Gratis HP Photosmart Camera bij Sim Only

Gepost op 13/10/11 om 12:39 uur
Ja, dat is waar, maar je vroeg specifiek naar een onbeperkt internet bundel.....vandaar dat ik dacht aan het aanbod van youfone....
Gepost op 13/10/11 om 18:25 uur
Een mooie aktie met Hollands Nieuwe verlenging. Of is een HN niet te verlengen, op de website zie ik nada resultaten bij voordeelmobiel.
Gepost op 13/10/11 om 18:43 uur
Trage site bedoel je TV mee of Voordeelmobiel?
Nee, hollandsnieuwe is nog niet te verlengen. hollandsnieuwe bestaat pas sinds januari dit jaar, verlenging zouden daarom eventueel pas mogelijk zijn vanaf november. Heeft u momenteel een hollandsnieuwe abonnement dat u wilt verlengen?
Gepost op 13/10/11 om 19:40 uur
Ik dank dat hier op TV wel een kleine kudde is die in januari vanuit de veronica-actie wat te verlengen hebben. Ik althans wel, HN(275) word gebruikt voor mijn zoontje
Gepost op 13/10/11 om 19:58 uur
Dat is goed om te weten! We kunnen altijd kijken of er tegen die tijd mogelijkheden zijn voor leuke acties in samenwerking met hollandsnieuwe. Ik zal begin november hier over terugkomen op TV!
Gepost op 13/10/11 om 20:28 uur
Gypsy
Hier ook inderdaad.
Gepost op 06/11/11 om 01:54 uur
Ik ben zeer benieuwd, ik heb hier voor 3 mensen Hollandsnieuwe lopen, die lopen half januari 2012 af.

Mocht Hollandsnieuwe weer mooie actie hebben, dan verneem ik dat graag.

Hier lopen voor 3 mensen Hollandsnieuwe 175, wat meer dan voldoende is, ik ben benieuwd of ze door blijven stunten, want anders gaan we het elders zoeken.
Gepost op 06/11/11 om 11:49 uur
Ik heb contact gehad met hollandsnieuwe over verlengingen. Ze geven aan dat ze er mee bezig zijn, maar er is nu nog geen concreet aanbod. Mocht dat er komen, dan zal ik dit in dit topic bekend maken.
Gepost op 19/12/11 om 06:54 uur
En voordeelmobiel, zijn jullie al een leuke verlengaktie met hn aan het opzetten?
Gepost op 30/12/11 om 14:19 uur
Vandaag via belcompany contact met HN gehad om te verlengen in de winkel.
Verlengen van HN is alleen mogelijk binnen jou eigen account (1 mnd voor einde abo) in is niet mogelijk via webshops e.d.
Gepost op 30/12/11 om 23:24 uur
Maar dan gelden de reguliere tarieven (1jr). Dus geen actie ofzoiets.

En waarom zou je verlengen met 1 jr. tegen de reguliere tarieven en een nieuw jaarcontract aangaan als je nu tegen de tarieven van 1 jr blijft bellen en iedere maand kunt opzeggen??
Alleen bij een 2 jarig contract heb je iets voordeel.

Een actie bij HN is dus erg welkom.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone