[TK] MicroUSB autolader, nieuw.

Gepost op 08/07/11 om 02:34 uur
Marly
Nieuwe autolader met MicroUSB connector, niet-origineel. Deze aansluiting moet de standaard worden voor alle mobiele telefoons in de EU en zit nu al op de nieuwste telefoons van o.a. Nokia, Sony Ericsson, BlackBerry en enkele modellen van Motorola.

Door mijn schoonvader alvast gekocht (7,99 euro bij Belcompany), toen hij op zoek was naar een nieuwe (gebruikte) Nokia, na aanschaf bleek daar echter een autolader bij te zitten, zodat de gekochte overcompleet is.

De lader zit nu nog in de ongeopende blisterverpakking, bij verzending zullen we hem echter eruit halen, zodat hij in een envelop en door de brievenbus past.
Hierdoor is de prijs 5,00 euro inclusief verzenden.
Gepost op 08/07/11 om 14:26 uur
http://www.prijsvragenweb.nl
Binnen 14 dagen kan je (met de bon) een artikel retouren bij BelCompany, en dan krijg je je geld terug
Gepost op 08/07/11 om 16:57 uur
Marly
Ja, dat klopt en mijn schoonvader heeft de bon zelfs nog, maar 't heeft even geduurd, voordat hij een mooie, weinig gebruikte Nokia gevonden had, toen had hij 't ladertje inmiddels al zes weken in de kast liggen
Gepost op 09/07/11 om 16:55 uur
net gisteren eentje bij de Action meegenomen voor aanmerkelijk minder dan 5 euro...

Ik had er al eentje, maar in de praktijk had ik er vaak eentje extra nodig (2 personen in de auto) of lagen er in de ene auto 2 kabels en de andere geen....

ik bedoel: het is best handig om 2 van die kabels te hebben.
Gepost op 09/07/11 om 19:35 uur
@ Marly gaat het dan om een originele Nokia of een merkloze.
Gepost op 09/07/11 om 21:56 uur
dikkie
@Tellies:

Ik zou de eerste zin van haar eerste bericht nog eens nalezen voor het antwoord op je vraag.......
Gepost op 09/07/11 om 23:15 uur
Marly
Idd , ik vrees ook, dat je voor 7,99 euro bij BelCompany geen originele Nokia, HTC, Samsung, of welk-merk-dan-ook autolader kunt krijgen, eerder voor het dubbele bedrag .

Maar hoe dan ook, met zo'n universele MicroUSB lader moet je vrijwel alle nieuwere telefoons kunnen opladen, omdat dit volgens de EU-richtlijnen de nieuwe standaard wordt.
Gepost op 20/07/11 om 14:17 uur
Marly
Draadje kan dicht, ladertje is verkocht

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone