Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 3

Gepost op 17/06/11 om 19:40 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Daar baal ik echt van. Ik probeer al weken te verlengen met de Desire S, maar door een fout in de systemen van Vodafone lukt dat steeds niet. En nu lijken de problemen bijna opgelost, is het toestel weg

@moose...: Mijn meest recente ervaring dateert van december, toen duurde alles bij elkaar een week of 3. Direct na het bestellen een orderbevestiging, later een bezorgafspraak. De 'radiostilte' tussendoor is gebruikelijk, net als de niet-zo-beste telefonische bereikbaarheid. Overigens zijn medewerkers wel altijd vriendelijk en als wordt afgesproken dat je wordt terug gebeld, gebeurt dat ook.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 17/06/11 om 19:53.
Gepost op 17/06/11 om 22:07 uur
Quote:
Daar baal ik echt van. Ik probeer al weken te verlengen met de Desire S, maar door een fout in de systemen van Vodafone lukt dat steeds niet. En nu lijken de problemen bijna opgelost, is het toestel weg

Ik weet hoe het voelt... Kan pas vanaf maandag as. verlengen en heb de hele week de website in de gaten gehouden en nu dit... Dan maar een los toestel bestellen (€ 377,- incl. verzenden bij gigavolt.nl) en straks een sim only nemen.
Gepost op 21/06/11 om 12:24 uur
Quote:
Kan iemand bevestiging of alle nieuwe abo bestellingen voor de S2 geannuleerd zijn ivm verkeerde code gebruik?? Hebben jullie dan persoonlijk een email gekregen met de annulering? Ik wacht nu twee weken en krijg toch echt geen enkele reactie en van de wachttijden bij Vodafone KS wordt je ook niet veel blijer op

Ik heb het toestel verleden week ontvangen. Mijne is dus niet geannuleerd. Ik heb ook niet de code friendsfamily gebruikt.
Gepost op 21/06/11 om 13:05 uur
Ik heb geen email gekregen, maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan werd mij medegedeeld dat ik een verkeerde code heb gebruikt en dat de bestelling was geannuleerd.
Balen.
Als iemand wel de juiste code heeft mag degene mij wel mailen......

Modbreak:
Zie de openingspost.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 21/06/11 om 16:21.
Gepost op 22/06/11 om 16:27 uur
Lightning
Begin van de maand via Vodafone Direct Sales een bestelling gedaan voor de Samsung GS II, (op NL gedeelte uitverkocht maar op engelstalig deel toen nog te verkrijgen).
Alles mooi in gevuld echter zonder geldige actiecode ( meerdere X's) en bevestiging (Confirmation of your Vodafone order) ontvangen per e-mail.
Toen werd het stil en zomaar uit het niets( bijna 2 weken later) per sms-bericht; dat Vodafone mijn bestelling helaas niet direct kon leveren en verzoek om contatct op te nemen via 0800-nummer. ( na kwartier in de wacht maar opgehangen).
5 dagen daarna weer een sms-bericht: dat mijn bestelling niet binnen 24 uur te bezorgen is maar dat de levertijd 4 tot 5 werkdagen zal zijn ivm adm.handelingen.
En een dag later mis ik 's avonds een oproep, blijkt het de Online Pakket Dienst( OPD)
te zijn die een afspraak wilde maken voor het afleveren van een Vodafone-pakket .
Volgende dag meteen afspraak gemaakt voor vandaag en ben nu zo'n 1,5 uur in het bezit van de Samsung GSII

Heel leuk foontje en totaal iets anders dan mijn SE Xperia X1

Dus zij die geen mail hebben ontvangen van annulering maken nog kans en een advies bel ze niet op want slapende honden.....

ps is het nu zo dat je bij nummerbehoud geen tijdelijk nummer krijgt want ik geloof dat ik pas maandag mijn nummer via Vodafone kan gebruiken.

Modbreak:
Doorgehaalde gedeelte is een helpdesk/google/websitevraag
Pinokkio wijzigde dit bericht op 22/06/11 om 20:26.
Gepost op 22/06/11 om 17:54 uur
Grappig dat je het over slapende honden hebt, en dat je het hele relaas dan hier uitgebreid neerzet.

Ik heb ze trouwens wel gebeld waar mijn bestelling blijft, en heb de bestelling ook gewoon ontvangen. Dus bellen had bij mij geen enkele negatieve invloed.
De bestelling zelfs eerder binnen gekregen dan jij. ;)
Gepost op 22/06/11 om 20:51 uur
Heb 4x gebeld, de eerste 2x duurde het 30 minuten waarna de verbinding wordt verbroken, de 3e keer na 15 minuten een mevrouw aan de telefoon die meteen opnam met, dat ze het erg druk hebben en of ze mijn ordernummer, tel en naam en email kon noteren, zodat ik de status per mail kan krijgen of dat ik zal worden terug gebeld voor de status van de aanvraag dezelfde dag.
Niet terug gebeld waarna ik de volgende dag weer belde, en dit keer nam er een meneer op die hetzelfde vroeg vanwege de drukte, ook deze beloofde dezelfde dag te bellen maar werdt pas de volgende dag gebeld, kon niet openemen maar er werdt een voicemail bericht achter gelaten, deze heb ik beluisterd en er werdt verteld dat vanwege de drukte er een achterstand is ontstaan, deze week zou er een credit check plaatsvinden, volgende week als ik door de check heenkom de behandeling aanvraag nummerbehoud, waarna de weer erna een koerier contact met mij zou opnemen voor afleveren, ik heb de Blackberry 9780 besteld, vondt het wel een goede aanbieding.
Betekend het nou dat ik door de check heen ben voor de code? Momenteel wacht ik al sinds 15 juni.
Gepost op 24/06/11 om 22:56 uur
Moderator
Pinokkio
Vodafone leest hier ook mee en heeft ons aangegeven dat bestellingen via de personeelsaanbiedingen zonder de juiste actiecode, niet worden verwerkt. Ook heeft het geen enkele zin om Vodafone te bellen voor een actiecode. De campagne is uitsluitend voor een bepaalde doelgroep bestemd, helaas maken wij hier geen deel van uit.
Gepost op 24/06/11 om 23:08 uur
Nou, ik wel! Het bedrijf waar ik werkzaam ben heeft precies de link die hier ook staat, uiteraard met de juiste actiecode die verder nergens wordt genoemd.
Gepost op 24/06/11 om 23:28 uur
Moderator
Pinokkio
@moose..: dat is mooi, maar met "wij" bedoel ik "wij TV-ers" Er zijn vast meer bezoekers die vanuit een andere hoedanigheid toegang hebben tot die aanbiedingen. Het gaat er om dat deze aanbiedingen niet bestemd zijn voor iedereen, maar dus uitsluitend voor een bepaalde doelgroep.
Gepost op 27/06/11 om 00:34 uur
Ik zie dat mijn tekst verwijderd is, maar het komt er op neer wat Pinokkio hierboven geschreven heeft.
Gepost op 28/06/11 om 12:55 uur
Het is uiteindelijk gelukt om te verlengen maar de leukste aanbiedingen zijn weg...
Dan maar een sim-only die zeker waar voor het geld is...
Gepost op 28/06/11 om 19:53 uur
Nou de vrienden en familie acties zijn weer aangevuld BB9780, 9800 en Samsung Galaxy zijn er weer. Was op zoek naar een simonly met de snelle BB variant bij Vodafone. Dus hiermee ben ik dan nog goedkoper uit en nog een leuk toestel erbij. Gelukkig dat ik mensen ken bij VF maar als ik niet op de hoogte was van de actie had ik het ook nooit aan hun kunnen vragen.

Ik vind dat tv de friendsfamily niet moet hiden, als er een probleem is dan moet VF maar hun werkwijze aanpassen.
Gepost op 28/06/11 om 23:09 uur
Quote:
Samsung Galaxy [is] er weer.

Zeker weten? Heb zelf niet gezien dat die ook weer was 'aangevuld' (is nu ook niet het geval).
Hoe dan ook, helaas nog steeds geen SII..
Gepost op 29/06/11 om 00:24 uur
Galaxy S1 ging het om maar die is nu inderdaad weer weg.
Gepost op 29/06/11 om 16:15 uur
de BB is terug maar wel met een duurdere abo dan voorheen de 150 min bundel (14,75) is verdwenen
Gepost op 06/07/11 om 17:16 uur
Quote:
...

UItgaande van jullie goede ervaringen met papieren brieven, ga ik dit ook maar proberen. Ik houd jullie op de hoogte!

Goed nieuws! Vodafone heeft de problemen opgelost! Ik ben blij en tevreden dat het eindelijk gelukt is. Voor alle andere twijfelaars: schrijf een hardcopy brief en het wordt wel netjes opgelost!
Gepost op 06/07/11 om 19:25 uur
RikkiRikki
http://.
@vodaC7: Naar welk adres heb jij je hardcopy brief gestuurd? En heb jij nog prints van screenshots bijgevoegd, of alles woordelijk afgehandeld?
Gepost op 07/07/11 om 17:37 uur
@RikkiRikki: Ik hem mijn brief gestuurd naar:

Vodafone
Tav Afdeling SSV
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Hierin heb ik alle 'bewijsmateriaal' als bijlage toegevoegd. Zoals screenshots, bevestigingsmail, eerdere datums waarop ik contact heb gehad, enz. Zodoende heeft de behandelende medewerker gelijk alle gegevens bij elkaar. Verder heb ik dit natuurlijk netjes woordelijk toegelicht in een brief.
Gepost op 07/07/11 om 18:36 uur
RikkiRikki
http://.
@vodaC7: Excellent, thanks! Ik ben hetzelfde van plan, maar het is altijd prettig van tevoren op de hoogte te zijn van een 'succes-adres' ;-)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone