Quote:
En voor elke € 10,- opwaarderen krijg je ook nog steeds voor een maand 300 mb gratis internet tegoed, dat is nog eens wat anders dan 300 smsjes. Dat zijn wel 1.000.000 berichten via WhatsApp of iMessage.
naam van toegangspunt): data.lycamobile.nl
Nou al 3 keer de KS gebeld maar dan krijg je een jong broekie aan de lijn wat ook niks weet. Ze beloven je vervolgens een instellingen sms te sturen maar die komt ook maar niet. Vervolgens moedeloos nog maar eens gebeld om dan te horen dat het 24 uur gaat duren.... Ze gaan het uitzoeken...
Tot nu toe vind ik Lycamobile maar uitermate teleurstellend. Mijn vrouw gaat vannacht op reis en nou kan ze nog niet mobiel internetten met de tablet! Meer mensen die deze ervaring delen?Quote:
Hier staan de APN-instellingen vermeld voor elk toestel:
http://www.lycamobile.nl/Lycamobile-GPRS-settings.aspx?lang=NL
Ik kan met 2 simkaarten prima internetten, op eentje moest het internet geactiveerd worden, kreeg eerst geen verbinding. Dit was met een telefoontje naar de klantenservice verholpen.
(Toen wouden ze me ook de instellingen sturen, maar die had ik zelf al juist ingesteld, maar dat werkt niet)
Dus toen duidelijk gezegd dat internet niet aan stond en toen hebben ze dat aangezet.
Quote:
Ik weet niet of het een bug is en zo ja hoe tijdelijk maar ik heb vandaag mij lycamobiel tegoed met 10 euro opgewaardeerd en kreeg 30 in plaats van de gebruikelijke 20. de klantenservice kon me niets vertellen over een veranderde actie en ook op de website kan ik niets vinden maar in praktijk geberud het nu dus wel. Dat maakt lyca ineens weer een stuk goedkoper.
Quote:
Marketing technisch is het zeker wel slim om beltegoed te verdubbelen in plaats van tarieven te halveren. Hoe raar het ook klinkt.
Quote:
@bcool: ik ondervind de klachten die jij noemt niet. internet werkt bij mij ok, soms krijg ink als ik gebeld word wel een totaal onverstaanbaar persoon door m'n gepsrek heen de eerste seconden maar dat is maar soms. Het is en blijft heel goedkoop en dat iets dan soms wat minder werkt kan je ook op de koop toe nemen en gewoon nog een keer bellen. Overigens dat gezegde over het dubbeltje;-) ga jij niet voor een stuiver op de eerste rij zitten?(zie Hollanddsnieuwe topic;-) je hebt groot gelik maar het is zelfs nog goedkoper als lyca.