2500 belminuten per maand bij Tele2 mobiel, 25 euro per maand, 1 jarig contract, alleen vandaag geldig

Gepost op 10/08/11 om 12:37 uur
Via Groupon gevonden:

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/1-jarig-contract-onbeperkt-bellen-tele2/644218

Onbeperkt bellen (FUP: 2500 minuten per maand) voor 25 euro per maand. Eventueel 1000 smsjes bij te boeken voor 10 euro extra per maand en 3 internetbundels (5-10-15 euro) mogelijk.

Wat denken jullie ervan, goede deal?

Volgens mij alleen vandaag te boeken!!

Meer info:

http://www.tele2.nl/mobiel/groupon-actie.html
Gepost op 10/08/11 om 12:41 uur
Ter aanvulling:

Geen aansluitkosten, wel 6.95 euro verzendkosten.

Eerste maand betaal je aan groupon daarna gewoon rekeningen van tele2.
Gepost op 11/08/11 om 07:04 uur
Ingelogd lijkt het erop dat je nog wel bij kan bestellen, maar via bovenstaande link is de actie inderdaad voorbij.

Voor de extreem veel beller toch wel een aardige deal.
Gepost op 11/08/11 om 17:38 uur
sjeroen
Heel gek ik heb groupon account en dan log je in duurt de actie 6 uur nog wat via de link boven nog 30 uur.
Maar op webstie staat Je groupon is online te gebruiken en geldig vanaf 12 augustus t/m 18 augustus 201. Dus als mensen nog willen je heb nog een week.
Gepost op 12/08/11 om 21:09 uur
Je kunt nog tot vandaag (vrijdag) middernacht de voucher van Groupon kopen, maar dan moet je uiterlijk 18 aug daarvan gebruik hebben gemaakt bij Tele2.
Gepost op 06/10/11 om 14:27 uur
sjeroen
iemand hier deze actie genomen en ervaringen ermee die hij/zij wil delen?

Ik heb deze actie aanbevolen aan een vriendin maar sinds aansluiting een hele doffe lijn . Meerder locaties en verschillende telefoons maar geen verschil. Ik heb daarna de klantenservice gebeld en daarop een nieuwe simkaart gekregen maar zonder resultaat.
Gepost op 07/10/11 om 10:01 uur
Heb je mijn berichtje gezien op tweakers?

Zal wel gerouteerd worden via goedkope telecomroutes (via goedkope voip leveranciers). Hiervoor is waarschijnlijk geen goede oplossing voor realiseerbaar (voor de gebruiker).

De provider kan hier wel wat aan doen (indien dit systeem wordt gebruikt) door duurdere routes te gebruiken of betere codecs in te zetten bijvoorbeeld.
Gepost op 07/10/11 om 10:16 uur
Hugo Boss
Zou zo'n oplossing serieus worden toegepast voor een GSM abonnement? Denk namelijk zelf dat dit onmogelijk fatsoenlijk kan werken. Levert veel te veel vertraging op denk ik, alsof je met iemand aan de andere kant van de wereld belt.
Gepost op 07/10/11 om 10:49 uur
@ Hugo

Denk dat dit een realistische manier is. De calls komen binnen op de PBX van in dit geval Tele2 (ook omdat tele2 een MVNE is hebben ze een eigen PBX) en routeren deze gesprekken via VoIP verder. Normaal wordne deze gesprekken via ISDN bundels gerouteerd , maar ik vrees dat deze over Low cost sip routes gerouteerd worden. Qua delay valt dit wel mee.

De providers welke ook via low cost VoIP verbindingen werken zijn:
- Vectone
- Gtmobile
- Lycamobile
Gepost op 07/10/11 om 12:23 uur
Vergeet Trendcall sinds de overgang naar Teleena niet.
Ook Vodafone Onder Ons van een tijdje geleden had dezelfde belabberde kwaliteit.
Gepost op 07/10/11 om 12:31 uur
Hugo Boss
Ok, weer wat geleerd. Heb zelf wel eens ge-experimenteerd met inbellen op vaste Ziggo lijn bij mij thuis, voip adapter neemt het gesprek aan en genereert kiestoon dat ik zelf kon wegbellen via VoIP. Het werkte wel, maar erg veel vertraging. Kwaliteit ging nog wel, maar dat hangt er inderdaad af welke codec je gebruikt.
Tegenwoordig gebruik ik gewoon Sipdroid, werkt ook uitstekend moet ik zeggen, over 3G netwerk van T-Mobile.
Gepost op 07/10/11 om 13:50 uur
@ Hugo

Je krijgt in jouw situatie de delay doordat je de volgende verbinding extra moet opzetten welke een provider niet hoeft op te zetten. Het provider schema ziet er alsvolgt uit:
GSM SPRAAK => GSM DATA => VoIP GW DATA => SIP trunk DATA => Vaste lijn SPRAAK

In jouw geval:
GSM SPRAAK => GSM DATA => Inkomende vaste lijn SPRAAK => SIP trunk van SPRAAK naar DATA => Vaste lijn SPRAAK

Je krijgt in jouw geval een extra decoderingsslag naar spraak en dat levert de delay op , waar je geen last van hebt bij een telco of (in mindere mate) sipprogramma op je GSM , immers dan is het:

GSM SPRAAK => GSM DATA (via HSDPA/UMTS) => SIP Trunk => Vaste toestel

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone