[Afhandeling] Nokia E6 € 169,35

Gepost op 22/06/11 om 00:25 uur
bcool
Guttegut.. slechte verliezers allemaal... en de eerstvolgende keer dat Telfort weer een "stunt" aanbieding heeft waarvan je weet dat ie te mooi is om waar te zijn, staan ze weer in de rij.
Gepost op 22/06/11 om 00:31 uur
Quote:
Guttegut.. slechte verliezers allemaal... en de eerstvolgende keer dat Telfort weer een "stunt" aanbieding heeft waarvan je weet dat ie te mooi is om waar te zijn, staan ze weer in de rij.

De enige slechte verliezer zal Telfort zijn. Ik wacht gewoon wat langer op mijn nieuwe toestel. Maar als je zoals ik al zei, als je 2 maal vraagt of het klopt en ze bevestigen dit dan mag je toch wat verwachten. Of zie ik dat verkeerd.
Gepost op 22/06/11 om 00:37 uur
@bcool

Ik had dezelfde reactie. Ik zou zelfs een stapje verder durven gaan en vraag me af of we gezien dit soort reacties, misschien maar moeten besluiten dat het niet is toegestaan om aanbiedingen te posten, waarbij met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gesteld kan worden dat het om een fout gaat.

Kom op, jongens, het kan niet elke keer raak zijn bij zo'n fout! Deze keer levert men eens niet, mijns inziens is dit hun goed recht. Al vind ik wel dat de wijze van afhandeling, met name de doorlooptijd en het feit dat Telfort gedurende deze doorlooptijd niet met 1 mond gesproken heeft, niet de schoonheidsprijs verdient.

Volgende keer hopelijk meer geluk en wordt er wel geleverd. Niet geschoten altijd mis. Niemand heeft er geld verloren of is er aan overleden, dus het was ook nog eens een gratis gok. Als we er met deze instelling in gaan staan, kunnen wat mij betreft dit soort 'aanbiedingen' wel gewoon geplaatst blijven worden.

Over tot de orde van de dag! Wie heeft er nog een leuke aanbieding gezien, waar het geen fout betreft?
Gepost op 22/06/11 om 07:57 uur
Mijn anwoord : Fora - social media moet je serieus nemen.
Gepost op 22/06/11 om 09:43 uur
Vraagje. De bestelling is geplaatst bij Telfort. Vervolgens is de bestelling door Telfort bevestigd. Dan is er op dat moment toch sprake van een bindende overeenkomst.

In het dagelijks leven is ook een mondelinge overeenkomst rechtsgeldig en een schriftelijke - zoals nu per e-mail door Telfort - zeker.

Of zie ik dat allemaal verkeerd. Kortom, kan een door twee partijen bevestigde overeenkomst tot koop door 1 van de partijen zomaar ontbonden worden?

Stel, de telefoon wordt afgeleverd en op dat moment besluit ik ,,het is me toch te duur". Als dat vaak voor zou komen, zou internetverkoop toch een puinhoop worden????
Gepost op 22/06/11 om 09:51 uur
blabla
@paul79: Er zijn ook meerderen die het met een grotere bundel besteld hebben. Dan is er toch ineens een stuk minder sprake van het uitzuigen van een fout. Daarnaast gaat het hier principieel om iets anders, gezien Telfort meerdere malen ontkracht heeft dat het een fout is. Daarnaast heeft Telfort op 6 juni de aanbieding gewijzigd, maar de reserveringen tot op 21 juni als 'bevestigd' laten staan. Zij hadden al veel eerder de orders moeten annuleren.
Gepost op 22/06/11 om 10:08 uur
Quote:
Daarnaast heeft Telfort op 6 juni de aanbieding gewijzigd, maar de reserveringen tot op 21 juni als 'bevestigd' laten staan. Zij hadden al veel eerder de orders moeten annuleren.

Zoals ik al zei: "Al vind ik wel dat de wijze van afhandeling, met name de doorlooptijd en het feit dat Telfort gedurende deze doorlooptijd niet met 1 mond gesproken heeft, niet de schoonheidsprijs verdient."

Al is wellicht het 'uitzuigen' bij het bestellen van een hogere bundel minder dan bij de laagste bundel, dan nog is er naar mijn mening sprake van een kennelijke fout. Doordat je als enigzins in de telecomwereld bekende koper bij de laagste bundel voor 1 jaar een verkeerde prijs ziet staan, kan je weten dat ook de prijs bij hogere bundels onjuist is.
Bovendien denk ik, dat als je het bij dit soort 'aanbiedingen' niet kan hebben dat er uiteindelijk niet geleverd wordt, je misschien maar beter sowieso geen bestelling kunt plaatsen.
De prijzen die nu vermeld staan, zijn de juiste prijzen, Telfort geeft je alsnog de kans te bestellen tegen deze prijzen, maar dan met 50 euro korting. Heb je daar geen trek in, even goede vrienden, maar zullen we afspreken dat we hier dan niet steen en been gaan klagen.
Gepost op 22/06/11 om 12:11 uur
blabla
@ Paul: Dat is niet aan jou. Ik had hem al met een hogere bundel besteld alvorens ik er achter kwam dat het ook met de kleinste bundel gratis is. Daarnaast gaat het Nokia niet voor de wind, dus zou het niet vreemd zijn dat ze zichzelf met een knalaanbieding terug in de markt proberen te zetten.

Los van de prijs bestaat er ook nog zoiets als principes. Als Telfort iets belooft dan moeten zij dat nakomen. Als zij vanaf moment 1 gezegd zouden hebben dat het een fout is, dan is het een ander verhaal. Als zelfs de telefonische verkopers van Telfort het verschil tussen een fout en een aanbieding niet kennen, dan mag er niet van uit gegaan worden dat de koper dat wel kent.

Je manier van discussieren dmv generaliseren, vooroordelen en valse aannames staat mij overigens niet aan. Je komt over alsof je de peuterjuf bent die alles beter weet. Dat voelt heel onprettig.

Modbreak:
Laten we het niet op de man spelen ...
Pinokkio wijzigde dit bericht op 22/06/11 om 19:37.
Gepost op 22/06/11 om 12:16 uur
@blabla

Quote:
Je manier van discussieren dmv generaliseren, vooroordelen en valse aannames staat mij overigens niet aan. Je komt over alsof je de peuterjuf bent die alles beter weet. Dat voelt heel onprettig.

In de manier van discussieren die jij omschrijft, herken ik mezelf duidelijk niet!

Het plaatsen van deze opmerking vind ik bovendien volledig overbodig, onnodig kwetsend en passen in de klas waarvan jij aangeeft dat ik de juf zou zijn.

Uit mijn ervaringen op de werkvloer weet ik dat mensen zodra ze voelen dat ze een discussie op argumenten niet gaan winnen, vervolgens op de man gaan spelen. Ik zal dus proberen jouw opmerking te zien als een compliment voor mijn sterke argumenten, er verder geen aanstoot meer aan nemen en er niet serieus op ingaan.

Modbreak:
We dreigen behoorlijk off topic te gaan.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 22/06/11 om 19:38.
Gepost op 22/06/11 om 12:50 uur
zojuist de ks van telfort gebeld en gevraagd waarom mijn order is geannuleerd. Volgens de ks is mijn bestelling geannuleerd, omdat ik door de koerierdienst werd gebeld en vervolgens niet opnam.
Gister wel een onbekend gemiste oproep...wellicht dat dat de koerier was....

Zover ik het weet wordt een bestelling niet geannuleerd wanneer je niet bereikbaar bent..
Gepost op 22/06/11 om 13:15 uur
weer gebeld en werd mij verteld dat het geannuleerd is vanwege niet op voorraad....
Gepost op 22/06/11 om 14:18 uur
@loolong: wat een slechte KS zeg. als je het niet weet, geef dat gewoon eerlijk aan en lieg je klant niet voor. had jij de laagste bundel?
Gepost op 22/06/11 om 14:23 uur
ja ik had een telfort 100...de eerste keer dat ik vandaag naar de ks belde, werd my juist verteld dat er de E6 op voorraad is. De 2e keer werd my verteld dat het niet op voorraad is. Toen zei ik dat volgens de berichten dat de E6 per 21 juni op voorraad zal zijn. Vervolgens ging zij mij een duur abbo aansmeren zonder mij te vertellen wat ik kreeg. Quote: "ik bestel wat u precies heeft besteld"

niet dus: een telfort 100 1jr met 340e bijbetaling. Beetje teleurgesteld
Gepost op 22/06/11 om 16:28 uur
als je een beetje vervelend gaat doen aan de chat dan word je i.i.g. niet sneller of beter geholpen. in het uiterste geval krijg je zelfs een i.p. ban (zie onderstaand screenshot).......wat een bedrijf, goede reclame jongens

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/22/b6b3a9412e0c9f09b7b796ba88e46302/telfort%25chat.jpg

voor mensen die via google zoeken op ervaringen met telfort en toevallig hier komen:
#telfortnietdoen
#telfortoplichters
#telfort_niet_doen
#telfort_oplichters
Gepost op 22/06/11 om 18:28 uur
Ik werd eerder een slechte verliezer genoemd maar gisteren heb ik de klantenservice gebeld en op laatst had ik een senior aan de lijn die mij dan toegaf dat hij het door zou geven aan de betreffende afdeling en dat hij mij zou laten terugbellen .. vandaag..

Helaas niet teruggebeld, dus weer de KS 08001707 gebeld. Hier werd ik nogal grof/kortaf behandeld. U wordt sowieso niet teruggebeld werd mij gezegd. Dus eerst op 6 juni een fout maken dan tot 2x toe zeggen dat alles klopt terwijl iedereen denkt dat er iets fout is. En dan op het moment van uitkomen toestel gewoon bestellingen annuleren en als verzachtende omstandigheid 50 euro korting geven maar dan wel op de E6, niet op iets naar keuze; ander toestel of sim-only b.v. Zo kost het Telfort niets wat minder winst maar onkosten zeker niet.

Nu wachten tot Youp van het Hek zich ermee gaat bemoeien. Als er acties komen ik zal ze niet in de weg staan en misschien zonodig helpen. KS meldde mij ook dat ik bij bepaalde acties op een zwarte lijst zou komen te staan. Boeiend als ik een prepaidkaartje koop red ik me prima heb dan alleen niet dat leuke toestel. Alleen zal dat geen prepaidkaartje op het netwerk van Telfort zijn. Dus ook niet van KPN, Aldi en alle andere op het KPN netwerk.

Weet iemand nog een leuke actie tegen Telfort, laat het me weten aub.

Voor alle positievelingen, belofte maakt schuld.

Wie weet er een leuke actie.
Gepost op 22/06/11 om 19:03 uur
@blabla

Sorry, maar jouw opmerking waarin je mij uitmaakt voor peuterjuf heeft alles met op de man spelen te maken en draagt niets bij aan de discussie.

Als mijn manier van discussieren je niet aanstaat (volgens mij is er niets, maar dan ook helemaal niets mis mee), reageer dan vooral niet op mijn posts.

Modbreak:
off topic
Pinokkio wijzigde dit bericht op 22/06/11 om 19:40.
Gepost op 22/06/11 om 19:17 uur
Ik stel voor dat deze onderwerp in radar moet worden behandeld....
als iedereen nu een mail stuurt met de klacht dan behandelen ze het vast wel....
Gepost op 22/06/11 om 19:41 uur
blabla
@ marco_sire: Bizar dat je daarom geband wordt.
Gepost op 22/06/11 om 19:43 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Dit topic gaat over de (afhandeling van) de aanbieding van de Nokia E6 op de website van Telfort. Het is niet de bedoeling dat dit topic ontaard in een "wie weet de beste manier om Telfort te bashen" topic. Daarnaast blijven gangbare normen en waarden gewoon van kracht, ondanks dat sommigen misschien wat ontevreden zijn. Niet op de man spelen en vooral geen blaatverhalen AUB.
Gepost op 22/06/11 om 22:39 uur
@marco_sire:
Ik begrijp de ban wel. Als ik een winkel zou hebben zou ik de discussie ook sluiten. Het besluit is genomen en men komt er niet meer op terug. Wat verwacht je dan nog?
*

Het lijkt wel alsof het niet meer kan dat iemand bij een bedrijf een keer een fout maakt. Direct duiken allerlei personen er op en verwachten ze dat het bedrijf maar voor de schade opdraait. Er wordt dan een hoop gezegd en geschreven, Tros Opgelicht, Consumentenbond en Kassa worden dan veelvuldig genoemd. M.i. om te dreigen met negatieve publiciteit. Inspelen op gevoelige imagoschade. Enkelen in dit topic laten zien heel zeker van hun gelijk te zijn.
Hou Telfort dan aan hun leveringsverplichting en leveren ze niet ga dan naar de rechter om Telfort te dwingen. Het kost je even wat geld maar het is een investering, je weet toch zeker dat je wint, dus zijn alle kosten voor Telfort.....

MAar ik vraag me af hoeveel mensen echt serieus de E6 icm met Telfort hadden willen bestellen. Ik denk niet zo heel veel...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone