Omdat ik het slechte netwerk van T-Mobile een beetje zat begin te worden, ben ik eens gaan kijken naar een alternatief voor mijn Flex. Nu bied KPN Zakelijk de bedrijfsbundel aan, ze geven op de website aan : alles uit een bundel, maar vervolgens kan ik nergens de exacte voorwaarden vinden wat er nu evneueel wel en niet uit die bundel gaat. Heb vervolgens een mail gestuurd, maar geen antwoord op gekregen. Gebeld met zakelijk verkoop, :
nee meneer, alleen bellen , sms'sen en internet in Nederland zit in de bundel, geen buitenland.
Ik zeg : maar op de website staat in binnen en buitenland!
Nou meneer, dat is dan een fout op de website, ik zal doorgeven dat ze dat aan moeten passen.
Ik weer : dan kan ik beter bij T-Mobile blijven, daar gaat wel alles uit een bundel ( ik heb nog de oude Flex-zakelijk)
Zij weer : ja, dat kunt u zeker beter doen !
Mijn vraag is nu: weet hier iemand wat er nu precies uit die bundel gaat ? Als ik het zo lees op de website zou het hetzelfde moeten wezen als Flex, alle kosten uit de bundel, binnen en buitenland, 088,0900 enz. Van KPN wordt ik in ieder geval niet veel wijzer