ff een vraagie over nummer behoud en je oude sim

Gepost op 19/11/11 om 22:28 uur
absie
heb ik niet
ik heb nummer behoud gedaan bij blyk en mn oude provider was hi affijn hij doet het alleen had ik vandaag nog geen nummers op mijn telefoon staan dus wou ze ff omzette van mn oude sim naar de nieuwe. maar dan zecht hij dat het een ongeldige sim is (sim heeft gewerkt in dezelfde mobiel) maar ben ik nu mijn nummers kwijt had er nog al veel wie kan mij helpen?
bij voorbaat dank
absie
Gepost op 19/11/11 om 23:33 uur
Nummers op je oude sim ben je inderdaad kwijt. Er zal niets anders opzitten dan ze er opnieuw handmatig in te zetten. Zelf zet ik mijn contacten zowel op de simkaart als in mijn telefoongeheugen. Ook parkeer ik ze op zo`n gratis simmetje die je geregeld kunt aanvragen bij bijvoorbeeld Vodafone. (loopt nu ook weer een topic over).
Gepost op 20/11/11 om 09:19 uur
Natuurlijk ben je je contacten niet kwijt als ze op je oude sim staan. Je kunt gewoon via je telefoonmenu je contacten van de sim kopieren naar je toestel. Inderdaad, ook als je sim uit de lucht is. En eventueel kun je daarna deze kopieren van je toestel naar de nieuwe sim.
Gepost op 24/11/11 om 22:18 uur
absie
heb ik niet
ja bedankt maar dat heb ik al gebrobeerd dat ik ze kopieer maar de sim is helemaal ongeldig geworden ik heb alles al geprobeert er zit niks ander op om gewoon al de nummers weer vragen en handmatig in mijn sim zetten maar in ieder geval bedankt!!
Gepost op 24/11/11 om 22:28 uur
blabla
De simkaart kan enkel geen netwerk meer vinden na deactivatie. Telefoonnummers kunnen daar ten alle tijde naar of vandaan gekopieerd worden. Simpelweg is er of iets anders aan de hand, of doe je iets verkeerd. Het heeft iig niets met het deactiveren van de sim te maken.
Gepost op 24/11/11 om 22:51 uur
dreumes
@ absie,
zojuist een gedeactiveerde sim van Aldi Talk in toestel gehad. Nummers zijn gewoon van sim naar telefoon te kopieren. En ook van telefoon naar gedeactiveerde sim. Dus zoals blabla al stelt: je doet iets verkeerd of er is iets anders aan de hand.
Gepost op 24/11/11 om 22:52 uur
dreumes
@ absie,
zojuist een gedeactiveerde sim van Aldi Talk in toestel gehad. Nummers zijn gewoon van sim naar telefoon te kopieren. En ook van telefoon naar gedeactiveerde sim. Dus zoals blabla al stelt: je doet iets verkeerd of er is iets anders aan de hand.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone