Super Sale! bij Rabo Mobiel

Gepost op 28/12/11 om 09:11 uur
Super Sale! bij Rabo Mobiel

-2 jaar lang korting en een gratis telefoon
-alleen voor klanten van de Rabobank
-actie is geldig t/m 31-12-2011

keuze uit een van de volgende toestellen:

* Nokia 5230
* LG Optimus ME
* Acer Liquid MT
* Samsung Galaxy Mini

Rabo Super Sale website

* Getoonde prijzen zijn bij particulieren inclusief BTW en bij zakelijk exclusief BTW
* De korting is van toepassing op de eerste 24 maanden van de contractperiode van 2 jaar
* Gebruikskosten die voortvloeien uit het gebruik van het belbundel abonnement zullen worden afgeschreven van de rekening waarmee de simkaart is geactiveerd
* De aanbiedingen zijn alleen geldig voor Rabobank klanten die beschikken over Rabo Internetbankieren
* Klanten kunnen kosteloos hun bestaande nummer overzetten
* De standaardtarieven die gelden voor het bellen naar en in het buitenland, sms-tarieven en dataverkeer kunt u vinden op de site van Rabo Mobiel
* Bij het bevestigen van uw bestelling via de Random Reader gaat u tevens akkoord met de productvoorwaarden
* Rabo Mobiel klanten met een bestaande abonnement kunnen geen gebruik maken van deze aanbieding.
* Indien u binnen de kortingsperiode uw abonnement wilt wijzigen, is dat niet mogelijk met behoud van korting

voorwaarden
Gepost op 28/12/11 om 13:28 uur
Volgens mij geen echt goede aanbieding. telfort 200 kost 4,95 dus 2,5 ct per min.
Als we nu 75 Rabo min. waarderen op 1,90 betaal je toch 24 X 6.60 voor 't foontje !
Correct me if etc.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone