Gratis Voda Prepaid Sim

Gepost op 31/01/12 om 12:23 uur
Hoe kan een grote telecomprovider nou een maand lang geen prepaid simkaartje hebben?
Gepost op 01/02/12 om 13:53 uur
dreumes
Vodafone gaat leveren

Onderstaande mail vandaag ontvangen:

Beste Dhr XXX

Je hebt op 12-01-2012 een product besteld op de website van Vodafone. Indien het een bestelling zonder abonnement betreft is de bestelling zojuist verzonden met Post NL. In geval van een bestelling met een abonnement heeft het koeriersbedrijf contact met je opgenomen en is er een afspraak gemaakt over het tijdstip en de plaats van bezorging.

Je kunt de status van de bestelling volgen via www.vodafone.nl. Selecteer Orderstatus in het onderdeel Klantenservice en log in met je e-mailadres en ordernummer. Je vindt daar de status en een overzicht van je bestelling. Op de pagina staan ook de contactgegevens van de Vodafone Online winkel orderstatusdesk (chat, e-mail en telefoon).

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone

Met vriendelijke groet,
Vodafone
Gepost op 01/02/12 om 20:59 uur
u-serv

Ik heb de mail ook gehad. Morgenmiddag krijg ik hem volgens Post NL's Track&Trace .

"Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist."
Gepost op 01/02/12 om 21:19 uur
@ u-serv & dreumes

Welke sim hebben jullie besteld? De micro-sim of de 'gewone'? Ik de gewone, heb wel de berichten over de vertraagde levering ontvangen, maar nog geen bericht dat er geleverd gaat worden.
Gepost op 01/02/12 om 23:04 uur
dreumes
Quote:
Welke sim hebben jullie besteld? De micro-sim of de 'gewone'? Ik de gewone, heb wel de berichten over de vertraagde levering ontvangen, maar nog geen bericht dat er geleverd gaat worden.

@ Moaventoh,

Ik heb de micro simkaart besteld. Omdat mijn eerste bestelling bij vodafone niet doorkwam (lege order) heb ik 12 januari 2 bestellingen gedaan. Beide micro simkaarten zijn onderweg.
Volgens mij is de "gewone" simkaart ook de micro sim. Klik maar op de link van topic starter.
Gepost op 02/02/12 om 15:06 uur
dreumes
Quote:

@ Moaventoh,

Ik heb 12 januari ook nog eenmaal besteld via de link van topic starter "de gewone simkaart". Deze staat nog in bestelling. De 2 andere bestellingen zijn gedaan via de link "de micro simkaart" en zijn verzonden (hoop ze vanmiddag te ontvangen)
Gepost op 02/02/12 om 15:38 uur
@dreumes

Ooooh, dan maak ik me nog minder druk dan ik al deed .

Bedankt voor de info.
Gepost op 02/02/12 om 17:43 uur
dreumes
Hier 2 micro simkaarten bezorgd

@ RemcoLeiden,

Bij mij evenmin een tablet of telefoonboek bijgevoegd. Jammer.
Wel 14 A4'tjes per simkaart!!

't valt ook niet mee. Als ik een AH Nokia 2600 krijg geleverd ontbreekt een werkende simkaart en als ik vodafone micro sim ontvang ontbreekt de tablet.
Gepost op 02/02/12 om 17:56 uur
u-serv
@Moaventoh
Ik had net als dreumes de microsim besteld. Op 5 januari.

Volgens Track & Trace zou de het pakketje tussen 14:45 en 17:45 bezorgd worden en de bezorger belde aan om 17:44.

Je krijgt er een boel kladpapier bij. (dubbelzijdig printen is blijkbaar teveel moeite)
Afzender is Dynafix.
Gepost op 03/02/12 om 14:17 uur
Ik heb de sim binnen, het extra datategoed op 11 januari aangevraagd (moest hiervoor wel met de helpdesk bellen, want de instructies die in het pakketje zaten waren ten eerste 2 verschillende, en ten tweede allebei niet goed) en de bevestiging op beeld gezien inc de mededeling dat het niet meteen bijgeschreven wordt, maar dat ik een melding krijg als het zover is.
Op 27 januari kreeg ik een mail dat mijn pakketje was afgeleverd (maar dat had ik toen dus al ruim 2 weken in huis), dus ik dacht dat dat misschien het bericht was dat het tegoed is bijgeschreven.
Maar niet dus.

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor dat dat tegoed wordt bijgeschreven?
Gepost op 04/02/12 om 11:23 uur
Quote:
Ik heb de sim binnen, het extra datategoed op 11 januari aangevraagd (moest hiervoor wel met de helpdesk bellen, want de instructies die in het pakketje zaten waren ten eerste 2 verschillende, en ten tweede allebei niet goed) en de bevestiging op beeld gezien inc de mededeling dat het niet meteen bijgeschreven wordt, maar dat ik een melding krijg als het zover is.
Op 27 januari kreeg ik een mail dat mijn pakketje was afgeleverd (maar dat had ik toen dus al ruim 2 weken in huis), dus ik dacht dat dat misschien het bericht was dat het tegoed is bijgeschreven.
Maar niet dus.

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor dat dat tegoed wordt bijgeschreven?

Kun je de juiste instructies met ons delen?
Gepost op 04/02/12 om 16:24 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Quote:
Maar niet dus.

Je moest toch eerst opwaarderen voordat je het welkomst-tegoed zou ontvangen?
Gepost op 13/02/12 om 22:46 uur
dreumes
@ Moaventoh,

Vandaag mailtje ontvangen van vodafone dat mijn op 12 januari bestelde gewone simkaart onderweg is.
Gepost op 15/02/12 om 11:09 uur
@gouryella

Sorry voor de vertraging, maar dit waren de uiteindelijk instructies (heb inmiddels mijn beltegoed binnen):

Kies vodafone.nl -> internet -> internet op je tablet -> prepaid op je tablet.
Klik aan de rechterkant op nu registreren, kies registreren en vul de gevraagde gegevens in. Krijg je geen SMS, stop dan je sim tijdelijk in een telefoon om de registratie af te ronden.

Ga een pagina terug, en kies voor opwaarderen. Waardeer op met het gewenste bedrag.

Heb je nu geen internet: ga naar http://forum.vodafone.nl/t5/Android/Algemene-Android-instellingen/td-p/12555.
Let op: gebruik bij APN office.vodafone.nl. Toen ik mijn sim in mijn tablet deed stelde deze automatisch een andere APN van Vodafone in, die werkte dus niet...

Bij mij was toen alle tegoed in een keer bijgeschreven, kreeg ook een SMS waarin stond hoe lang het (gratis) tegoed geldig is. Zelf opgewaardeerd tegoed is een jaar geldig.

Wel kreeg ik vandaag een SMS dat mijn 400 MB bundel op was, maar die heb ik nooit gehad.... Op mijnvodafone was gelukkig te zien dat ik nog wel gewoon al het tegoed heb dat ik dacht te hebben.

Gepost op 15/02/12 om 14:27 uur
@dreumes

13 februari mailtje ontvangen dat (gewone) sim verzonden was. Vandaag (15 februari) sim mogen ontvangen.

Gepost op 15/02/12 om 15:13 uur
kan ik de gewone simkaart ook in mijn mobiel gebruiken?
Gepost op 15/02/12 om 15:27 uur
dreumes
Quote:
13 februari mailtje ontvangen dat (gewone) sim verzonden was. Vandaag (15 februari) sim mogen ontvangen.

De chauffeur is met mijn (gewone) sim nog onderweg. Wordt afgeleverd tussen 14.30 en 17.00 uur.
Gepost op 15/02/12 om 16:13 uur
Voor degenen die deze aanbieding nog zouden willen bestellen (is al weken niet meer mogelijk, de paginalink om te bestellen werkt niet meer), ik heb contact gehad met Vodafone, omdat de voorraad gratis simkaarten op was, boden ze mij uit coulance aan om een prepaid sim (á ?7,50) aan te schaffen, dan zouden zij bij opwaarderen ?7,50 extra bij te boeken. Geen goed aanbod, aangezien dit aanbod [ http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-mbb-tablet-sim-only-/sku52190045/ ] hetzelfde biedt. Daarom heb ik gekozen voor deze [ http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-mbb-micro-sim-1gb/sku52290020/ ] waarbij je 1GB gratis krijgt, de microsim gebruik ik via een sim-adapter in mijn Galaxy Tab.
Gepost op 15/02/12 om 21:39 uur
dreumes
Quote:
Daarom heb ik gekozen voor deze [ http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-mbb-micro-sim-1gb/sku52290020/ ] waarbij je 1GB gratis krijgt, de microsim gebruik ik via een sim-adapter in mijn Galaxy Tab.

Van die 1GB krijg je 400MB na registratie die dan 1 maand geldig is.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone