Weet iemand of een Simyo sim zonder probleem gebruikt kan worden in een GSM met telfort simlock ? Van KPN en HI gaat dit - uit ervaring - zonder problemen, maar nu zag ik een leuk prepaid toestel van telfort.

Alvast dank!
Gepost op 12/04/11 om 16:30 uur
Wij kunnen niet garanderen dat een Simyo simkaart in een toestel zal werken met een Telfort simlock.
Ondanks dat wij hetzelfde netwerk gebruiken kunnen er op een toestel 2 soorten simlocks zitten.
Gepost op 12/04/11 om 18:34 uur
Je zou moeten weten of je een simlock of netwerklock hebt op je telefoon. Volgens mij kun je dat op de meeste telefoons vinden. Ik denk dat het gaat lukken; bij mijn garmin asus a10, aangeschaft als telfort prepaid zat een netwerklock en deed de simyo simcard het zonder probleem
Gepost op 12/04/11 om 19:35 uur
Marly
De Garmin Asus A10 was een ex-abo toestel, dat als prepaid in de uitverkoop werd gegooid en dus had hij alleen een enkele (netwerk)lock, echte prepaid toestellen van Telfort hebben daarentegen een dubbele simlock en dan werkt 't niet. 't Hangt dus van het toestel af.
Gepost op 12/04/11 om 21:06 uur
Hugo Boss
Als KPN en Hi erin passen moet Simyo ook werken, alleen het is dus de vraag of KPN en Hi zullen werken
Gepost op 15/04/11 om 09:07 uur
Quote:
De Garmin Asus A10 was een ex-abo toestel, dat als prepaid in de uitverkoop werd gegooid en dus had hij alleen een enkele (netwerk)lock, echte prepaid toestellen van Telfort hebben daarentegen een dubbele simlock en dan werkt 't niet. 't Hangt dus van het toestel af.

Okay, bedankt, ik denk dat ik het in dit geval dan maar niet waag ;)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone