Gratis HP Photosmart Camera bij Sim Only

Gepost op 11/10/11 om 14:54 uur
Het is al weer even geleden dat ik gepost heb op Telecomvergelijker, maar ik dacht: toch even leuk om te laten weten dat we tegenwoordig een weekdeal hebben. Dit is iedere week een unieke aanbieding die nergens anders te krijgen is. Nu vooral nog cadeautjes bij de abonnementen, maar we zijn ook in gesprek met de netwerken om unieke aanbiedingen op de abonnementen zelf te kunnen doen!

Deze week: Gratis HP Photosmart Camera bij een Vodafone Scherp 110 Sim Only abonnement. €4,94 per maand & Gratis verzending!
http://www.voordeelmobiel.nl/weekdeal.html

Hij gaat heel hard en we hebben een beperkte voorraad, dus bestel snel als de aanbieding je aanspreekt!
Gepost op 11/10/11 om 15:19 uur
dikkie
Quote:
Het is al weer even geleden dat ik gepost heb op Telecomvergelijker

Vreemd, volgens je profiel is dit je eerste bericht op Telecomvergelijker.
Gepost op 11/10/11 om 16:12 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
voordeelmobiel.nl is ooit actief geweest met de gratis abonnementen van Chippie, alweer meer dan 2 jaar geleden.
Gepost op 11/10/11 om 16:53 uur
Dan zijn die camera's die je bij dat abonnement krijgt zeker ook al 2 jaar oud, 6 megapixel, dat zie je niet veel meer
Gepost op 11/10/11 om 16:53 uur
Klopt inderdaad. Ik kwam er echter met mijn wachtwoord niet meer in (ook niet toen ik het wachtwoord op had gevraagd). Dus ik had maar een nieuw account aangemaakt.

Ik kwam er nu weer bijna niet in trouwens.....
Gepost op 11/10/11 om 16:54 uur
Inderdaad 6 megapixel, maar het is dan ook gratis (inclusief gratis verzending) bij een sim only abonnementje van € 4,95 per maand.....
Gepost op 11/10/11 om 16:56 uur
is dus niet high tech en nieuwste van het nieuwste, maar blijft een heel leuk cadeau bij een dergelijk abonnement (leek mij zo).....
Gepost op 11/10/11 om 16:56 uur
Lol,

het is zeker geen aanval hoor, blijft een hele leuke actie, qua kwaliteit zal die camera best mooie foto's maken, maar heb net ff gekeken en het is zeker een ouder model.

Quote:
Inderdaad 6 megapixel, maar het is dan ook gratis (inclusief gratis verzending) bij een sim only abonnementje van € 4,94 per maand.....

Gepost op 11/10/11 om 17:45 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
@voordeelmobiel
Er bestaat ook zoiets als het potloodje oftewel editten
Gepost op 11/10/11 om 17:51 uur
ik kwam er net inderdaad achter dat ik kan editen. Dat kon je (volgens mij) vroeger niet....
Gepost op 13/10/11 om 10:09 uur
En de actie is uitverkocht.....we hebben m wel meteen vervangen door een nieuwe actie ;)

Simpel 100 minuten voor €2,50 per maand & gratis 1/5e staatslot + kans op jackpot....ook leuk.
Ik ga een nieuwe actie verzinnen voor volgende week. Suggesties? Wat zouden jullie nou leuk vinden als unieke actie. Geen voorstellen voor onmogelijke acties graag, een abonnement van €2,50 met gratis iPhone (bijvoorbeeld) is natuurlijk niet mogelijk.....
Gepost op 13/10/11 om 10:40 uur
Gypsy
Een leuke aanbieding voor zo'n 180 minuten
met onbeperkt internet zou prettig zijn...
Gepost op 13/10/11 om 10:43 uur
Quote:
Een leuke aanbieding voor zo'n 180 minuten
met onbeperkt internet zou prettig zijn...

Bedoel je dan sim only?
Want dan is de Youfone aanbieding wel leuk:
250 minuten (iets meer dan je wilde)
Eerste jaar voor €2,50 per maand, 2e jaar €5,85 per maand (daarna €11,95, maar dan kan je opzeggen/verlengen)
onbeperkt Internet €8,95 per maand
http://www.voordeelmobiel.nl/samenstellen/nieuwe-sim-only/youfone.html
Gepost op 13/10/11 om 11:02 uur
Gypsy
Ik dacht dat er onlangs iets langs kwam van ca. 11,95
voor 250 minuten & internet.
Gepost op 13/10/11 om 11:04 uur
8,95 + 2,50 = €11,45. Dan is dit toch goedkoper (of snap ik het nu even niet?)
Van welke provider had je dat dan gezien?
Gepost op 13/10/11 om 11:36 uur
50 cent goedkoper het eerste jaar, 2,85 duurder het 2e jaar, daarna 8.95 duurder.
Maar daar praten we maar niet over, want dan kun je opzeggen.

Maar idd van welke provider, en waar af te sluiten?
Gepost op 13/10/11 om 11:39 uur
De provider is Youfone en het is af te sluiten, (uiteraard bij ons ;) )
link: http://www.voordeelmobiel.nl/samenstellen/nieuwe-sim-only/youfone.html

Ze werken trouwens op het KPN netwerk.....
Gepost op 13/10/11 om 12:17 uur
Gypsy
De providers waar ik het over had waren meen ik Ben en/of Simyo.
Gepost op 13/10/11 om 12:25 uur
BEN en Simyo hadden altijd exact dezelfde aanbiedingen. Nu heeft BEN echter tijdelijk de prijzen van de BEN Regelmatig en Vaak met 1 euro verlaagd. Daarom zijn ze nu (tijdelijk) goedkoper dan Simyo. De oude actie bij BEN was 50% korting op de internetbundel, die is nu verwijderd. Dit is nu nog wel de huidige actie bij Simyo.
Verder is echter bij beide providers wel alles hetzelfde gebleven.

Beide providers bieden geen onbeperkt internet meer. Simyo heeft dus nog wel 50% korting op de internet bundel, dus bij hun zou dan de prijs zijn:
250 minuten 6,99
1GB Internet 4,95
totaal 11,95
Dus dan komt het overeen met de aanbieding zoals je omschreef, alleen betreft het dan geen onbeperkt internet en dat was waar je wel specifiek om vroeg.....
Gepost op 13/10/11 om 12:37 uur
Gypsy
Nou, je moet wel flink wat capriolen uithalen
om maandelijks boven een Gb te komen...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone