[TK] HTC Desire S

Gepost op 03/05/11 om 19:58 uur
Rav
Ik heb een gloednieuwe, gesealde HTC Desire S te koop. Gewonnen met een actie van HTC Benelux vorige week vrijdag. Stond op het punt om hem te gebruiken, maar ik was al geruime tijd erg gecharmeerd van de SE Xperia Arc die ik inmiddels heb aangeschaft. Daarom doe ik deze alsnog weg.

De garantie op de Desire S loopt t/m 22 juni 2013 (in totaal 26 maanden garantie). Hoe kan dat? De telefoon is rechtstreeks afkomstig van HTC Europe, en de garantie-afhandeling gaat via HTC Benelux middels pick-up-and-return. Dat is een stuk relaxter ten opzichte van kopen in een winkel/webshop waar je met het volgende zit:

- Garantie loopt via de winkel/webshop die in veel gevallen onderzoekskosten in rekening brengt.
- Reparatie wordt door Dynafix gedaan; een servicecenter dat berucht is om de slechte afwikkeling en waar je vaak wordt afgescheept met vochtschade.
- Standaardgarantie van 24 maanden (tegenover 26 maanden op mijn Desire S).

Kortom, een unieke Desire S met extra's die je niet in de winkel/webshop krijgt. Ophalen heeft de voorkeur, maar verzenden is ook mogelijk (verzendkosten zijn uiteraard voor mij).

Vraagprijs: E.400,-

Stuur even een PM als je interesse hebt, je krijgt altijd antwoord.
Gepost op 03/05/11 om 20:55 uur
sjeroen
Ik bied 50 euro ;)
Gepost op 03/05/11 om 21:07 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Ik bied € 55,-

Heb zelf ook met m'n gezin (en toegangsnummer 499) als een wezenloze over dat veld gehold Toch weer veel te eerlijk geweest met m'n ene ei per keer

[sub]Na afloop, voordat wij loosers er uit werden getieft, wel even op de middenstip gestaan ...[/sub]
Pinokkio wijzigde dit bericht op 03/05/11 om 21:08.
Gepost op 03/05/11 om 21:51 uur
blabla
Quote:
- Reparatie wordt door Dynafix gedaan; een servicecenter dat berucht is om de slechte afwikkeling en waar je vaak wordt afgescheept met vochtschade.

Je verzint de argumenten wel hè. Dynafix is een prima reparateur. Je durft ook wel met een prijs die 8 euro beneden de prijs van algebeld.nl zit. Daarnaast zijn onderzoekskosten niet van toepassing als een reparatie onder garantie valt.
Gepost op 03/05/11 om 21:57 uur
Geen idee hoe ik je kan PMen, dus maar ff zo. Ben op zich wel geïnteresseerd, maar vind je prijs wel wat hoog vergeleken met gewoon via een webshop. Heb mijn huidige HTC met een kapot scherm naar Dynafix gestuurd, in 3 werkdagen gerepareerd terug. Dus echt langzaam zijn ze daar niet?
Gepost op 03/05/11 om 23:08 uur
sjeroen
denk dat de topicstarter in de war is met tweakers.net daar kan je pm sturen
Gepost op 03/05/11 om 23:12 uur
Rav
Heren heren, het is slechts een vraagprijs hé....zo houd ik nog een beetje ruimte over voor onderhandeling

@Markus: ik beweerde ook niet dat ze langzaam waren
Ik zie nu inderdaad dat er geen PM-systeem op TV is, misverstandje. Heb je zojuist in ieder geval een mailtje gestuurd.
Gepost op 03/05/11 om 23:18 uur
Rav
Quote:
Ik bied € 55,-

Heb zelf ook met m'n gezin (en toegangsnummer 499) als een wezenloze over dat veld gehold Toch weer veel te eerlijk geweest met m'n ene ei per keer

[sub]Na afloop, voordat wij loosers er uit werden getieft, wel even op de middenstip gestaan ...[/sub]

Hmja, ik zag anderen meerdere eieren pakken maar die werden gelijk in de smiezen genomen door de aanwezige beveiligers. Ik heb er ook gewoon eentje gepakt, en had gewoon net even dat beetje geluk.

Eerlijkheid duurt het langst en wordt altijd beloond, de mensen die meerdere eieren tegelijk hebben gepakt zullen er toch niet lang van kunnen genieten. Ga je net zien dat die van hun de geest geeft na een maand, en dan in een reparatiebericht van Dynafix te horen krijgen dat hij vochtschade heeft
Gepost op 04/05/11 om 15:05 uur
Rav
Quote:
Geen idee hoe ik je kan PMen, dus maar ff zo. Ben op zich wel geïnteresseerd, maar vind je prijs wel wat hoog vergeleken met gewoon via een webshop. Heb mijn huidige HTC met een kapot scherm naar Dynafix gestuurd, in 3 werkdagen gerepareerd terug. Dus echt langzaam zijn ze daar niet?

Hoi Markus, ik heb je een mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen
Laat even weten of je nog geinteresseerd bent, er zijn nog twee anderen die interesse hebben.
Gepost op 04/05/11 om 23:09 uur
Zie nu pas je mailtje, sorry! Go ahead met andere partijen, heb ff rond gekeken vandaag en denk dat ik ff wacht op de Sensation. Succes met de verkoop!
Gepost op 04/05/11 om 23:09 uur
Hoi Rav, ik heb ook wel interesse maar dit forum bied geen mogelijkheid om PMs te sturen. Mail me anders op rudhradew [at] hotmail.com.
Gepost op 05/05/11 om 17:00 uur
Rav
Quote:
Hoi Rav, ik heb ook wel interesse maar dit forum bied geen mogelijkheid om PMs te sturen. Mail me anders op rudhradew [at] hotmail.com.

Heb je een mailtje gestuurd, ik hoor graag van je!
Gepost op 06/05/11 om 13:14 uur
wat is de hoogste bod op dit moment?
Gepost op 06/05/11 om 16:38 uur
Rav
Momenteel 370 euro.
Gepost op 08/05/11 om 04:00 uur
Rav
En vandaag verkocht! Slotje kan erop

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone