Hoe lang Beltegoed houdbaar

Gepost op 27/07/11 om 20:44 uur
Weet iemand hoe lang ik een sim kaart kan gebruiken zonder deze op te waarderen. oftewel bij welke provider kan ik het langste doen zonder de kaart op te waarderen??
Gepost op 27/07/11 om 21:53 uur
blabla
Wat heb je zelf al uitgezocht?
Gepost op 27/07/11 om 23:02 uur
Je beltegoed bij Simyo is onbeperkt geldig als je minstens één keer per zes maanden belt of sms’t. Sms’en kan ook via Mijn Simyo, tabblad 'SMS'.
Gepost op 27/07/11 om 23:27 uur
Marly
Dat geldt ook voor KPN prepaid. Staat trouwens ook op hun site.
Gepost op 28/07/11 om 18:07 uur
KPN:
Het prepaid-tegoed is onbeperkt geldig. Voorwaarde is wel dat je één keer in de zes maanden gebruik maakt van jouw mobiele aansluiting. Met andere woorden dat je één keer in de zes maanden belt (m.u.v. gratis nummers), (i-mode) data ontvangt of verzendt, sms verzendt of opwaardeert.

T-Mobile:
Je prepaidbeltegoed is onbeperkt houdbaar, behalve als je zes maanden achter elkaar niet belt, je tegoed niet opwaardeert, niet mobiel internet of geen sms-jes verstuurt.

Ben:
De Ben prepaid-aansluiting vervalt als je gedurende 6 maanden geen gebruik maakt van je simkaart (bijvoorbeeld bellen, sms-en, opwaarderen).

Rabomobiel:
Uw beltegoed is onbeperkt geldig, mits u één keer per half jaar belt, sms't of uw Rabo Mobiel Prepaid opwaardeert.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone