Quote:
Daarnaast heeft Telfort op 6 juni de aanbieding gewijzigd, maar de reserveringen tot op 21 juni als 'bevestigd' laten staan. Zij hadden al veel eerder de orders moeten annuleren.
Zoals ik al zei: "Al vind ik wel dat de wijze van afhandeling, met name de doorlooptijd en het feit dat Telfort gedurende deze doorlooptijd niet met 1 mond gesproken heeft, niet de schoonheidsprijs verdient."
Al is wellicht het 'uitzuigen' bij het bestellen van een hogere bundel minder dan bij de laagste bundel, dan nog is er naar mijn mening sprake van een kennelijke fout. Doordat je als enigzins in de telecomwereld bekende koper bij de laagste bundel voor 1 jaar een verkeerde prijs ziet staan, kan je weten dat ook de prijs bij hogere bundels onjuist is.
Bovendien denk ik, dat als je het bij dit soort 'aanbiedingen' niet kan hebben dat er uiteindelijk niet geleverd wordt, je misschien maar beter sowieso geen bestelling kunt plaatsen.
De prijzen die nu vermeld staan, zijn de juiste prijzen, Telfort geeft je alsnog de kans te bestellen tegen deze prijzen, maar dan met 50 euro korting. Heb je daar geen trek in, even goede vrienden, maar zullen we afspreken dat we hier dan niet steen en been gaan klagen.