Gratis tablet bij gratis zakelijk abonnement (typhone.nl)

Gepost op 08/12/11 om 11:36 uur
Quote:
Ik heb net ook gebeld en mij werd verteld dat ik geen zakelijk abbonement heb afgesloten maar een particulier abbonement en dat het bij mij pas na 3 maanden kan afsluiten.

Rare zaak.
Als je met Typhone bent overeengekomen dat je ingaat op de aanbieding, dan moet Typhone voor jou een contract 'tablet internet start' afsluiten bij KPN. Dat abonnement is er alleen zakelijk.
Wat stond er in je contract, dat je hebt teruggestuurd?
Wat stond er in de bevestiging van je KPN abonnement?
Gepost op 08/12/11 om 11:54 uur
Gypsy
Grote vraag is natuurlijk ook: heb je een KvK nummer moeten opgeven?
Gepost op 08/12/11 om 12:16 uur
Mij werd vanmorgen per telefoon ook verteld dat de opzegtermijn drie maanden was. Een uur later opnieuw gebeld en vanaf kpn.com voorgelezen dat de opzegtermijn ook voor zakelijke abonnementen een maand is. Toen probeerden ze nog wat anders: moet altijd per de eerste van de maand. Ook dat tegengesproken natuurlijk. Hij zou de opzegging wijzigen naar 8 januari. Ben wel benieuwd, want omdat hij een opzegging van zijn collega ging wijzigen, kon ik daarvan geen schriftelijke bevestiging krijgen.
Gepost op 08/12/11 om 13:11 uur
Quote:
Grote vraag is natuurlijk ook: heb je een KvK nummer moeten opgeven?

Heb een kvk nummer opgegeven. In de bevestiging staat dat het een kpn tablet internet start is. Kpn zij dat zakelijk en particulier hetzelfde was. Zal dadelijk nog wel een keer bellen. Anders word het abonnement 8 maart 2012 opgezegd.
Gepost op 08/12/11 om 13:19 uur
Uit onze gezamenlijke contacten met KPN komt een wonderlijk beeld naar voren. Iedereen zegt wat anders daar.
Öndertussen heb ik nog geen bevestiging binnen van mijn opzegging per gisteren.
Gepost op 08/12/11 om 14:01 uur
Kun je opzeggen zonder klantnummer ?
Gepost op 08/12/11 om 14:18 uur
Gypsy
Ja, je hebt alleen het mobiele nummer nodig
(van de simkaart die je niet gebruiken kan dus ).
Gepost op 08/12/11 om 14:35 uur
Quote:
Ja, je hebt alleen het mobiele nummer nodig
(van de simkaart die je niet gebruiken kan dus ).

Bij mij werd als controlevraag de tenaamstelling gevraagd.
Gepost op 08/12/11 om 20:25 uur
Net online opgezegd.....
Dat Huawei 7 geval valt niet tegen, leuk apparaat, redelijk snel, robuust
Gepost op 08/12/11 om 22:02 uur
Quote:
Net online opgezegd.....
Dat Huawei 7 geval valt niet tegen, leuk apparaat, redelijk snel, robuust

Heb je een bevestiging gekregen?
Heb je de online opzegmogelijkheid van 'privé' gebruikt? Want bij 'zakelijk' zie ik hem niet.
Gepost op 09/12/11 om 14:06 uur
Zojuist opgezegd met 1 maand opzegtermijn via 0800-0105. De medewerker legde mij het als volgt uit: opzegtermijn Particulier aansluitingen 1 maand, Zakelijk 3 maanden. Dit 'tablet internet start' abonnement is een particulier abonnement dat zakelijk is afgesloten. Zakelijke abonnementen is bijv. een bedrijfsbundel abonnement.
Hij vertelde mij dat alle dongel etc. abonnementen 1 maand opzegtermijn hebben. Natuurlijk nog geen bevestiging hiervan binnen.

TS
Gepost op 10/12/11 om 17:48 uur
@verhoef40

Welke Huweai s7 heb je gekregen en welke android versie staat erop?
-er zijn 2 types s7. Eentje met resistive scherm en andere met capacitive .
-en is het slim versie of de andere?Zou je de ean code vermelden van het apparaat.
Gepost op 12/12/11 om 08:10 uur
Heb eerste fractuur binnen en ook bij mij betaal ik 16,81 euro. Hebben dit meerdere mensen hier ook.
Gepost op 12/12/11 om 18:07 uur
EAN = 6920702706793
Gepost op 12/12/11 om 19:56 uur
Zo, de tweede tablet is ook onderweg, hoeven we op vakantie geen ruzie te maken over deze "ereader".

@bigjohnny
Heb eerste fractuur binnen en ook bij mij betaal ik 16,81 euro. Hebben dit meerdere mensen hier ook.

Het zou toch moeten lukken om met een printscreen KPN te overtuigen van de 50% korting voor de eerste maanden.
Gepost op 13/12/11 om 00:08 uur
Ook wij hebben een factuur binnen met 16,81 euro p/m aan abonnementskosten. Gelijk KPN gebeld en de medewerkster zei dat je binnen 1 maand na activatie een brief van KPN zou krijgen met een actiecode. Deze moet je activeren en dan wordt de korting automatisch verrekend op de tweede/derde factuur.
Gepost op 13/12/11 om 00:23 uur
Gypsy
Beetje vreemde gang van zaken. En ook hier weer:de
medewerkers weten kennelijk niet wat hun collega's
allemaal aan de klanten vertellen...
Gepost op 13/12/11 om 01:10 uur
Heb even op de site van kpn de betreffende abonnement gevonden. By the way wat een bagger site, het is niet echt gebruiksvriendelijk. http://www.kpn.com/zakelijk/mobiel-werken/tablet-internet-start.htm
Hierin staat vermeld dat de eerste twee maanden 50% korting van toepassing is.
Gepost op 13/12/11 om 08:55 uur
Ik heb maar snel een pdf-je gemaakt van die site.
Gepost op 13/12/11 om 11:24 uur
Heb ik gisteren via mail mijn abo opgezegd, krijg ik een reactie dat ik moet bellen. Ik dacht hier te lezen dat je gewoon via de mail kon opzeggen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone