Problemen met Hollandsnieuwe i.v.m. contracten en nummerbehoud

Gepost op 29/12/11 om 18:18 uur
Ik heb via mail een bevestiging van mijn opzegging gekregen. Ik had mijn abonnement per brief opgezegd. Bij mijn hollandsnieuwe zie ik daar niets van terug.
Gepost op 29/12/11 om 19:55 uur
@hugo boss. Dan ga je waarschijnlijk de normale prijs betalen.
Gepost op 30/12/11 om 10:40 uur
Hugo Boss
Vandaag eindelijk een duidelijke reactie. Opzegging is goed gegaan, die tekst die zichtbaar is betekent volgens de mail wel echt een beƫindiging van het abonnement. We wachten af of ie uit de lucht gaat.
Gepost op 11/01/12 om 15:48 uur
Mijn opzegging is helemaal afgewerkt. Mijn nummerbehoud is vandaag zonder problemen uitgevoerd.
Gepost op 11/01/12 om 19:22 uur
Hugo Boss
Mijn abonnement is sinds zondag geloof ik ook uit de lucht, misschien dat het maandag was ivm weekend.
Gepost op 11/01/12 om 19:37 uur
dreumes
Quote:
Mijn opzegging is helemaal afgewerkt. Mijn nummerbehoud is vandaag zonder problemen uitgevoerd.

@ tjw,

Mijn nummer wordt morgen afgesloten als alles goed gaat. Nu dacht ik dat hollandsnieuwe mijn nummer nog een maand beschikbaar moet houden om eventueel te porteren. Maar als de sim morgen wordt gedeactiveerd valt er toch niets meer te porteren?
Gepost op 11/01/12 om 19:54 uur
@dreumes

Je kunt je nummer toch nog behouden door het mee te nemen naar een andere provider, bijv. naar een prepaid . Zie
http://www.telecomvergelijker.nl/gidsen/1482/nummerbehoud.html
Gepost op 11/01/12 om 22:17 uur
dreumes
Quote:
Je kunt je nummer toch nog behouden door het mee te nemen naar een andere provider, bijv. naar een prepaid . Zie
http://www.telecomvergelijker.nl/gidsen/1482/nummerbehoud.html

@ tjw,

Het is duidelijk. De regelgeving OPTA per 1 maart 2008 zorgt ervoor dat de provider het nummer, na beeindigen contract, een maand beschikbaar moet houden. Portering is dus nog mogelijk.
Om te porteren had ik vorige week een prepaid sim van Simyo besteld en deze gister ontvangen. Portering bij Simyo is bij mij altijd goed verlopen. Als het dit keer niet lukt is het jammer. Het 'tijdelijke' nummer van Simyo is ook niet verkeerd. Begint met viermaal 2.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone