Samsung Galaxy Gio simlockvrij € 128,-

Gepost op 06/10/11 om 21:51 uur
Hugo Boss
Zojuist gespot, geen GSM webshop of wat dan ook, gewoon bij onze vrienden van de AH.

http://www.ah.nl/garagesale

Officieel pas vanaf morgenochtend 8 uur van start, geldig t/m zondag. Maar hij lijkt al te bestellen. Helaas kort geleden zelf eentje voor 155 gekocht na 20 euro CB van Samsung.
Gepost op 07/10/11 om 08:05 uur
Bedankt voor deze aanbieding. Ga er gebruik van maken. Hopelijk is het toestel makkelijk simlock vrij te maken.
Gepost op 07/10/11 om 08:56 uur
Bij inwisseling van 2000 airmiles kost ie nog maar 108 euro.
http://www.ah.nl/airmilesactie
Gepost op 07/10/11 om 09:19 uur
albert.v
Volgens mij alweer uitverkocht, ik kan 'm niet bestellen i.i.g. ... krijg een leeg winkelmandje en de melding dat dit item niet toegevoegd kan worden op mijn bestelmoment ...
Gepost op 07/10/11 om 09:19 uur
Bij GSM Eindhoven E.129,= simlockvrij!
http://www.gsm-eindhoven.nl/Samsung.html
Gepost op 07/10/11 om 09:56 uur
Hugo Boss
Toestel van de AH is simlockvrij, zeiden ze in ieder geval in de commercial op tv. Op de site kan ik het niet direct terugvinden.

Edit: op de pagina van de airmiles actie staat ook dat deze simlockvrij is.

Zal nog eens een review plaatsen over dit toestel, maar mijn ervaringen zijn zeer goed, op de batterij-duur van 2 dagen na, maar zelfs daar mag ik niet over klagen als ik reviews van andere toestellen lees.
Gepost op 07/10/11 om 10:31 uur
is nog in diverse winkels te koop.20 euro airbags en 20 euro premie van samsung,die geld namelijk voor alle simlockvrije toestellen en abo-s.Deze is lockvrij !!
Gepost op 07/10/11 om 12:21 uur
Hugo Boss
Dus je zou op 88 euro uitkomen?
Gepost op 07/10/11 om 12:31 uur
yamal
Misschien is ook nog 10 euro korting mogelijk van ah, als je door een ander aangemeld wordt. Zie http://bit.ly/5A5oEB

Maar vooralsnog lijkt het erop dat er helemaal niks te koop is bij die garage sale toestand behalve een suffe sapcentrifuge, steeds die vreemde onzinmelding over bestelmoment.

edit: bit.ly omdat tv forumsoftware de link verneukt.
Gepost op 07/10/11 om 15:08 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Net eentje gehaald voor 108 euro (20 met airmiles) bij een ah-supermarkt er zit een sticker op om nog eens 20 euro terug te vragen bij samsung.

Totaal komt het dus op 88 euro, idd

Thx, Hugo Boss en telek!
En TV, hiervoor bestaat deze site
Gepost op 07/10/11 om 15:49 uur
Hugo Boss
En update dat ding meteen even naar de nieuwste software voordat je vanalles gaat installeren! Bij mij werkte namelijk na update de trilstand voor berichten / mail / whatsapp niet meer als ie op stil stond. Instellingen stonden zeker weten goed, geen idee wat het geweest is.
Gepost op 07/10/11 om 20:32 uur
albert.v
Quote:
En update dat ding meteen even naar de nieuwste software voordat je vanalles gaat installeren! Bij mij werkte namelijk na update de trilstand voor berichten / mail / whatsapp niet meer als ie op stil stond. Instellingen stonden zeker weten goed, geen idee wat het geweest is.

Even voor mij als Android n00b ... zou je mij kunnen zeggen hoe ik kan updaten naar de nieuwste versie? Heb namelijk nog een exemplaar weten te bemachtigen in een AH filiaal.

Online nog steeds (of helemaal niet meer) verkrijgbaar volgens mij, maar in sommige winkels dus nog wel!

Gepost op 07/10/11 om 21:26 uur
blabla
Dat kan via het pc programma Samsung Kies. Programma downloaden van de Samsung website, telefoon met datakabel aankoppelen, en de rest wijst voor zich.
Gepost op 07/10/11 om 21:30 uur
albert.v
Quote:
Dat kan via het pc programma Samsung Kies. Programma downloaden van de Samsung website, telefoon met datakabel aankoppelen, en de rest wijst voor zich.

Thanks! Download loopt al ... moet goedkomen.

*edit* Hmm, update naar 2.3.3 is inmiddels gelukt, maar volgens Tweakers schijnt 2.3.5 ook beschikbaar te zijn? Bij opnieuw verbinden via Samsung Kies geeft 'ie aan dat de nieuwste versie al geinstalleerd is, maar geen 2.3.5 dus. Is dat bij anderen net zo?
Gepost op 08/10/11 om 09:59 uur
sjeroen
Ik denk dat tweakers bedoelen custom rom 2.3.5
Gepost op 08/10/11 om 10:41 uur
albert.v
Quote:
Ik denk dat tweakers bedoelen custom rom 2.3.5

Ik ben er zojuist inderdaad ook achter gekomen. Via Samsung Kies is updaten mogelijk naar 2.3.3. Deze versie werkt bij mij prima, hoewel updaten bij de 1e poging vastliep. Schijnt vaker te gebeuren las ik, toestel blijft dan hangen op zwart scherm met tekst "Downloading ..." in gele letters. Gewoon een paar keer opnieuw proberen totdat de update doorgaat. Updaten naar 2.3.5 kan inmiddels, maar inderdaad alleen via custom roms en dat schijnt ook nog niet helemaal lekker te lopen op de Gio, nog een beetje buggy ... voorlopig dus 2.3.3! Gio bevalt mij verder goed, 1e ervaring met Android na jaaaren WinMo.

Ontopic, was net nog bij een andere AH waar ze nog verkrijgbaar waren (2 stuks). Winkels schijnen ze dus nog links en rechts te hebben, online niet verkrijgbaar blijkbaar.
Gepost op 09/10/11 om 01:20 uur
Ik lees wel A-GPS, maar geen GPS-ontvanger.

Misschien dat ik wat door elkaar haal, maar als er enkel A-GPS op zit en geen GPS-ontvanger, dan maakt de telefoon toch steeds gebruik van data op het netwerk?

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven, want ik haal de info van www.newmobile.nl of geven ze daar verkeerde informatie?

Ik wil alleen GPS, dus geen data verkeer, maar ik raak in de war van wat klopt.
Gepost op 09/10/11 om 03:42 uur
Marly
@Casper:
Volgens de review van GSMArena heeft de Galaxy Gio een GPS-ontvanger met A-GPS ondersteuning, die uitgeschakeld kan worden. Met alleen GPS duurt het vinden van een "fix" echter wel langer.
Gepost op 09/10/11 om 06:16 uur
Dan is www.newmobile.nl niet zo betrouwbaar, ik heb meer verschillen gezien.

Ik had www.gsmarena.com wel bezocht, maar Engels is niet mijn sterkste kant.

Dat een fix met de sat wat langer duurt maakt mij niets uit, als het maar redelijk binnen de perken blijft.

In het geval dat ik het nodig heb ben ik lopend.
Gepost op 09/10/11 om 14:19 uur
albert.v
Heb hier het doosje voor m'n neus en er staat op "GPS / Geo-tagging". Ik heb er nog geen nav app op geinstalleerd, ben nog van plan om Sygic Aura te installeren. Voorzover ik weet, is het een normale GPS met a-GPS ...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone