Begin van de maand via Vodafone Direct Sales een bestelling gedaan voor de Samsung GS II, (op NL gedeelte uitverkocht maar op engelstalig deel toen nog te verkrijgen).
Alles mooi in gevuld echter zonder geldige actiecode

( meerdere X's) en bevestiging (Confirmation of your Vodafone order) ontvangen per e-mail.
Toen werd het stil

en zomaar uit het niets( bijna 2 weken later) per sms-bericht; dat Vodafone mijn bestelling helaas niet direct kon leveren en verzoek om contatct op te nemen via 0800-nummer. ( na kwartier in de wacht maar opgehangen).
5 dagen daarna weer een sms-bericht: dat mijn bestelling niet binnen 24 uur te bezorgen is maar dat de levertijd 4 tot 5 werkdagen zal zijn ivm adm.handelingen.
En een dag later mis ik 's avonds een oproep, blijkt het de Online Pakket Dienst( OPD)
te zijn die een afspraak wilde maken voor het afleveren van een Vodafone-pakket

.
Volgende dag meteen afspraak gemaakt voor vandaag en ben nu zo'n 1,5 uur in het bezit van de Samsung GSII
Heel leuk foontje en totaal iets anders dan mijn SE Xperia X1
Dus zij die geen mail hebben ontvangen van annulering maken nog kans en een advies bel ze niet op want slapende honden.....
ps is het nu zo dat je bij nummerbehoud geen tijdelijk nummer krijgt want ik geloof dat ik pas maandag mijn nummer via Vodafone kan gebruiken.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 22/06/11 om 20:26.