T-Mobile prepaid simkaart max. € 15,- beltegoed

Gepost op 07/09/11 om 12:31 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
naast de Smartphone simkaarten met 2gb internet geldig tot 1 oktober.
Heb ik ook normale T-Mobile prepaid simkaarten te koop.

Er staat standaard € 5,- beltegoed op, na aanmelding voor T-Mobile speciaal kun je er nog € 10,- extra bij krijgen. In totaal dus max. € 15,- beltegoed.

Behalve dat je kunt profiteren van de Prepaid Bonus tarieven. Kun je het ook gebruiken voor internet in het buitenland i.c.m. Travel en Surf.

Omdat ik de simkaarten aanbiedt voor € 5,- kan je 66% voordeliger uit zijn.

Overstappen naar abonnement vanaf prepaid, betaal geen aansluitkosten.
Het voordeel kan oplopen tot € 40,- als je vanaf deze prepaid overstapt naar een abonnement, dan betaal je namelijk geen aansluitkosten en krijg je het prepaid tegoed gecrediteerd op de eerste factuur.
Deze overstap werkt alleen als je prepaid simkaart omgezet wordt naar een abonnement, je houdt in dat geval de prepaid simkaart, waar het abonnement op actief wordt.

T-Mobile prepaid simkaart voor € 5,-
verzendkosten: € 0,46
verzendkosten incl. plastic doosje: € 0,92

neem voor interesse contact op per mail (zie profiel)
Gepost op 07/09/11 om 18:25 uur
blabla
Klinkt mooi, echter zijn de simkaarten voor 6,99 te koop in de winkel.
Gepost op 08/09/11 om 00:21 uur
Gypsy
Het klinkt prachtig allemaal. Een weldoener der mensheid!
Alleen: wij zijn gewend de kaartjes met 15 euro beltegoed
gratis te verkrijgen (Lebara Mobile)...
Gepost op 08/09/11 om 13:23 uur
http://superlutser.googlepages.com
Maar de beste Windstorm post het ook in het Marktplaatsgedeelte, en niet Aanbiedingen.

Overstappen van PrePaid naar Abonnee is gratis, dus je betaalt geen aansluitkosten Was mij niet bekend, dus goed om te weten :p
Gepost op 17/09/11 om 14:37 uur
Moderator
Windstorm
Quote:

Dan ben je bij mij toch nog steeds voordeliger uit.

@Gypsy
Ben jij nou echt zo cynisch?
Met een Lebara simkaart krijg je geen 100% korting op de aansluitkosten bij T-Mobile.
En wat die aansluitkosten betreft hoop ik idd dat meer mensen van die constructie kunnen profiteren, doordat ik hier die T-Mobile prepaid simkaartjes aanbied.
Gepost op 24/09/11 om 17:55 uur
Thnx, netjes geregeld Windstorm ;)

Zie in foldertje of t-mobile site niets van die 10 euro, neem aan dat na registratie wel automatisch dat bijgeschreven wordt?

Wel apart dat nummerhoud via een op te sturen printje van een PDFje gaat, meestal online gelijk gegevens in te kloppen en klaar...
Gepost op 25/09/11 om 00:02 uur
Marly
@spambam:
Heb twee jaar geleden eens een tante hiermee geholpen, die het niet snapte , hopelijk gaat 't nu nog steeds zo: na aanmelding voor T-Mobile Speciaal krijg je een aantal bonuspunten, dat net genoeg is, om 10 euro beltegoed te "bestellen", je kunt echter ook verder sparen, dus je krijgt het beltegoed niet automatisch bijgeschreven, je moet 't actief bestellen.
Gepost op 25/09/11 om 00:13 uur
Gypsy
Quote:
Quote:

Dan ben je bij mij toch nog steeds voordeliger uit.

@Gypsy
Ben jij nou echt zo cynisch?
Met een Lebara simkaart krijg je geen 100% korting op de aansluitkosten bij T-Mobile.
En wat die aansluitkosten betreft hoop ik idd dat meer mensen van die constructie kunnen profiteren, doordat ik hier die T-Mobile prepaid simkaartjes aanbied.

Hé joh, ben je nou zo dom of doe je alleen zo dom? Die aansluitkosten zeggen op zich helemaal niks, we bekijken hier toch het héle plaatje, dus alle kosten van een 1- of 2-jarig abonnement opgeteld. Je hebt niks aan "gratis aansluiting" als de provider van de overige kosten een villa aan de Rivièra kan kopen...
Gepost op 25/09/11 om 14:02 uur
Moderator
Windstorm
Bij dat totale plaatje kun je voor T-Mobile aansluitingen dus rekening houden met € 30 korting vanwege geen aansluitkosten en € 15,- creditering van het beltegoed. Minus de aanschaf van de simkaart á € 5,-

Dat is een voordeel van € 40,- bij een nieuw T-Mobile abonnement (vroeger bood de vergelijker een optie houdt rekening met speciale constructies aan). Dit is er zo een, wat mij betreft.
Gepost op 26/09/11 om 00:06 uur
Gypsy
Ok, je probeert best menslievend over te komen,
maar naar mijn mening is het gewoon handel.
Gepost op 26/09/11 om 23:00 uur
Quote:
Ok, je probeert best menslievend over te komen,
maar naar mijn mening is het gewoon handel.

Volgens mij is dat in strijd met de marktplaats regels. Snap ook niet dat er niet ingegrepen wordt.
De regels zijn 2 maal overtreden.
Quote:

Algemeen
Het marktplaats-forum is bedoeld om toestellen aan te bieden.

Wat mag niet?
· Het forum gebruiken voor commerciële doeleinden

Vreemd hoor.
Een simkaart verkopen in plaats van een toestel.. a la. Maar dit is pure handel.
Gepost op 26/09/11 om 23:47 uur
@mobiemo, er zijn 1 tot 10 'advertenties' per maand. En die paar simkaartjes voor vijf euro verkopen, dat kun je toch niet 'commercieel' noemen...

Wees blij dat er weer wat leven op TV komt. Vergelijkingen met gratis kaartjes gaan niet op, en als inderdaad duidelijk leden alleen commerciele zaken wegzetten, dan is het een ander verhaal. ;)
Gepost op 02/10/11 om 08:03 uur
Oooh? Dat is mooi.

Nou dan heb ik ook T-Mobile prepaid simkaarten in de aanbieding:
Per 2 stuks voor € 10, inclusief verzending.

En een nieuwe prepaid International simkaart zonder btg voor € 5.

Bij interesse, mail me maar.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone