Quote:
Wel apart dat het recente ervaringen zijn wat kan duiden op (tijdelijk) foute werknemers bij een locatie van TNT Post.
Quote:
6. Wat zijn de definities van de fasen in het proces?
Mogelijk fasen zijn:
- Bij TNT ontvangen: er is een zending aangemeld bij TNT, nog niet fysiek ontvangen.
- Bij TNT gesorteerd: de zending is ontvangen en wordt verwerkt.
- Bij TNT distributie: de bezorging van de zending wordt georganiseerd.
- Aflevering: de zending gaat met de chauffeur mee om te worden bezorgd. Hier wordt tevens vermeld of dit wel of niet gelukt is.
Quote:
Bij Track&Trace zijn er vier fasen waarin het pakket zich kan bevinden en dit zie ik staan:
- Bij TNT gemeld (29.04.2011: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar)
- Bij TNT gesorteerd
- Bij TNT distributie
- Aflevering
Wat ik echter raar vond is dat volgens FAQ van TNT het pakket niet fysiek ontvangen is als het zich nog in de eerste fase bevindt.
6. Wat zijn de definities van de fasen in het proces?
Mogelijk fasen zijn:
- Bij TNT ontvangen: er is een zending aangemeld bij TNT, nog niet fysiek ontvangen.
- Bij TNT gesorteerd: de zending is ontvangen en wordt verwerkt.
Quote:
Dat kan binnen 7 dagen na aankoop. Ik ging vanuit dat het snel wordt afgehandeld en heb daarom daar geen gebruik van gemaakt. Ik heb één jaar geleden wel prima ervaring gehad met een zakelijke aansluiting via Gsmweb. Dus het is verder waarschijnlijk wel een prima bedrijf alleen jammer hoe ze klanten bij een vermist pakket gerust meer dan 1 maand op hun toestel laten wachten.
Quote:
@edmondi,
Ik heb zowel goede als slechte ervaringen met dit bedrijf, maar je moet nu gewoon je recht gaan halen, er is voldoende tijd overheen gegaan voor een goede oplossing. Daar komt bij dat jij straks mogelijk met de gebakken peren zit als het abonnement actief is en mee gebeld wordt.