Definitief einde TV....?

Gepost op 12/10/11 om 20:24 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
En is het nou niet de aanbieding van het jaar, brandt de ts niet gelijk af. Anders moeten die mods weer ingrijpen
Gepost op 13/10/11 om 11:46 uur
en die hebben het al zo druk......... geintje!

Leuk al die namen van vroeger hier weer te zien. Leuk te weten dat de trouwe bezoekers TV nog niet hebben opgegeven. Ik ook niet. Heb nog steeds geduld, want geduld is een schone zaak.....!

Volgens JJ zal het niet lang meer duren. Ben benieuwd naar internet erbij, dat had ik idd nog nodig.
Gepost op 13/10/11 om 11:52 uur
http://superlutser.googlepages.com
Zou als ik de beheerders was een duidelijke mail sturen aan alle geregistreerde gebruikers zodra er concrete vernieuwingen bekend zijn. Met links naar topics waar suggesties gedaan kunnen worden.

Dan hou je TV beetje bekend en krijg je vast wat meer activiteit. En ja, toch die interface: de rubrieken die het drukst bezocht en uniek zijn voor TV , staan ergens rechts in de balken verstopt. Schuif die naar het midden en links, zodat iemand dat ziet. Lijkt me gezien concurrerende sites noodzakelijk.
Gepost op 13/10/11 om 21:45 uur
H-W
Oh ja, wat misschien ook wel helpen wil om mensen op deze site te houden als ze er eenmaal zijn, ik zie op de homepage regelmatig aanbiedingen staan die echt kant noch wal raken, zoals een Nokia 1800 gratis bij een 2-jarig abonnement van 1000 minuten of zoiets ... ik denk dat deze aanbiedingen automatisch worden gegenereerd, maar als je als argeloze bezoeker zoiets ziet, dan zou ik wegwezen. Probeer daar eens realistische aanbiedingen neer te zetten, dat geeft aanleiding om toch eens verder te zoeken op TV.
Gepost op 13/10/11 om 23:00 uur
Nou voor mij is TV ook niet meer wat het is, vroeger gebruikte ik het naast aanbiedingen ook om echt objectief abonnementen en telefoons te vergelijken, maar ook dat werkt niet meer goed

echt jammer

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone