.
Quote:
Over het algemeen zijn zakelijke abonnementen duurder dan particulier.
Youfone waren veel problemen, maar ik heb begrepen dat daar wel veel van opgelost is. Netwerk is gewoon goed. Ze zijn alleen niet zo snel. Aansluitproces duurt lang.
Ontvangstbevestiging voor een afgeleverde SMS :
Algemeen vond ik het volgende: De meeste gsm's kunnen zo worden geprogrammeerd dat automatisch een afleverrapport wordt ontvangen zodra een verzonden sms bij de bestemmeling wordt afgeleverd.
Voor Simyo heb ik het volgende gevonden: http://www.veit.nl/535000-simyo-bevestiging-afgeleverd-sms-je
Over Youfone kan ik nog even niks vinden....
Quote:
qua abonnementen heb je Simpel nog niet genoemd. Kan ook interessant zijn.
Alleen vraag ik me af, als je zo weinig belt per maand kan prepaid interessanter zijn. Zlefs als je wel redelijk wat belt en internernet tegenwoordig trouwens. Sinds ik mij tringg abonnement niet meer heb bel ik via Lycamobile. Het vervelende daar is de ondoorzichtigheid van de tarieven(beltegoed wordt verdubbeld en daardoor moet je alle tarieven op de site omrekenen)
maar dar krijg je:
(al deze tarieven zijn al omgerekend, als je 10 euro koopt krijg je 20 euro beltegoed)
- bellen naar vast 0.005 met een starttik van 0.095 (na de starrtik van 9.5 cenht bel je dus voor eenh halve cent per minuut naar vast)
- bellen naar mobiel 0.045 met starttik van 0.095
- elkaar (een half uur per gesprek gratis met een starrtik van 12 cent)
- gratis voicemail(kan ook uit maar afluisteren is gratis)
- beltegoed opvragen via 1244 en *101#
- op vodafone netwerk
- gratis 300mb per maand internet(alleen als je elke maand opwaardeert) maar bij geen gebruik van internet hoeft dat dus niet
- beltegoed 6 maanden houdbaar
Kan ook interessant zij bij wienig bellen.
Quote:
Pas op met Youfone!!!
Helaas heb ook ik negatieve ervaringen met Youfone.De medewerkers geven me telefonisch allen gelijk maar bevestigen doen ze helaas niets...
Ik heb daarom mijn automatische incasso ingetrokken en gezegd dat ik het abbonement per direct opzeg. Ook ik heb enorm veel spijt dat ik met Youfone in zee ben gegaan. Hiervoor heb ik jarenlang zonder problemen bij Telfort gebeld, was ik daar nu maar gebleven. Maar ook ik heb me laten lokken door hun abbonementen die zeer goedkoop zijn. Om een voorbeeld te geven: Ik heb een smsbundel van 1000 smsjes en toen ik 125 smsjes had verstuurd zijn ze al boven de bundel gaan rekenen. Eveneens met mijn belminuten: Ik heb een bundel van 450 minuten en bij 56 minuten gingen ze al boven de bundel rekenen. Vandaar dat ik flinke bedragen zag op myyoufone. Dit meerdere keren aangegeven, het standaard anwoord is dan:``U heeft volledig gelijk dat is een foutje we sturen het door naar de juiste afdeling` waar dan vervolgens niets gebeurd. Gelukig heb ik een rechtsbijstandsverzekering en ben ik bereid dit hoog op te spelen. Heb de gesprekken opgenomen en alles uitgeprint. Ben benieuwd hoe Youfone dit op gaat lossen. Nu ze vandaag geen incasso konden doen heb ik een brief ontvangen waarin staat deze binnen 9 dagen te voldoen, dat het niet; deze oplichters krijgen van mij geen cent. Eerst maar eens reageren op mijn aangetekende brieven voordat ze dit soort mails gaan sturen.
Ben inmiddels weer bij mijn vertrouwde provider, telfort. Heerlijk om weer fatsoenlijk te woord gestaan te worden, zo hoort het natuurlijk ook!
Quote:
Quote:
Ik ben op een tijdelijke aanbieding van Simyo ingegaan (5,99 voor 250 belminuten per maand), maar door nummerbehoud is het sinds maandag actief.
@ Casper,
Vind je het niet vervelend dat bij Simyo abonnementen overgebleven minuten niet kunnen worden meegenomen naar de volgende maand?