Hollandsnieuwe: Samsung E1230 + 1 jr 175 min voor 6 euro/mnd

Gepost op 24/12/11 om 15:56 uur
123456
Quote:
een Sim Only abonnement mét gratis toestel. Het ideale alternatief voor de huidige prepaid bellers en een perfecte optie voor de prijsbewuste Sim Only beller. Bovendien profiteer je nu van 25% extra korting op de toch al superlage tarieven van het voorafvoordeel abonnement van hollandsnieuwe.

Je krijgt 1 jaar lang elke maand 175 belminuten of sms-jes voor slechts €6,- per maand (normaal €8,-). Als deze bijna op zijn, bepaal je zelf of je tegoed bijkoopt of niet. Vervolgens blijf je van ons lage standaard bundeltarief profiteren. Kortom, je hebt altijd 100% controle over je kosten, ook als je een keer wat meer belt.

Je krijgt nu bovendien de eenvoudig te bedienen Samsung E1230 t.w.v. €39,- cadeau!

Actievoorwaarden:
Je ontvangt binnen 2 werkdagen een simkaart met je nieuwe abonnement. De gratis Samsung E1230 ontvang je circa 7 werkdagen nadat je de simkaart met je nieuwe abonnement hebt ontvangen.

De actieprijs van € 6,- is geldig in combinatie met een voorafvoordeel 175, 12 maanden abonnement. Na de actieperiode geldt de normale bundelprijs van € 8,-. Bij wijziging naar een 275 of een 550 abonnement blijft de korting (€ 2,00) gedurende de actieperiode bestaan. Bij wijziging naar een 75 abonnement is de korting niet meer geldig.

Bron: www.hollandsnieuwe.nl/gratistoestel
Gepost op 25/12/11 om 00:28 uur
Kun je nou ook bij HN verlengen met een dergelijke actie?

Gepost op 25/12/11 om 09:55 uur
123456
Dat kan via een omweg:
1) Deze actie bestellen zonder nummerbehoud
2) Je oude nummer van HN opzeggen d.m.v. nummerbehoud naar een andere (prepaid) simkaart
3) Wanneer het oude nummer op de tijdelijke simkaart staat en je nieuwe HN simkaart 'in de lucht' is via de website van Hollandsnieuwe nummerbehoud aanvragen.
Gepost op 25/12/11 om 22:00 uur
bcool
Quote:
Dat kan via een omweg:
1) Deze actie bestellen zonder nummerbehoud
2) Je oude nummer van HN opzeggen d.m.v. nummerbehoud naar een andere (prepaid) simkaart
3) Wanneer het oude nummer op de tijdelijke simkaart staat en je nieuwe HN simkaart 'in de lucht' is via de website van Hollandsnieuwe nummerbehoud aanvragen.

Mijn abonnement bij HN loopt op 14-01-2012 af. Als ik dat nummer op een prepaid sim wil hebben, zeg T-mobile, moet ik dan opzeggen bij HN en dan nummerbehoud doen? Of moet ik alleen nummerbehoud aanvragen bij T-mobile en regelt die dan de opzegging voor mij? En hoe ver van te voren kan dat?
Gepost op 25/12/11 om 22:03 uur
Hugo Boss
Ik denk dat het laatste het beste is. Hoewel de provider tegenwoordig je nummer een maand moet vasthouden geloof ik
Gepost op 25/12/11 om 22:49 uur
123456
@bcool: Gewoon nummerbehoud aanvragen bij je 'nieuwe' provider T-Mobile met dit formulier. T-Mobile regelt de opzegging bij HN.
Gepost op 26/12/11 om 16:20 uur
bcool
Quote:
@bcool: Gewoon nummerbehoud aanvragen bij je 'nieuwe' provider T-Mobile met dit formulier. T-Mobile regelt de opzegging bij HN.

Bedankt voor je reactie. Ik wil toch graag mijn HN nummer naar een HEMA sim porteren maar ik kan op de HEMA site nergens een formulier invullen of downloaden om dit te bewerkstelligen. Weet iemand misschien nog een andere mogelijkheid om bij HEMA nummerbehoud aan te vragen? Ik heb de begeleidende informatie toendertijd gelijk bij het oud papier gegooid helaas... Had ook zoveel simmetjes met die gratis HEMA actie
Gepost op 26/12/11 om 20:43 uur
dreumes
@ bcool,

Misschien even een handleiding ophalen bij HEMA? Krijg je vast wel mee. In de handleiding zit het formulier aanvraag nummerbehoud.
Aanvraagformulier moet binnen 7 dagen worden verstuurd (na activatie van de sim?). Er moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs bij alsook een kopie van je laatste factuur als het om een abonnement gaat bij je huidige provider. Met name het leveren van een kopie van een geldig legitimatiebewijs heeft mij ervan weerhouden een nummer naar HEMA te porteren. Bij HEMA levert registratie geen extra beltegoed op en daarom heb ik me niet geregistreerd. Dat wil ik graag zo houden
Gepost op 26/12/11 om 22:00 uur
123456
Quote:
Ik wil toch graag mijn HN nummer naar een HEMA sim porteren maar ik kan op de HEMA site nergens een formulier invullen of downloaden

At your service: klik hier voor het formulier. Zelf even gescand.
Gepost op 27/12/11 om 00:56 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Zonder kopie legitimatie is mijn aanvraag nummerbehoud naar Hema destijds gewoon goedgekeurd.
Gepost op 28/12/11 om 15:36 uur
bcool
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb toch maar een T-mobile sim geactiveerd die ik nog had liggen. Via "my T-mobile" gelijk online nummerbehoud aangevraagd. Scheelt weer een formulier opsturen Als nummerportatiedatum geeft T-mobile 28-01-2012 op (1 maand opzegtermijn). Op 14-01-2012 gaat mijn nieuwe bundel in van 5 euro. Gaat HN rekening houden met deze nummerportatie en mijn nieuwe bundel maar met 14 dagen verhogen? Of betaal ik nog de hele bundel en komt de rest te vervallen?

Kan ik dan ook nog achteraf weer nummerbehoud aanvragen bij HN want ik heb de simkaart vandaag al ontvangen en die wordt uiterlijk over 7 dagen actief. Mijn portatie naar Tmobile is dan nog lang niet rond.
Gepost op 08/01/12 om 00:50 uur
29-12-2011 bestelling geplaatst
29-12-2011 Via Vodafone prepaid nummerbehoud aangevraagd oud contract hollandsnieuwe. Loopt af op 14-1-2012. Gevraagd voor 30-1-2012 om de nieuwe bundel op te kunnen maken.
30-12-2011 simkaart nieuw abonnement in huis
4-1-2012 sim van nieuw abonnement hn geactiveerd. Handige datum voor volgend jaar om op te zeggen.
6-1-2012 sms ontvangen van Vodafone op het mee te nemen hollandsnieuwe nummer dat de aanvraag in behandeling is
7-1-2012 sms van Vodafone op het mee te nemen nummer dat aanvraag is goedgekeurd en op 30-1-2012 wordt nummer overgezet.
7-1-2012 gsm is bezorgd door TNT met handtekening voor ontvangst. Geen contact hierover gehad.
7-1-2012 site hollandsnieuwe: je abonnement loopt af op 14-2-2012
voorafvoordeel 275 12 maanden 6,50 per maand
Optie bundel wijzigen is vervallen
Optie rekeningnummer wijzigen is geblokkeerd
Optie nummer overzetten naar hn is geblokkeerd
Optie simkaart blokkeren en verzenden imei nummer geblokkeerd
Resterend beltegoed nog steeds drie maanden geldig tot 15-03-2012
Internet en sms bundels nog te activeren.
Ziet er tot nu toe gunstig uit.
Dan eind januari nummerbehoud aanvragen bij hollands nieuwe en de cirkel is weer rond.
Gepost op 14/02/12 om 18:25 uur
Nummer van oud Veronica abonnement overgezet naar gratis Vodafone prepaid kaartje.
Na tien werkdagen nummer van Vodafone overgezet naar het nieuwe hollandsnieuwe abonnement.
Status was prima te volgen op de site van Vodafone en hollandsnieuwe.
Porteren gelukt via een omweg, gaat dus prima.
Bij hollandsnieuwe geen keuze in een eerdere datum dan tien werkdagen die ze in een keuzekalender bepalen.
Gepost op 25/02/12 om 14:44 uur
Toch wel vervelend.
Begin januari met deze actie voor mijn vrouw dit abonnement besteld. Simkaart ontvangen.
Omdat zij mijn (te vervallen) nummer zou overnemen, nummerbehoud aangevraagd per 15 feb.
Tot zover ging alles goed, tenminste als je de simkaart niet meerekent.
Deze werd pas gebruikt (of een poging daartoe) op 15 februari. Maar niks geen verbinding met het netwerk van Hollandsnieuwe. Ook daags daarna niet en dus maar eens contact proberen te leggen.
Ik werd gebeld en kreeg een email met het verzoek een toestel reset te doen en een netwerk update.
Als dat geen oplossing bood, moest ik een aantal vragen beantwoorden en per email terugsturen.
Dat allemaal gedaan en de afgelopen week nog twee keer contact gehad waarom ik geen verbinding kreeg met die simkaart.
Mij werd te kennen gegeven dat de kwestie bij de technische dienst ligt en ik moest afwachten.
Ik vraag mij af wat dat voor een technische dienst is, als die daar tenminste anderhalve week over moet doen om vast te stellen wat het probleem is. Ik denk eigenlijk gewoon dat de simkaart defect is.
Ik heb de simkaart in diverse simlockvrije gsm's geprobeerd.
Wel zie ik op mijn Sony Ericsson dat er verbinding is (waarmee?), maar dat ik alleen noodoproepen kan verzenden.
Gepost op 25/02/12 om 15:22 uur
blabla
Als een simkaart defect is zouden al die telefoons de melding "Sim plaatsen" moeten geven. Als de simkaart niet op het netwerk geregistreerd staat komt de foutmelding "Sim registratie mislukt" of "Inactieve sim".
Gepost op 25/02/12 om 17:32 uur
Ik weet niet wat het is.
Ook heb ik al eens de simkaart willen registreren, omdat ik dacht dat dat niet gebeurd was, maar kreeg het bericht dat de simkaart al geregistreerd was.
Dan nu maar afwachten en volgende week nog eens bellen.

Ik vraag me af of ik meteen na ontvangst de simkaart al eens had moeten gebruiken op het voorlopige nummer. Maar het abonnement zou pas 15 feb ingaan, dus dat zou m.i. ook niet geholpen hebben.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone