Gratis Voda Prepaid Sim

Gepost op 11/01/12 om 17:52 uur
er staat al 7,50 op en na registratie wordt heet 12.50
Gepost op 11/01/12 om 19:56 uur
waarom werkt de sim niet in een gsm?
of zijn deze speciaal voor tablets?
Gepost op 11/01/12 om 20:22 uur
123456
SMS werkt kennelijk wel:
Quote:
Sms'en in Nederland en naar het buitenland kost € 0,18 per bericht.

Bron: http://www.vodafone.nl/internet/internet_op_je_laptop/prepaid/ en dan 'dit moet je weten'.
Gepost op 11/01/12 om 20:51 uur
maar als ik me registreer bij my vodafone, dan moet ik toch een sms krijgen met de ww?
dat lukt ook niet
Gepost op 11/01/12 om 22:18 uur
123456
Quote:
er staat al 7,50 op en na registratie wordt heet 12.50

Of 400 Mb twv 22,50 euro?
Quote:
Registreer hier jouw prepaid mobiel internet op je laptop of tablet aansluiting. Wij kunnen je dan een betere service en garantie verlenen. Verder houden we je op de hoogte van de nieuwste software/apps voor mobiel internet op je laptop of tablet. Tijdelijk ontvang je geen € 12,50 maar 400 MB (t.w.v. € 22,50) tegoed. Let op, je registratietegoed wordt niet gelijk geactiveerd. Je ontvangt een melding wanneer je tegoed is aangesloten. De bonus van 400 MB is 30 dagen geldig.

Bron: Vodafone website
Gepost op 11/01/12 om 22:56 uur
ik denk ook die 400 mb
Gepost op 12/01/12 om 09:12 uur
@123456: super tip!
Gepost op 12/01/12 om 19:27 uur
Hier twee stuks binnen.
Gepost op 12/01/12 om 20:00 uur
dreumes
Vandaag naar vodafone gebeld en gevraagd naar de status van mijn bestelling op 3 januari. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door medewerkster. Ordernummer, postcode en huisnummer waren bekend, doch vodafone had een lege order ontvangen. Ze kon hier niets aan veranderen. Enige optie was opnieuw bestellen
Gepost op 12/01/12 om 22:47 uur
Is bij mij ook gebeurd, alleen ik werd gebeld door vodafone dat de orde niet goed gegaan is en dat ik weer moest bestellen. Ik heb hem al binnen.
Gepost op 13/01/12 om 11:30 uur
Het is niet goed voor mijn bestelling. Vandaag komt een email van VD binnen:
Quote:

Beste Dhr XXXXXXXX,

Je hebt op 13-01-2012 een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is: ONLINE-20120113-XXXXXXXX-XX.

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij je hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Gepost op 13/01/12 om 15:06 uur
als ik die tablet sim in mijn mobiel doe, dan kan ik niet beelen en ook niet smsen?
ik heb me geristreerd op vodafone site, maar ik krijg geen sms.
hoe kan dat?
Gepost op 13/01/12 om 15:12 uur
Ik heb de micro en normale simkaart besteld. De normale is "vertraagd", de mini is bezorgd volgens tracktrace. Bij de buren en "met handtekening" (een combinatie die de post niet eens mag doen). Maar wat me verbaasd: er staat dat het pakketje 570 gram weegt! Zouden ze er een tablet bijgestopt hebben of zo? Of een telefoonboek?
Gepost op 13/01/12 om 20:11 uur
albert.v
Same here! Volgens track&trace bezorgd bij de buren, met handtekening ... maar hij lag gewoon in de bus. Normaal gesproken niet zo netjes, maar met dit pakje vond ik het alleen maar makkelijk.
Gepost op 19/01/12 om 14:41 uur
dreumes
Levering van de micro sim kan nog wel even gaan duren.

Onderstaande mail ontving ik vanmorgen van vodafone:

Beste Dhr. ....,

Je hebt op 12-01-2012 een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is: ONLINE-20120112-XXXXXXXXX-XX.

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, wordt je direct gebeld om een afspraak voor de levering te maken.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone. Wil je liever iemand spreken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800-020 00 43.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Gepost op 20/01/12 om 10:46 uur
dreumes
Vanmorgen naar vodafone gebeld. Vodafone krijgt vandaag of morgen een nieuwe voorrraad micro simmen binnen, die volgende week wordt uitgeleverd.
Gepost op 20/01/12 om 13:23 uur
Kan het kloppen dat de pagina wel werkt maar de link op de pagina om te bestellen, niet meer?
Gepost op 20/01/12 om 13:26 uur
Quote:
Kan het kloppen dat de pagina wel werkt maar de link op de pagina om te bestellen, niet meer?

Klopt, even via de homepage zelf er naar toe gaan werkt wel.
Gepost op 20/01/12 om 13:34 uur
Quote:
Quote:

Klopt, even via de homepage zelf er naar toe gaan werkt wel.

Wanneer ik vanaf de homepage naar prepaid tablet internet sim ga dan kost ie 7,50
Gepost op 30/01/12 om 16:47 uur
dreumes
Vandaag onderstaande mail van vodafone ontvangen:

Beste Klant,

Onlangs heb je een prepaid Tablet Simkaart besteld op de website van Vodafone.

De actie met deze gratis simkaart is dermate succesvol dat we op dit moment helaas door onze voorraad heen zijn. De bestelling wordt uitgeleverd en zal uiterlijk voor 20 februari aan je geleverd worden.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone