wie kan testen: lycamobile internet op Blackbery

Gepost op 24/11/11 om 14:19 uur
Ik kan dit zelf niet doen omdat ik niet over een Blackbery beschik maar dit zou heel interessant kunnen zijn voor de prepaid groep die blackbery toestellen gebruikt. Ik vernam namelijk van de Lycamobiel klantenservice dat de datadienst tegenwoordig ook voor blackbery werkt, ik kreeg een mai met de instellingen:
apn: data.lycamobile.nl username: lmnl password: plus men zegt dat dit volstaat. Is er iemand met een blackbery toestel(vermeld ook even welke je gebruikt ik zou het heel graag weten van bijvoorbeeld de curve 8520) die kan testen of dit inderdaad werkt? Bij Lyca krijg je namelijk 300mb gratis internet bij elke opwaardering, dat zou dus elke maand een blackbery internetbundel uitsparen.
Gepost op 24/11/11 om 16:07 uur
3210
Moet je wel opschieten om gebruik te maken van de 300 mb gratis internet want deze actie is maar geldig tot en met 30 november 2011 !
Mobiel Internet instellingen / Actie voorwaarden
Gepost op 24/11/11 om 17:51 uur
valt wel mee;-) die actie is al sinds maaart elke maand verlengd, maak er al sinds april dankbaar gebruik van op mijn noikia en sinds juli op m'n iphone(en ja keurig volledig 3g oewel lyca beweert alleen gprs aan te bieden)
Gepost op 24/11/11 om 22:24 uur
blabla
Theoretisch werkt het bij Blackberry enkel via de Opera Mini browser.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone