Tablets bij Phonehouse

Gepost op 05/01/12 om 16:21 uur
Mijn order is geanuleerd:

Geachte heer / mevrouw,

Onlangs hebt u in onze webshop een Ambiance AT Tablet besteld. Door de onverwacht overweldigende vraag naar dit product is het tot onze spijt niet mogelijk om aan de vraag te voldoen.

Inmiddels is de Ambiance AT Tablet ook niet meer te bestellen.

We zullen uw bestelling daarom annuleren. Indien u al betaald hebt zal het betaalde bedrag teruggestort worden. De gemiddelde doorlooptijd hiervan is 2 weken.

Om u tegemoet te komen zullen we u een Phone House waardecheque ter waarde van € 20,- toesturen welke u in één van onze winkels kunt besteden.

Onze excuses voor het ongemak en wij streven naar een zo goed en snel mogelijke afhandeling.

Met vriendelijke groet,

Phone House
Gepost op 05/01/12 om 21:55 uur
blabla
Quote:
oftewel, fout op de site, het verlies is te groot om alsnog uit te leveren.

Krijg als compensatie een tegoedbon van 20 euro, te besteden in een van de winkels.

Geen fout op de website. Zelf deze tablet al voor kerst gekocht voor deze prijs. Het is een uitverkoop, en dan geldt 'op is op'.
Gepost op 05/01/12 om 22:20 uur
Quote:
Quote:
oftewel, fout op de site, het verlies is te groot om alsnog uit te leveren.

Krijg als compensatie een tegoedbon van 20 euro, te besteden in een van de winkels.

Geen fout op de website. Zelf deze tablet al voor kerst gekocht voor deze prijs. Het is een uitverkoop, en dan geldt 'op is op'.

Volgens mij vergis je je, na kerst heb ik die ambiance gekocht en gekregen, wel voor 200 euro.
Gepost op 05/01/12 om 23:22 uur
Ja, als je in google cache kijkt, zie je dat op 30 december de ambiance nog voor 199 euro werd verkocht.
Gepost op 06/01/12 om 08:10 uur
blabla
Ik heb 'm in de winkel gekocht, niet in de webshop, en met kerst cadeau gedaan aan iemand anders.
Gepost op 06/01/12 om 12:19 uur
Krijg net een mailtje van Phonehouse, dat ze me nu als alternatief de Archos 80G9 tablet (op dit moment 199,-) aanbieden voor dezelfde prijs als de Ambiance(119) + de tegoedbon van 20 euro.Als ik het aanbod niet accepteer, komt de order alsnog te vervallen en krijg ik alleen die tegoedbon van 20 euro.Toch een nette oplossing van TPH !
Ik ben alleen benieuwd welk type ze uitleveren, want er zijn verschillende versies van, met 1 , 1,2 en 1,5 Ghz processor, en 8 Gb en 250GB geheugen. Bij de specificaties staat zowel 8 als 250 GB en 2Ghz, dus ergens klopt er iets niet in die specs...

Edit : Phonehouse heeft zeker meegelezen, specs zijn nu aangepast 1 Ghz, 8 GB geheugen, de goedkoopste uitvoering dus...
Gepost op 07/01/12 om 18:57 uur
Had donderdag die archos 80 g9 besteld, was toen te koop voor 199 euro met 250 gb en 2 ghz. Zag gisteren dat ze op de site van phonehouse de archos hadden veranderd in 8gb en 1 ghz. Vandaag kwamen ze hem brengen en jawel hoor 8 gb en 1 ghz.
Gepost op 07/01/12 om 19:04 uur
Was wel te verwachten, er staan wel vaker specificaties en prijzen/acties op de site van The Phonehouse die niet helemaal kloppen.
Wat betreft die Ambiance AT tablet, daar is een aardige discussie over losgebarsten, eerst bij tweakers , later kwam ook nu.nl ermee
Gepost op 07/01/12 om 23:18 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Leuk de actie van Castle telecom. Wil ik 1-jarig vanaf 7,50 p/m maar blijkt het 15 euro p/m te zijn met alleen de eerste 2 maanden 7,50.
Ik dacht dat , zeker Castle , dit soort misleidende reclame niet meer zou doen.
Actie is dus 10X7,50 + aansluitkosten 30 euro= 105,00 meer dan verwacht.
Gepost op 09/01/12 om 09:04 uur
Afwimpelen met een tegoed van 20 euro is wel heel makkelijk. Had dan het aankoop bedrag in tegoed geven.
Gepost op 10/01/12 om 14:21 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
zojuist een mail ontvangen, Ambiance Tablets worden alsnog geleverd, wel met een levertijd van 30 dagen. Max 1 per klant.
Tegoedbon van € 20,- blijft staan vanwege de langere levertijd dan normaal

Super! van the Phonehouse en krijgen al die zeur keesen op tweakers toch nog hun zin.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486471
Gepost op 10/01/12 om 14:50 uur
kan ik ze nog ergens bestellen?
Gepost op 10/01/12 om 18:31 uur
Ja hoor, bij pdashop redcoon etc wel voor ruim 350 euro meer.

Quote:
kan ik ze nog ergens bestellen?

Gepost op 10/01/12 om 21:05 uur
bcool
Quote:
nee hoor gewoon market en via google heb ik 2.2.2 orgineel huawei rom gevonden draait nu op 1.

@sjeroen

Ik heb op de valreep nog een S7 kunnen bemachtigen. Hij wordt zaterdag afgeleverd Is hij na de update nog wel op nederlandse taal te krijgen?
Gepost op 10/01/12 om 23:06 uur
Quote:
zojuist een mail ontvangen, Ambiance Tablets worden alsnog geleverd, wel met een levertijd van 30 dagen. Max 1 per klant.

Super! van the Phonehouse en krijgen al die zeur keesen op tweakers toch nog hun zin.

Wil niet vervelend zijn. Maar door die zeurkezen van tweakers. Krijg jij ook de tablet. Door hun is het wel doorgezet om alsnog uit te leveren.
Gepost op 11/01/12 om 09:07 uur
sjeroen
Quote:
ik heb op de valreep nog een S7 kunnen bemachtigen. Hij wordt zaterdag afgeleverd Is hij na de update nog wel op nederlandse taal te krijgen.

Bij mij wel volgens mij door simkaart herkent het de taal. Anders handmatig bij instelinggen.
Gepost op 14/01/12 om 13:33 uur
bcool
@sjeroen

Ik heb net vandaag de Huawei S7 tablet ontvangen. Hij ziet er mooi uit maar hij start niet op. Moet je geen batterij te zien krijgen wanneer je de netvoeding aansluit? Op de aan/uit knop drukken doet ook niks. Ik hoop toch niet dat het een doa is...
Gepost op 21/01/12 om 12:35 uur
bcool
Mijn doa omgeruild voor een nieuwe. Mooi apparaat! Update uitgevoerd naar 2.2 en hij doet het prima. Alleen heb ik moeite nu om bepaalde items uit de Android Market te downloaden. Angry birds wil helemaal niet installeren en andere items willen pas installeren nadat ik het apparaat weer opnieuw opgestart heb. Meer mensen die dit zo ervaren?
Gepost op 27/02/12 om 16:30 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Quote:

Zojuist wederom gebeld door medewerker van thePhonehouse, wegens een productiefout is de levertijd opnieuw vertraagd met een maand.
Maar door deze omstandigheden heeft the Phonehouse besloten ze gratis uit te leveren.

Als dit the Phonehouse geen warme douche oplevert bij Radar..
Gepost op 28/02/12 om 10:06 uur
Quote:
Als dit the Phonehouse geen warme douche oplevert bij Radar..

Eerst zien, dan geloven.
Even tellen: tegoedbon, toezegging tablethoes, toezegging gratis, maar vooralsnog is er niets ontvangen. Ik ben benieuwd wat de volgende belofte wordt bij de volgende vertraging... Een gratis auto bij de gratis tablet?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone