toggle mobile waardeloos!!

Gepost op 11/11/11 om 19:06 uur
Hallo, na wat overweging heb ik een gratis toggle simkaart besteld.
Vanuit Spanje en nog wat landen kan je tegen NL tarief goedkoop bellen zonder roaming tarieven. Althans dat wordt beloofd op de ingewikkelde website waar het opzich een kunst is om de tarieven en voorwaarden helder te krijgen. Bellen met de helpdesk is een drama om vragen helder beantwoord te krijgen.. de buitenlanders die je te woord staan blijven aardig maar de praktijk is dat het allemaal niet zo klopt zoals wordt gesuggeerd.
Zo nam ik de proef op de som en voor een vakantie in Spanje nam ik een spaans nummer aan die via de site normaal kon worden opgevraagd maar natuurlijk niet werkte en deze per telefoon werd verstrekt.
De 10 euro bel te goed was binnen 2 korte telefoontjes op en bleek later dat het beltarief geen 16 cent per minuut was maar 40 cent. Een heel verschil dus !!
Mailen naar de klanten service is als mailen naar de maan.. er komt gewoon geen antwoord.

Kortom voor diegene die geintresseerd zijn in deze mooi klinkende togglesim.. NIET DOEN!!

Gepost op 11/11/11 om 22:07 uur
blabla
Er staat nergens iets over starttarieven, betalen per minuut, betalen per seconde, etc. etc.. Je geeft zelf aan dat je de site zeer ondoorzichtig vind. Ik snap niet waarom je er dan überhaupt aan begonnen bent.

Overigens zie ik in de algemene voorwaarden dat het één van de Lyca bedrijven is. Dan is 't op voorhand al mis. :')

Ps. ik mis wel de providerreview mogelijkheid op TV voor al deze nieuwe MVNO's.
Gepost op 05/08/12 om 21:16 uur
Wij hebben nu precies hetzelfde! We hebben zelfs 2 simkaarten gekocht in NL en voor allebei een Spaanse nummer aangevraagd en gekregen. Voor 1 hebben we zelfs meteen een abonnement genomen. NIKS WERKT! Ik heb al zeker meer dan 10 berichten naar Toggle gezonden, niet 1 antwoord tot nu toe.
We zaten zonder contact naar NL de eerste dag en hebben nu maar de toggle kaart verwijderd en een Spaanse kaart er in(LLamaya provider)
Zou Toggle gewoon een oplichtersbende zijn?? Vragen we ons af!
Gepost op 17/08/12 om 11:47 uur
gratis ontvangen van gesprekken gaat dat wel gewoon goed. Heb afgelopen een sim gekocht voor mijn vriendin voor haar stage in Oeganda. Voornaamste gebruik is het ontvangen van gesprekken in Oeganda op het NL nummer. Heb de sim verder nog niet getest, maar hoop dat dat wel goed werkt.
Gepost op 20/08/12 om 10:22 uur
Hoe zijn bij jullie de ervaringen voor het ontvangen van gratis gesprekken in het buitenland. Wil dit wel werken?
Gepost op 20/08/12 om 14:16 uur
@jongerenchaos: Ik ben op m'n Toggle-nummer in Duitsland, België en Oostenrijk vele keren (lang) gebeld en heb geen klachten gehoord dat ik onbereikbaar zou zijn. Het gratis ontvangen van gesprekken lukt ook nog wanneer het beltegoed op EUR 0,- staat. SMS ontvangen gaat ook goed. Het registreren op een buitenlands netwerk gaat langzaam, vooral als het een niet-Vodafone-netwerk betreft.
Wat niet lukt is om mijn Telfort-nummer door te schakelen naar het Toggle-nummer. Mensen die het Telfort-nummer bellen krijgen dan geen contact.
Gepost op 22/08/12 om 13:43 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Dus even samenvattend:
Het unieke van Toggle, de internationale mobiele nummers. Die krijg je niet werkend.
Maar je kan wel in die landen gratis gebeld worden op je Nederlandse 06-nummer!
Wat mij betreft is dat net zo handig, vooral als je vooral contact houdt met Nederland.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN