Quote:
Beste klant,
Sinds gisterenmiddag 16:00 uur kampt hollandsnieuwe met een netwerkstoring. De oorzaak van dit probleem is opgelost. Echter, doordat veel mensen op dit moment tegelijk proberen te bellen en sms’en is er een soort file ontstaan in het netwerk. Er wordt met man en macht gewerkt om dit op te lossen.
Verwachting is dat in de komende uren iedereen weer kan bellen.
Hou voor de laatste stand van zaken onze website hollandsnieuwe.nl/klantenservice in de gaten.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Quote:
Beste klant,
We vinden het ontzettend vervelend dat onze klanten problemen hebben ondervonden met onze dienstverlening. Als tegemoetkoming vergoeden we daarom de kosten van 2 abonnementsdagen.
Hoe werkt het?
Je ontvangt de kosten van 2 abonnementsdagen in de vorm van beltegoed. Dit beltegoed kan gebruikt worden voor alle diensten en op het moment dat het jou uitkomt. Dat vinden we wel zo eerlijk. Het tegoed is 3 maanden geldig zoals je van ons gewend bent. Het beltegoed wordt uiterlijk binnen 10 werkdagen bijgeschreven en is zichtbaar op je overzicht in 'mijn hollandsnieuwe'.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Vragen
Hoeveel tegemoetkoming krijg ik?
Je ontvangt de kosten van 2 abonnementsdagen in de vorm van beltegoed. Je berekent hoeveel beltegoed je krijgt door je maandelijkse abonnementskosten te delen door 30 dagen en te vermenigvuldigen met 2.
Wanneer krijg ik het beltegoed?
Het beltegoed wordt binnen 10 werkdagen bijgeschreven. Je kunt dit zien op je overzicht in 'mijn hollandsnieuwe'.
Hoe lang is het beltegoed geldig?
Het beltegoed is 3 maanden geldig, zoals je van ons gewend bent.
Wat kan ik met dit beltegoed doen?
Je kunt het beltegoed gebruiken voor bellen, sms en internet. Op het moment dat het jou uitkomt.