Quote:
een Sim Only abonnement mét gratis toestel. Het ideale alternatief voor de huidige prepaid bellers en een perfecte optie voor de prijsbewuste Sim Only beller. Bovendien profiteer je nu van 25% extra korting op de toch al superlage tarieven van het voorafvoordeel abonnement van hollandsnieuwe.
Je krijgt 1 jaar lang elke maand 175 belminuten of sms-jes voor slechts €6,- per maand (normaal €8,-). Als deze bijna op zijn, bepaal je zelf of je tegoed bijkoopt of niet. Vervolgens blijf je van ons lage standaard bundeltarief profiteren. Kortom, je hebt altijd 100% controle over je kosten, ook als je een keer wat meer belt.
Je krijgt nu bovendien de eenvoudig te bedienen Samsung E1230 t.w.v. €39,- cadeau!
Actievoorwaarden:
Je ontvangt binnen 2 werkdagen een simkaart met je nieuwe abonnement. De gratis Samsung E1230 ontvang je circa 7 werkdagen nadat je de simkaart met je nieuwe abonnement hebt ontvangen.
De actieprijs van € 6,- is geldig in combinatie met een voorafvoordeel 175, 12 maanden abonnement. Na de actieperiode geldt de normale bundelprijs van € 8,-. Bij wijziging naar een 275 of een 550 abonnement blijft de korting (€ 2,00) gedurende de actieperiode bestaan. Bij wijziging naar een 75 abonnement is de korting niet meer geldig.
Quote:
Dat kan via een omweg:
1) Deze actie bestellen zonder nummerbehoud
2) Je oude nummer van HN opzeggen d.m.v. nummerbehoud naar een andere (prepaid) simkaart
3) Wanneer het oude nummer op de tijdelijke simkaart staat en je nieuwe HN simkaart 'in de lucht' is via de website van Hollandsnieuwe nummerbehoud aanvragen.
Quote:
@bcool: Gewoon nummerbehoud aanvragen bij je 'nieuwe' provider T-Mobile met dit formulier. T-Mobile regelt de opzegging bij HN.

Quote:
Ik wil toch graag mijn HN nummer naar een HEMA sim porteren maar ik kan op de HEMA site nergens een formulier invullen of downloaden
Als nummerportatiedatum geeft T-mobile 28-01-2012 op (1 maand opzegtermijn). Op 14-01-2012 gaat mijn nieuwe bundel in van 5 euro. Gaat HN rekening houden met deze nummerportatie en mijn nieuwe bundel maar met 14 dagen verhogen? Of betaal ik nog de hele bundel en komt de rest te vervallen?