Gratis mountainbike bij Vodafone abonnement

Gepost op 07/11/11 om 08:07 uur
We hebben weer een nieuwe weekdeal:
GRATIS MOUNTAINBIKE type Cross Tonus X-Pert bij een Vodafone Bel+SMS 175. Eerste 4 maanden voor €12,50 per maand - daarna € 25,- per maand.
Gratis verzending!!

Leuk sinterklaaskado toch?

Ik ben op zoek naar input. Wat vinden jullie van deze actie? Wat zouden jullie graag willen zien in de weekdeal? De weekdeal is bedoelt als unieke actie die dus uiteraard een week loopt. Graag geen onmogelijke voorstellen (nee, een sim only met gratis iPhone is niet mogelijk).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Gepost op 07/11/11 om 10:28 uur
H-W
Absoluut orgineel, weer eens iets anders dan een DVD-speler, spelcomputer of netbook. Ik kan er alleen niks over vinden, behalve dat deze fiets ongeveer 150-200 euro kost in een winkel. Heb je geen foto's of nadere informatie?
Verdere tips? Wat te denken van een (of meerdere) tijdschriften-abonnement(en), een mooi scheerapparaat (ik noem maar wat), dure kofferset (Samsonite o.i.d.) of cadeaubonnen naar keuze (altijd goed toch?)
Gepost op 07/11/11 om 10:36 uur
Super bedankt voor je antwoord. Hier kunnen we wat mee!
Ik zal zo bezig gaan om wat meer informatie bij deze aanbieding te plaatsen.
Onze ervaring met cadeaubonnen is niet zo heel goed. Acties die we daarvoor hebben gehad liepen nooit zo. Voor mijn gevoel willen mensen toch eerder iets tastbaars hebben. Klopt dit, of hebben we hier een verkeerd idee over?
Gepost op 07/11/11 om 11:43 uur
123456
Quote:
Onze ervaring met cadeaubonnen is niet zo heel goed. Acties die we daarvoor hebben gehad liepen nooit zo. Voor mijn gevoel willen mensen toch eerder iets tastbaars hebben. Klopt dit, of hebben we hier een verkeerd idee over?

Ik heb juist liever cadeaubonnen! Zulke bonnen komen namelijk het meest in de buurt van echt geld ...
Gepost op 07/11/11 om 11:48 uur
H-W
Inderdaad, zeker als ik de keuze heb. Dan zou je dus een klein *ssortiment moeten hebben van bijv. MediaMarkt, Bol.com, Bijenkorf en dat eventueel onderling kunnen mixen, dus stel dat ik bij een abonnement 200 euro cadeaubonnen krijg, dan 100 euro voor de Mediamarkt, 50 euro Bol.com en 50 euro Bijenkorf.

Ik moet trouwens binnenkort nog wat abonnementen verlengen of overzetten naar een andere provider, zal binnenkort je website eens uitspitten.
Gepost op 07/11/11 om 11:56 uur
Ik heb alvast iets meer informatie over de fiets vermeld bij de meer info pagina. Ik zal vanmiddag nog wat extra informatie er bij zoeken. Helaas is het nu nog niet mogelijk om meerdere plaatjes te plaatsen in de weekdeal. Ik heb dit wel doorgegeven en dit zal in de toekomst gemaakt worden (je kan wel googlen op de Cross Tonus X-Pert bij afbeeldingen en dan komen er wel resultaten terug).

voor wat betreft de cadeaubonnen. Ik zal aangeven hier intern dat we het dan toch weer eens moeten proberen. Deze week zullen we dan een aantal test aanbiedingen aanmaken. Ik laat het weten als het er op staat.

Heel erg bedankt voor de input so far. Mochten jullie nog meer suggesties hebben, dan horen we het uiteraard graag!
Gepost op 07/11/11 om 13:17 uur
H-W
Nou was ik net alvast aan het snuffelen in je webshop, en ik heb maar liefst de keuze uit 21 telefoons, alle merken bij elkaar. waarvan 3 Nokia toestellen, dat is niet veel natuurlijk. Je richt je meer op sim-only's en abonnementen met goedkope toestellen en een karrevracht aan cadeautjes?
Gepost op 07/11/11 om 13:43 uur
4 x € 12,50 = € 50,-
18 x € 25,- = € 450,-

Totaal € 500,-

Voor een fiets van € 179,- met een telefoon van 15,- ( ofwel beetje veel rente)
Verder ken ik deze fietsen, een vriend van me heeft er 1 en rijd standaard met een schroevendraaier / sleutel rond omdat alles na elke rit los getrild is

fiets

Voor dit gemiddelde bedrag kan je bij bijv. Tele2 een cadeau ter waarde van +/- € 400,- krijgen
Gepost op 07/11/11 om 16:49 uur
@h-w: ja, we hebben besloten ons niet te mengen in de telefoon oorlog die momenteel gaande is. Ook al zijn de acties minder goed dan vroeger, ook voor ons als dealer is er het 1 en ander veranderd. Zeker met de komst van de smartphones zijn de grote sites gaan stunten met de toestellen bij de abonnementen. Vaak gaan ze er zelfs onder kostprijs uit, in de hoop dat de klant volgend jaar/over 2 jaar maar weer verlengd wordt. Dit heeft voor ons geen zin en dit willen we ook niet.
Onze focus is dus inderdaad sim only en cadeaus (cadeaus zijn we nog aan het uitbouwen). We weten hier het meeste van, hebben goede contacten met de sim only providers en kunnen daardoor een goede service bieden. Dat vinden we uiteindelijk belangrijker dan opboksen tegen iets waar eigenlijk niet tegen op te boksen valt.
p.s. je kan de merken filteren...of bedoel je dat niet?

@quasistatistiek: ik heb tot nu toe geen klachten gehad over de kwaliteit van de fiets. Vorig jaar rond de feestdagen hebben we ook dit merk fiets als actie gehad en daar heb ik er geen 1 van terug gehad.
Tele2 heeft inderdaad vaak vrij goede kado's bij de abonnementen. Bij Tele2 zit je echter wel op het T-Mobile netwerk. Tevens wordt de fiets gratis verzonden. Dat is vaak bij anderen niet zo bij grotere kado's.
De telefoon kost trouwens geen 15 euro (bijv op kieskeurig v.a. 29 euro) en ook deze wordt gratis verzonden.
Gepost op 10/11/11 om 14:38 uur
Ik ben bezig extra aanbiedingen te maken. Ben begonnen met de cadeaubonnen: http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/verlenging-met-gsm/vodafone/bel-sms-175--br--cadeaubon-van-en-euro100--samsung-e1080i-24.html

Wat vinden jullie hiervan? Helaas moet er een telefoon bij, wat de vergoeding van de bon(nen) wat drukt.
Zouden jullie juist een hoger abonnement willen met meer vergoeding voor de bon of juist lager? En wat vinden jullie van het bedrag van de cadeaubon?

Ik heb de mogelijkheid er in gezet dat je cadeaubonnen kan kiezen van 3 partijen en je kan die verdelen zoals je zelf wilt. Helaas biedt de techniek in onze website nog niet de mogelijkheid dat je dit in het bestelformulier aan kan vinken, dus dient het in het opmerkingen veld vermeld te worden......

Ik zat er aan te denken om anders volgende week (in de weekdeal) een sim only + cadeaubon te doen. Wat vinden jullie daarvan?
Gepost op 10/11/11 om 14:38 uur
Ik ben bezig extra aanbiedingen te maken. Ben begonnen met de cadeaubonnen: http://www.voordeelmobiel.nl/detail/aanbieding/verlenging-met-gsm/vodafone/bel-sms-175--br--cadeaubon-van-en-euro100--samsung-e1080i-24.html

Wat vinden jullie hiervan? Helaas moet er een telefoon bij, wat de vergoeding van de bon(nen) wat drukt.
Zouden jullie juist een hoger abonnement willen met meer vergoeding voor de bon of juist lager? En wat vinden jullie van het bedrag van de cadeaubon?

Ik heb de mogelijkheid er in gezet dat je cadeaubonnen kan kiezen van 3 partijen en je kan die verdelen zoals je zelf wilt. Helaas biedt de techniek in onze website nog niet de mogelijkheid dat je dit in het bestelformulier aan kan vinden, dus dient het in het opmerkingen veld vermeld te worden......

Ik zat er aan te denken om anders volgende week (in de weekdeal) een sim only + cadeaubon te doen. Wat vinden jullie daarvan?
Gepost op 10/11/11 om 14:54 uur
Scheerapparaat ook toegevoegd! Iemand nog andere wensen ;)
(zoek je nog een kado voor sint/kerst, laat het weten, wellicht kan ik een leuke aanbieding maken)
Gepost op 10/11/11 om 15:36 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Ik snap wel dat deze acties niet lopen met een kadobon, dan wordt namelijk meteen duidelijk hoeveel je teveel betaald.

Zoals eerder al foutief gemeld kost dit abo ruim € 500,-
wat mij betreft zitten er in 2 jaar 24 maanden, dus 20 x 25 = al € 500 + 4 x 12,5 = € 550,-
voor 24 x 175 min/sms + een telefoontje a € 29 en een kadeubon van € 100,-
Laten we het telefoontje even weg laten vallen tegen de aansluitkosten dat betaal je dus € 400,- voor 175 min/sms.
Gemiddeld is dat € 16,67 per maand.
Bij ben of simyo heb je al 250 min/sms voor € 5,99, dit abo laat je dus meer dan € 10 meer betalen voor wat eigenlijk?

Alle (goede) bedoelingen van voordeelmobiel.nl ten spijt vraag ik mij af of consumenten hier nou bij gebaat zijn en hierop ziiten te wachten.

Volgens mij kan je beter een sim-only kopen en een los mobieltje kopen, maar ook een losse lcd-tv of computer.

Dit wordt nog eens bevestigd in het onderzoek dat bellen.com onlangs deed: http://www.bellen.com/nieuws/gratis-mobieltjes-vaak-veel-te-duur.aspx
Gepost op 10/11/11 om 15:38 uur
Eerlijk is eerlijk, zo had ik het nog niet bekeken. Probleem is dat wij als dealers niet het bedrag krijgen wat de klant betaald. Wij krijgen x bedrag per aansluiting en daar moeten we het mee doen. Ik heb het voor onze vergoeding echt scherp ingezet, maar je hebt gelijk dat als je het zo berekent dat het voor de klant niet heel voordelig is.

Mochten jullie nog andere ideeën/suggesties hebben, dan hoor ik dat graag!
Gepost op 14/11/11 om 20:11 uur
Winkel
http://www.voordeelmobiel.nl
Ok, ik heb dan nu een sim only gemaakt met een cadeaubon: http://www.voordeelmobiel.nl/weekdeal.html

Beter? Of is het bedrag te laag om er wat mee te kunnen?
Gepost op 14/11/11 om 23:44 uur
Gypsy
Nou ja, bedrag is niet wat je noemt hoog, voor 24 maanden contract!
Maar wat zeker ook een punt is: dit is weer zo'n aanbieding zonder sms.
Daarmee wordt het maandbedrag dus echt heel verneukeratief!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone