Gratis tablet bij gratis zakelijk abonnement (typhone.nl)

Gepost op 20/12/11 om 17:03 uur
Quote:
@bigjohnnie
Hoe doe je dat die nieuwe rom eropzetten ?

ff google, zoek naar yarvik tab 210 tweakers.
Gepost op 23/12/11 om 08:35 uur
Ik had een mail ontvangen van Kpn dat ik per 13 maart zou stoppen met dat abo. Toen maar effe een mail teruggestuurd dat de opzegtermijn 1 maand is, aangezien het een particulier abo is dat op mijn bedrijf staat. Keurige mail teruggekregen dat mijn abo per 13 januari wordt stopgezet, lekker hoor
Gepost op 23/12/11 om 08:36 uur
Ik had een mail ontvangen van Kpn dat ik per 13 maart zou stoppen met dat abo. Toen maar effe een mail teruggestuurd dat de opzegtermijn 1 maand is, aangezien het een particulier abo is dat op mijn bedrijf staat. Keurige mail teruggekregen dat mijn abo per 13 januari wordt stopgezet, lekker hoor
Gepost op 23/12/11 om 09:11 uur
Zoals eerder gemeld, kon ik mijn abonnement telefonisch per direct opzeggen. Dat was op 6 december. Maar na een week had ik daar nog geen bevestiging van.
Toen ik daar per mail op reageerde, kreeg ik een opzegging per 6 januari, een maand opzegtermijn dus.
Geheel onverwacht werd ik gisteren gebeld door iemand van KPN die mij vroeg of ik mijn abonnement wou opzeggen, dat had hij uit een mail begrepen. Dat wilde hij wel doen, met een maand opzegtermijn. Toen ik hem vertelde dat een medewerker van KPN mij al opzegging per onmiddellijk had beloofd, heeft hij alsnog de opzegging per 6 december doorgevoerd. Het zou gecrediteerd worden op de factuur.
Even afwachten dus maar hoe dit afloopt.
Gepost op 23/12/11 om 12:00 uur
Quote:

Waar heb je naar toe gemaild, want ik zit met het zelfde probleem dat ik niet eerder kon opzeggen.
Gepost op 28/12/11 om 13:06 uur
Ook hier de 1e factuur van KPN maar zonder de 50% korting. Heb naar KPN klacht formulier gestuurd en ook naar Typhone want vlgns KPN heeft Typhone bij de aanvraag de korting moeten vermelden. Kijken hoe dit afloopt...
Gepost op 28/12/11 om 16:58 uur
Hier ook 1e factuur ook geen korting, heel irritant...
Gepost op 14/01/12 om 13:51 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Vandaag hier de 2e factuur binnen, weer geen 50% korting.

Zucht, zal KPN hier nu maar eens over aan schrijven aangezien ze het niet zelf oplossen.
Gepost op 14/01/12 om 17:21 uur
Gypsy
Ik heb juist een factuur ontvangen dat ik ruim 10 euro teruggestort krijg.
Gepost op 19/01/12 om 13:14 uur
Bij mij ook de 2e factuur zonder enige korting. Heb het naar Typhone gemaild (de 1e factuur eerder ook) maar nog niets van ze gehoord dat het opgelost is.

Andere die het wel opgelost hebben? Via KPN of Typhone? Zo ja, hoe?
Gepost op 19/01/12 om 13:33 uur
Gypsy
Ik had aan Typhone gemeld dat de korting niet was verrekend in de 1e factuur van KPN. Zij zouden dat met KPN opnemen en dat is kennelijk gebeurd, want 2e
factuur was 10 euro terugbetaling... Prima geregeld dus, compliment voor Typhone wat mij betreft!
Gepost op 19/01/12 om 13:42 uur
meestal werken de kpn acties d.m.v. een code die meegezonden wordt bij de bevestigingsbrief van het abonnement.Deze code moet je weer online activeren , bij mobiel via deze site : www.kpn.com/mobielkorting. Ik weet niet of het in dit geval ook zo gaat, het veranderd nogal eens bij KPN. Dit alles onder het motto : hoe moeilijk kunnen we het maken voor de klant, zodat we ze toch maar niet de korting hoeven te geven.
Gepost op 21/01/12 om 10:45 uur
Gypsy
Al met al dus het tablet binnen en nog een eurootje of 16 winst,
geen gekke aanbieding dus.

Alleen werkt mijn apparaat helaas niet lekker: schakelt zichzelf
steeds al een minuutje of zo uit...
Gepost op 21/01/12 om 12:15 uur
Ach, ik heb zo'n 70 euri gekregen van typhone, ik had nog 40 euro opgespaard d.m.v. nieuwsbrieven haha. Yarvik inmiddels verkocht voor 80 euri dus het heeft lekker wat opgeleverd.
Gepost op 26/01/12 om 19:17 uur
Grmbl, ik krijg een nieuwe factuur terwijl ik 'm per 9/1 telefonisch heb opgezegd!
Welk mailadres kan ik gebruiken om de ks te bereiken?
dank!
Gepost op 26/01/12 om 21:33 uur
't is mij neit gelukt met een mailtje. Krijg een automatisch antwoord terug dat ik een formulier op de site moet invullen.
Heb een maand geleden zo'n formulier ingevuld, wordt neit op gereageerd.
50% vergeten en de toegezegde bevestiging van opzegging neit ontvangen.
Wat een ongelooflijk klantonvriendelijk bedrijf is dat zeg.
Heb 't afgetrokken bedrag maar gestorneerd. Dat zal wel helpen om contact te kunnen maken.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone