[Afhandeling] iPhone 4 + 1 jaar T-Mobile

Gepost op 17/10/11 om 20:17 uur
blabla
@ matthy: Zie bericht van topicstarter. Daar staat toch duidelijk "Aansluitkosten: 30 euro".
Gepost op 17/10/11 om 21:14 uur
Op mijn eerste rekening stond ook de 30 Euro aansluitkosten. Even gemaild met the Phonehouse incl. screenshot van de aanbieding (als ervaren T.V.er maak ik die altijd) en de eerste nota van T-Mobile. Binnen enkele dagen had ik het geld keurig terug van the Phonehouse.

Overigens betrof het bij mij de Galaxy S2.
Gepost op 18/10/11 om 16:12 uur
Opperbom kan je misschien die screenshot met ons delen. Bij voorbaat dank!
Gepost op 18/10/11 om 18:54 uur
Mail me maar even. Mailadres staat in mijn profiel.
Gepost op 12/11/11 om 12:54 uur
Ik heb inmiddels ook de 30 euro aansluitkosten terug gekregen van The Phonehouse.
Printscreen (met dank aan opperbom) + factuur naar The Phonehouse gestuurd.
Gepost op 12/11/11 om 13:27 uur
Netjes , en bedankt voor de terugkoppeling en je bedankje. Daar doen wij als TV-ers het voor.
Gepost op 25/11/11 om 19:52 uur
Quote:
Is er iemand die mij kan helpen aan de voorwaarden van deze actie?

Ik heb deze aanbieding namelijk besteld, maar bij mij is deze net als vele anderen fout gegaan, waarna deze gecorrigeerd is. Daarna heb ik niet meer de juiste voorwaarden gekregen.

Bij aflevering heb ik 35,23 betaald. Naar mijn idee waren er geen aansluitkosten. Nu krijg ik voor deze maand een rekening van T-mobile om deze aansluitkosten af te rekenen.

Bij voorbaad dank!

Quote:
Op mijn eerste rekening stond ook de 30 Euro aansluitkosten. Even gemaild met the Phonehouse incl. screenshot van de aanbieding (als ervaren T.V.er maak ik die altijd) en de eerste nota van T-Mobile. Binnen enkele dagen had ik het geld keurig terug van the Phonehouse.

Overigens betrof het bij mij de Galaxy S2.

Afgelopen tijd door persoonlijke omstandigheden niet op het forum kunnen kijken en zie nu de berichten over de aansluitkosten. Denken jullie dat het nog zin heeft om achter deze aansluitkosten aan te gaan?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone