Gisteravond toch ook maar gebruik gemaakt van de aanbieding. Een Sgs2 is altijd leuk voor de verzameling , zal ik maar zeggen. Echter bij elke link in deze thread kwam de prijs bij een i200 abo. op 319 Euro (ook bij Firefox). Heb zoals gezegd bij mededelingen ingevuld dat ik van de student.net aanbieding gebruik wilde maken.
Om 9.00 uur orderstatus veranderd in "er zal spoedig een afleverafspraak gemaakt worden". Rond 12.15 uur gebeld door AMP , maar daar bleek de prijs van het toestel op 319 Euro te staan , en uiteraard kon dit niet gewijzigd worden door AMP uiteraard. Gebeld met phonehouse , binnen twee minuten iemand aan de lijn die voorstelde te annuleren. Nu weet ik dat een annulering bij T-Mobile twee weken kan gaan duren , en tot die tijd kan je geen ander abo. afsluiten. Was dus geen optie voor me. Ik werd toen doorgeschakeld naar een alleraardigste dame die mij vertelde dat zij dit de laatste dagen vaker had meegemaakt. Ze heeft direct een mail gestuurd naar AMP en een uur later gebeld door AMP voor een afspraak (met de juiste toestelprijs van 29 Euro) voor woensdagmiddag.
Netjes geregeld dus.
@ Marek1986(6230) : bedankt voor de tip.