SE Xperia X10 gratis bij Telfort 100 1jr

Gepost op 24/08/11 om 15:10 uur
Na anderhalf week niks gehoord te hebben van de mail die ze verstuurd zouden hebben, heb ik nogmaals gebeld. Weer kunnen ze niks voor mij betekenen, ik moet zelf contact opnemen met telfort om het geregeld te krijgen. Nu krijg ik weer andere verhalen te horen..

Update, na contact gehad te hebben met telfort, heb ik nogmaals gebeld met mobiel.nl om te kijken wie ik nou aan de lijn zou krijgen. In eerste instantie leek het alsof ik de zelfde dame aan de lijn had. Toch was dit niet het geval. Ze heeft uiteindelijk een mailtje opnieuw naar de back office verstuurd met het verhaal, en deze keer zou het goedkomen, kon ze me garanderen.
We zullen het zien..
Gepost op 16/09/11 om 16:10 uur
ze garanderen zoveel, zelf de 2e keer om de bestelling (LG 2x ipc i9000) actief te maken is niet bezorgd, reden heb ik niet meer gekregen, was zogenaamd vertrouwelijk. Ik zou binnen 3 weken een brief krijgen over de reden. Nooit gehad.

de i9000, x10 en (desire HD is al weg) is er weer, maar of ze het leveren??????
Denk het niet...

ik had nog een poging gedaan om de desire HD te bestellen. bezorg afspraak gemaakt voor vandaag, en gisteren geannuleerd door mobiel.nl omdat ik meer dan 2 aansluitngen heb bij Telfort...(ik heb er maar 1)

Niet te vertrouwen mobiel.nl
Gepost op 17/09/11 om 14:30 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Thx, toch maar weer besteld.
Voor me moeder komen ze woensdag een galaxy s i9000 brengen!

Zelf twee orders later besteld. toestel niet op voorraad... Mij benieuwen of ze die gaan leveren, of dat dat een zelfde radio-stilte wordt bij mijn eerdere niet op voorraad zijnde i9000.

Eerder zelf al een X10 besteld, die bleek toen een KPN/Telfort-simlock te hebben.
Gepost op 18/09/11 om 14:58 uur
@ windstorm:

Ik hoop dat jij het uitgeleverd krijgt, maar ik betwijfel het. Laat me maar weten of het is gelukt, want ik denk dat ze met een smoesje zullen komen... dat de aanvraag niet kan worden behandels en dat je binnen 3 dagen schriftelijk bericht zou krijgen.

Ben benieuwd
Gepost op 18/09/11 om 20:38 uur
5 minuten na het bestellen van de samsing i9000 (1-jarig abo) gelijk een sms ontvangen dat de voorraad op is en de gsm later geleverd gaat worden.

ik doe nu ook mee met de mobiel.nl saga, leuk ....
Gepost op 19/09/11 om 15:28 uur
Moderator
Windstorm
Net gebeld door Mobiel.nl i9000 wordt niet meer geleverd.
Maar kreeg een alternatief aangeboden de galaxy s Plus, order wordt omgezet! (kon ook kiezen uit een LG optimus)

Chapeau, mobiel.nl. Veel beter dan mijn eerdere order van juli. Nog wel even afwachten of ik hem daadwerkelijk geleverd krijg, maar heb er vertrouwen in.
Gepost op 19/09/11 om 18:04 uur
Volgens mij hangt het er vanaf wie de order behandeld. Ik heb vorige week tot 3x toe de GalaxyS besteld.
1e keer een mailtje dat mijn gegevens niet klopte, en dat daardoor de order afgewezen was met het advies om opnieuw een bestelling te plaatsen.
2e keer order geplaatst, geen reactie, verschillende keren gebeld, allerlei smoezen, het was telkens iets anders..., storing in het systeem,toestel niet leverbaar,fout op de site,nee hoor er is een achterstand in verwerking maar toestel was gewoon op voorraad, enz.enz.........advies om opnieuw te bestellen
3e keer order geplaatst, op een ander adres, ander rekeningnummer: sms ontvangen met orderbevestiging, verder orderstatus te volgen op mobiel.nl . Maar bij de online-orderstatus is mijn order niet bekend...
weer gebeld, ze konden het niet bekijken, moest maandag maar weer bellen.
Vandaag weer gebeld, krijg ik het verhaal dat ik ben afgewezen, maar dat ze om privacy-redenen niet kunnen vertellen waarom......
Ik heb het het vermoeden als ik een goedkoop toestel bestel, dat dan de order gelijk geaccepteerd wordt....

Dus Windstorm, jij moet wel heel veel geluk hebben !
Gepost op 19/09/11 om 18:34 uur
Gisteravond twee bestellingen i9000 gedaan; 1 voor vrouwtje en 1 voor ondergetekende. Vrouwtje is vandaag gebeld dat het niet leverbaar is, kon kiezen uit S+ en LG 2x. Heeft de S+ gekozen, nu afwachten of en wanneer wordt uitgeleverd.

Maar van mijn bestelling heb ik nog niets gehoord. Misschien morgen.
Gepost op 20/09/11 om 13:25 uur
Wat was dan de aanbieding die je hebt genomen met de i9000?
Gepost op 21/09/11 om 14:44 uur
Heb telfort 100 zonder internet genomen. 1e twee maanden gratis, daarna 10 x 13,95 = 140 euro + aanluitkosten 30 euro -/- pless 30 euro. Totaal 140 euro voor een S+. Mooie deal. Zojuist voor vrouwtje bezorgd. Voor mij nog niet. Ook nog niet gebeld om afspraak te maken, maar komt waarschijnlijk vandaag of morgen wel. Bedankt mobiel.nl!

ps toestel is simlockvrij
Gepost op 21/09/11 om 15:04 uur
Heb je misschien een directe link naar die aanbieding?
Als ik nl. bij mobiel.nl kijk, zie ik die aanbieding helemaal niet of is de aanbieding inmiddels "over"?
Gepost op 21/09/11 om 16:06 uur
de laatste keer dat ik de i9000 zag was 18 september...de Jet is er nog :-p
Gepost op 21/09/11 om 18:34 uur
Een vriendin van mij heeft ook besteld, zij werd gebeld en heeft de gs+ genomen, maar daarna werd de oude bestelling geannuleerd, vanwege dat bepaalde gegevens niet goed zijn ingevuld en sindsdien niks meer. Wel een rare reden, als alles gewoon goed is ingevuld.
Is dat bij de anderen ook zo gebeurd? Krijg je eerst een bevestiging van de nieuwe bestelling voordat een afleverafspraak wordt gemaakt?
Gepost op 21/09/11 om 22:38 uur
Hier is de 2e galaxy s plus binnen! Eerst een witte op mijn naam, nu een zwarte op mijn vrouw haar naam.

Beide met een 1 jarig Telfort 100 abonnement zonder internet. Via P-less dus voor 140 euro per toestel.

Het eerste toestel heeft 2 maanden geduurd en is uiteindelijk 10 september geleverd. Het tweede toestel heeft 4 dagen geduurd. Zaterdagavond besteld, maandag alternatief aanbod, woensdag 21 september bezorgd.

Wat ik weet:
1. Mobiel.nl of Hi belt maar 1 keer per week op maandag voor een alternatief aanbod. In mijn geval drie keer tussen 11:00 en 15:30 uur.
2. Zorg dat je bereikbaar bent, ze proberen het maar enkele keren. In mijn geval 2 keer. Daarna moet je zelf bellen, en dat kost veeeel tijd. Bij mijn eerste bestelling heb ik gedurende 2 maanden ongeveer 10 a 12 keer gebeld. Blijf rustig, veel medewerkers weten ondertussen van dit Galaxy S verhaal en weten waar ze naartoe moeten om het alternatief te regelen. Heb je een voicemail gehad, neem het voor de zekerheid op en geef aan dat je het opgenomen hebt als ze je niet geloven of je order willen annuleren.
3. Wanneer je bestelt als de teller op 0 voorraad staat, dan krijg je het betere alternatief, een galaxy s plus of lg optimus 2speed.
4. Indien je gebeld bent voor een alternatief wordt je bestelling altijd geannuleerd met een melding over onvolledige aanvraag. Dit kan je negeren, want voor het alternatieve aanbod maken ze een nieuw ordernummer aan. Hierna wordt je gebeld voor een bezorgafspraak. Per mail wordt dit bevestigd met je nieuwe ordernummer.

Na mijn eerste bestelling had ik mijn bedenkingen, maar chapeau voor Mobiel.nl om toch na 2 maanden te leveren. De tweede bestelling (op een andere naam) verliep snel en vlekkeloos.
Gepost op 21/09/11 om 22:41 uur
Moderator
Windstorm
Mijn moeder heeft vandaag de i9000 ontvangen icm Telfort 100 1jr. Thx. mobiel.nl.

Maar zelf lijk ik weer naast een galaxy te vissen.
Voor mij was de i9000 niet meer leverbaar, daarom werd mij een alternatief toestel aangeboden, de Galaxy s+ , maar helaas bleek de koerier een contract mee te hebben icm een Telfort 200, wat neer zou komen op 90 euro meer. Dat had ik niet besteld en heb dat dus niet ondertekent.
Bij de orderstatus staat wel gewoon een Telfort 100 1jr icm Galaxy s+.
Het voorschotelen van een onjuist contract vind ik gewoon misleiding, maar of het een fout is of bewust gedaan is weet ik niet.

Nu lijkt het erop dat ik dus nergens meer zo'n order kan afsluiten, mobiel.nl wijst weer naar Telfort en andersom.

Ik bel morgen nog een keer met mobiel.nl en hoop dat ze dan nog wat kunnen doen, anders is het weer heel jammer (van mobiel.nl)
Gepost op 28/09/11 om 22:54 uur
Ik kom de volgende tegen bij mijn bestelling. Zij proberen op allerlei manieren onder mijn bestelling te komen.

Gebeld met cs mobiel.nl en alles was geregeld.moest alleen wachten op belletje van bezorger. Na geen reactie kreeg ik ineens emails met annuleringen.

Eerst geannuleerd vanwege het feit dat ik niet hebt aangekruist of ik met ideal of onder rembours ga betalen. Tsjaa toestel was gratis. Ik hoefde alleen 1ct te pinnen bij levering.daarnaast ook uit screenshot blijkt deze optie niet te bestaan.

Later krijg ik een email dat mijn bestelling is gannuleerd wegens een reden dat allen schriftelijk toegelicht kon worden.tot op heden wacht ik nog op de schriftelijk uitleg. Volgens cs mobiel.nl werd mijn aanvraag door te fort afgewezen.

Ik ga natuurlijk bellen met telfort. Heel raar maar mijn aanvraag hebben ze nooit ontvangen of afgewezen.

Ik heb een vies gevoel van deze acties. Zij proberen hier on een verachtelijke manier onderuit te komen. Ik vraag me af of anderen hier ook dezelfde meemaken?
Ik ga morgen mobiel.nl cs bellen en als uitkomst dezelfde is...tijd om mijn rechtsbihstand aan te spreken.

Ik dacht at zij inmiddels hun les hebben geleerd en gewoon normaal moet leveren.
Gepost op 28/09/11 om 23:13 uur
Hier precies hetzelfde verhaal. Behalve dat ik nog niet heb gebeld met mobiel.nl.

"wegens een reden dat alleen schriftelijk toegelicht kon worden"

Ik wacht nog op een schriftelijke bevestiging van de "annulering". Ik kreeg dezelfde mail nadat ik telefonisch een ander toestel mocht kiezen omdat de X10 niet leverbaar was. Heb de se arc bleu gekozen. Ik zou een telefoontje krijgen van de bezorgdienst maar in plaats daarvan dus een annuleringsmail. Denk dat ik hier ook werk van ga maken.
Gepost op 29/09/11 om 21:53 uur
@tan1415 en NetGez: bij mij ook hetzelfde verhaal, en nog wel 3 keer aan toe.
Argumetn van mobiel.nl:

1: meer dan 2 aansluitingen bij telfort (heb er maar 1)
2: Meer dan 6 bestellingen gedaan, op 6 verschillende bankrekeningen (heb niet eens zoveel geld) --> verdacht van spookbestelling
3: Wegens privacy geen reden opgegeven, deze zal schriftelijk worden uitgelegd. Nooit een brief ontvangen

Ik heb sterk de verdenking dat wanneer met je de LG 2x kiest dat je bestelling uiteindelijk niet wordt bezord. Iemand ooit een LG 2x gekozen en ontvangen? ik iig niet.
Gepost op 30/09/11 om 01:30 uur
Ik heb de Samsung galaxy plus besteld.
Het lijkt er echt op dat ze hier op echt alle manieren onderuit proberen te komen.

Btw ik heb nog steeds geen brief ontvangen.

Toen ik klantenservice belde hebben ze benadrukt dat mijn bestelling is geannuleerd en dat ik niet terugkrijgt.
Maar....ik kon wel een nieuwe bestelling bij hun of telfort doen. Misschien lukt het nu wel. Wink wink.Natuurlijk is deze deal er niet meer.

Btw vind je het niet vreemd dar ze een bestelling direct annuleren omdat je iets niet hebt ingevuld, of incorrect invult? Lijkt net of ze geen interesse hebben in klanten.
Normaal bellen ze je op om te corrigeren. Of gaan ze je bestelling doordrukken. Hier doen zij het anders.

Ik ben benieuwd hoeveel andere mensen deze de annuleringen kregen voorgeschoteld.

Ik ga morgen een ingebrekestelling sturen en zaak aanhangig maken bij rechtsbijstand. Wellicht hebben zij meer klachten ontvangen. Deze annuleringen lijken verdacht veel op een eenzijdige opzegging van een overeenkomst. Ik hoop niet dat je er zo makkelijk van afkomt.
Gepost op 30/09/11 om 01:33 uur
Hmm dus zowel met se arc, lg2x en Samsung galaxy+ worden bestellingen geannuleerd.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone