Gratis tablet bij gratis zakelijk abonnement (typhone.nl)

Gepost op 30/11/11 om 16:30 uur
Ik vind die Huawei S7 ook niet verkeerd. Zit tenminste G3 functionaliteit op.
Gepost op 01/12/11 om 10:19 uur
Laten we hopen dat we nu de tablet snel ontvangen zodat we daadwerkelijk gebruik kunnen maken van de mobiel abo dat al meteen ingaat waarschijnlijk.

Vanaf vandaag is online opzeggen overigens ook mogelijk bij KPN naast de bestaande mogelijkheden (schriftelijk en telefonisch).
http://www.kpn.com/prive/service/opzeggen.htm

Heeft iemand al de tablet ontvangen?

Gepost op 01/12/11 om 18:12 uur
Vandaag het contact aangepast naar een Huawei S7, cash back werd ook meteen verrekend. Op het contract staat inderdaad dat het per maand opzegbaar is. Geen minimum dus
Gepost op 01/12/11 om 23:14 uur
Ik heb vandaag ook de microsim ontvangen. De tablet wordt nageleverd.
Nu staat er op de site van Typhone dat de levertijd circa twee weken is (http://www.typhone.nl/kado/yarvik/tablet-tab210-7-inch). Tegenvaller.

Opzeggen kan bij KPN inderdaad ook per formulier op de website, maar daar moet je wel je klantnummer voor hebben. En dat staat op je factuur, die je dus nog niet hebt gehad.

Gepost op 02/12/11 om 00:33 uur
Gypsy
Kan hier trouwens nog een reactie van een mod vanaf?
Ik bedoel maar: klakkeloos verwijderen als iemand wat meldt
is wel erg gemakkelijk, maar wordt er door de personen zèlf
ook nog een beetje nagedacht...?
Gepost op 02/12/11 om 11:04 uur
Vandaag met Typhone gebeld over de levering. De tablets worden bij hun a.s. maandag geleverd, verwachte hij. Als dat allemaal goed gaat dan hebben we de tablets dus in de loop van de volgende week wel binnen.
Gepost op 02/12/11 om 12:01 uur
weet iemand of de huawai versie een capacitief of recitatief scherm heeft? staan verschillende dingen op inet ;)
Gepost op 02/12/11 om 13:00 uur
Quote:
weet iemand of de huawai versie een capacitief of recitatief scherm heeft? staan verschillende dingen op inet ;)

heeft een recitatief scherm, heb hem zelf namelijk besteld ( en al sinds vorige week woensdag in huis ) De eerste capacitief scherm kost toch wel weer ietjes meer . Voor de rest redelijk tevreden mee hoewel het voor mij eigenlijk niet meer dan een gadget is.
Gepost op 02/12/11 om 15:09 uur
mmm op de typhione website staat n de beschrijving capacitief.... balen.. had m wel genomen met een capacitief schermpje. Er zijn in totaal iets van 4 versies van de S7. scherm, cpu en camera verschillen....
Gepost op 02/12/11 om 16:27 uur
Ik vrees dat er wellicht een opzegtermijn van 3 maanden aan vast zit, hoe krom dat ook klinkt bij een contract van 1 maand.

Op de site van KPN is te lezen dat verschillende zakelijke producten een opzegtermijn van 3 maanden hebben, zie hier.

Bij particuliere abonnementen daarentegen lijkt inderdaad wel één maand opzegtermijn voor te gelden, zie hier.

EDIT : bovenstaande klopt kennelijk toch niet. Zojuist KPN zakelijk aan de lijn gehad hierover en bij deze Tablet Internet Start abonnement geldt toch wel een opzegtermijn van 1 maand.
Gepost op 02/12/11 om 19:21 uur
Gypsy
Net een mailtje binnen:

Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 2 december 2011 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
Verstuurde producten:
- 1x Yarvik Tablet TAB210 7 inch
U kunt de zending volgen op www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.

Lekker nog vóór Sinterklaas dus...
Gepost op 02/12/11 om 22:30 uur
Dezelfde mail heb ik ook binnen gehad eind van de middag. Gaat lekker snel.
Hebben andere ook het gevoel dat de factuur van Typhone niet helemaal klopt. De te ontvangen bedrag is bij mij nu €30 (inc. BTW) terwijl op de site € 33,60 (excl BTW) stond vermeld wat neerkomt op € 40 (incl. BTW).

Op de factuur die ik vandaag ontving zijn de verzendkosten van €10 in mindering gebracht op de cashback waardoor de cashback een tientje lager valt. Maar die verzendkosten moest ik natuurlijk meteen betalen bij het bestellen.

Andere met dezelfde probleem?
Gepost op 02/12/11 om 23:48 uur
Gypsy
Het was mij van tevoren wel duidelijk, dat de verzendkosten
buiten de cash-back vielen. No problem dus.
Wat misschien wèl een probleem kan worden: het contract geldt voor
een minimumduur, die vermeld wordt in de overeenkomst (dat is die eerste
maand dus). Vervolgens wordt dit contract "van rechtswege" omgezet in
een overeenkomst voor onbepaalde tijd, waarvoor een opzegtermijn van
3 maanden geldt.

Volgens mij moeten we dus om veilig te zijn de overeenkomst opzeggen
vóór het einde van die eerste maand (niet verlengen dus eigenlijk...).

Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Gepost op 03/12/11 om 00:52 uur
dreumes
Zoals poster 123456 al meldde is de minimale looptijd 3 maanden en daarna is het contract maandelijks opzegbaar. De cashback van Typhone bedraagt 33,60 euro en dit zijn de abokosten voor de eerste 3 maanden. Die moet je dus uitdienen. Vervolgens voor het begin van maand 3 opzeggen zodat je er niet een 4e maand aan vast zit. Aan een contractsduur van 1 maand zou klant geld verdienen (aansluit- en verzendkosten buiten beschouwing gelaten). Die tijd ligt ver achter ons.
Gepost op 03/12/11 om 10:59 uur
Ik heb de gratis tablet ook besteld, dus alleereerst bedankt voor het posten van deze aanbieding. Die van mij is ook onderweg, hoop dat ik hem vandaag ontvang, het wordt morgen toch een regenachtige dag en van Sinterklaas verwacht ik weinig dit jaar. Denk helaas ook dat er iets niet klopt aan de cash-back. Dat we de verzendkosten zelf moesten betalen, wist ik, maar als je hem bij je bestelling al via IDEAL moet betalen en Typhone hem nu van de cah-back aftrekt, betaal je dus twee keer verzendkosten.
Gepost op 05/12/11 om 01:27 uur
Ik heb 'm ook besteld, ben benieuwd!
Gepost op 05/12/11 om 13:27 uur
Iemand enig idee of de Huawei S7 wel een GPS heeft. Op internet zie ik ergens staat dat het wel zo zou zijn, maar de handleiding van de tablet op de site van Typhone bevestigd dit niet.
Gepost op 05/12/11 om 13:57 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Mijn Huawei s7, van deze actie, heeft GPS

Om op te zeggen of om mijn KPN voor mobiel te activeren heb je je klantnummer nodig, iemand een idee hoe KPN dit verstrekt? Je kan hier natuurlijk de klantenservice voor bellen, maar het zou toch normaal zijn als KPN dat bijtijds verstrekt.
Gepost op 05/12/11 om 14:27 uur
Om telefonisch (1200 of 0612001200) op te zeggen hoef je je klantennummer niet te hebben. Je mobiel nummer is voldoende.
Gepost op 05/12/11 om 14:48 uur
Quote:
Iemand enig idee of de Huawei S7 wel een GPS heeft.

heeft GPS ontvanger

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN