Gratis tablet bij gratis zakelijk abonnement (typhone.nl)

Gepost op 13/12/11 om 11:53 uur
Quote:
Heb ik gisteren via mail mijn abo opgezegd, krijg ik een reactie dat ik moet bellen. Ik dacht hier te lezen dat je gewoon via de mail kon opzeggen.

Frappant. Ik heb gisteren gebeld, omdat ik nog steeds geen bevestiging had. Die medewerker zei me dat ik maar moest mailen naar bedrijfsrelaties.kpn.mobile [at] kpn.com , omdat het alleen schriftelijk kon worden opgezegd. En mail telt ook als schriftelijk.
Gepost op 13/12/11 om 17:46 uur
Heb vanmiddag ook gebeld, kreeg ook dat mailadres door. Kon telefonisch niet opzeggen dus gaf aan dat ik via de mail heb opgezegd en dat hun reactie was dat het telefonisch moest. Heb aangegeven dat dit kastje van de muur is en dat ik hoop dat het via dit mailadres wel goedkomt.
Gepost op 13/12/11 om 17:46 uur
Heb vanmiddag ook gebeld, kreeg ook dat mailadres door. Kon telefonisch niet opzeggen dus gaf aan dat ik via de mail heb opgezegd en dat hun reactie was dat het telefonisch moest. Heb aangegeven dat dit kastje van de muur is en dat ik hoop dat het via dit mailadres wel goedkomt.
Gepost op 13/12/11 om 19:49 uur
Toch ook maar 2 stuks besteld. hopen dat het voor de kerst binnen is..

Maar nu willen ze een kvk van 1 maand oud...jammer vorige net te oud..
Maar ook een uittreksel van een energie leverancier..!?
sinds wanneer is dat? en is het echt nodig?

ah zie net dat het een van de 2 moet zijn :-) alweer een prob minder.

Gepost op 13/12/11 om 20:32 uur
Mijn uittreksel KVK was 3 maanden oud geen probleem. Op de Huawei staat trouwens android 2.1 das wat minder. :0(
Gepost op 13/12/11 om 22:54 uur
Beste mensen let op. De huawei heeft geen capacitive scherm maar een resistive. De informatie op website klopt dus niet.

Ik zie net dat ze de gegevens van de huawei hebben aangepast. Eerst stond er dat het een capacatitive scherm had. Maar nu niet meer en wordt vermeld dat het om een 103 versie gaat. Eerst stond dit er niet bij.
Gepost op 13/12/11 om 23:05 uur
verhoef40 kun je even onder de batterij klep kijken welke product code je hebt? het begin met een s10x
Gepost op 13/12/11 om 23:18 uur
Bij mij op de doos staat dat het om een 103 versie gaat
Gepost op 14/12/11 om 21:38 uur
Even iets wat ik heb gevonden, je kan je tablet van hauwei updaten naar een nieuwe rom ofwel nieuwe android versie.
linkje is hier

http://www.uptomark.com/download-huawei-ideos-s7-android-2-2-2-rom-installations-guide/

thanx voor de tip overigens, hij is nog steeds geldig en loopt 16 dec af.

vraag: heeft iemand er ook meer in 1x besteld? is dit gelukt?
Gepost op 14/12/11 om 23:08 uur
Gypsy
Ik zit nog steeds met het probleem dat ie al na
een paar minuten in de "slaapstand" gaat...
Gepost op 15/12/11 om 07:51 uur
Heeft iemand al een bevestiging van KPN binnen?
Gepost op 15/12/11 om 09:03 uur
Gypsy
Quote:
Heeft iemand al een bevestiging van KPN binnen?

Ja, bevestiging is hier binnen, gedateerd 8 december.
"Jammer dat u ons verlaat, u ontvangt eventueel nog een eindafrekening."
Gepost op 15/12/11 om 09:21 uur
@ gyb, is deze via de telefoon of via de mail opgezegd?
Gepost op 15/12/11 om 09:31 uur
Gypsy
Via telefoon. Een aardige meneer die niet snapte dat de simkaart er niet in kon...
Gepost op 15/12/11 om 10:10 uur
@Windstorm. Zeer bedankt voor de tip.
@tabje. Wij hebben er 2 besteld, met gedeelde verzendkosten dus 15,00 per stuk !!
Kan iemand mij uitleggen hoe het plaatsen van een app in zijn werk gaat ? Op mijn Samsung is 't kinderwerk maar hoe dat met APK moet en waar ik 't appje nu vandaan moet halen, geen idee !!! Bij voorbaat dank.
Gepost op 15/12/11 om 11:15 uur
Via android market gaat het het makkelijkst.Staat op de Huawei.
Gepost op 15/12/11 om 11:49 uur
Gypsy
Quote:

WTF?? Die heeft juist geprobeerd het te verwijderen!
Gepost op 15/12/11 om 12:15 uur
Oeps, dan zetten we Windstorm even in de hoek .
En degene die de link geplaatst heeft ontvangt bij deze mijn grote dank.
Gepost op 15/12/11 om 12:18 uur
@verhoef40
Kan wel op de Huawei staan, maar ik heb de Yarvik, en der staat iets over APK in de gebr. aanw. maar neit hoe je een appje erop zet! Dus wie vertelt 't mij ?
Gepost op 15/12/11 om 12:51 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Quote:
Quote:

WTF?? Die heeft juist geprobeerd het te verwijderen!

Nou, nou ik heb de link uiteindelijk ook weer geplaatst hoor, dus wat meer credits mag wel.

(nogmaals: degene die als eerst deze link poste gebruikte een affiliatie en kwam nogal spammerig over. De moderators hebben de thread toen verwijdert.)

Die Yarvik vind ik behoorlijk treurig, wat mij betreft zonde van de grondstoffen,
gelukkig had ik ook nog een Huawei S7 erbij genomen, dat is opzich gewoon een grote android telefoon, leuk voor wat surfen op de bank.
Het beeldscherm is helaas niet goed genoeg om tv te kijken, ondertiteling is niet te lezen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone