AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 18/01/12 om 13:39 uur
mocht je ander mobiel uitzoeken drweumes?
Gepost op 18/01/12 om 15:02 uur
Onderstaande treurige reactie gekregen!

Geachte heer XXX,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel.Vragen over een bestelling worden afgehandeld door de Webshop van AH Mobiel. Wij kunnen u via deze weg niet van dienst zijn. Hiervoor kan ik u doorverwijzen;Webwinkel AH MobielAH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Klik op onderstaande link om te reageren op deze e-mail.Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op.

Dit wordt echt een kastje naar de muur geval. Wederom een klaagmail gestuurd.
Gepost op 18/01/12 om 15:48 uur
dreumes
Ik heb onderstaande reactie ontvangen:

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw email van 17-1-2012. Het antwoord op uw vraag hebben wij op dit moment niet. Daarom hebben wij uw vraag gesteld aan de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zodra wij een antwoord hebben gekregen laten wij u dit weten.

Uw vraag is bij ons bekend onder nummer: XXXXXX

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Nu maar wachten of ik net als bertV een tweede mailtje krijg waarin ook ik van het kastje naar de muur gestuurd ga worden.

@ M113,

Quote:
mocht je ander mobiel uitzoeken drweumes?

Ik begrijp je vraag niet.
Gepost op 18/01/12 om 18:55 uur
Of we gaan ze via een omweg bellen:
Albert Heijn Hoofdkantoor
klantenservice(gratis bellen) 0800-0305
Gepost op 18/01/12 om 18:55 uur
vreemd genoeg komt mijn bericht soms dubbel?
Deze kan verwijderd worden.
Gepost op 18/01/12 om 19:43 uur
H-W
Ik heb de AH ook een mail gestuurd, kreeg ook onderstaande reactie.

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw email van 17-1-2012. Het antwoord op uw vraag hebben wij op dit moment niet. Daarom hebben wij uw vraag gesteld aan de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zodra wij een antwoord hebben gekregen laten wij u dit weten.

Uw vraag is bij ons bekend onder nummer: XXXXXX

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice


Net nog even boodschappen gedaan bij 's lands grootste kruidenier, en maar even tussen neus en lippen door gevraagd of er nog andere nummers waren van AH, kreeg ik het nummer van het hoofdkantoor in Zaandam, die ga ik dus morgen bellen.

Oh ja, ik zal morgen ook een topic openen over dit geval op het Radar Forum.
Gepost op 19/01/12 om 11:32 uur
Ook al is het slechts een klein bedrag,AH zou er goed aan doen om op zijn minst de mensen te informeren.Het stilzwijgen hoort mi niet bij een winkel als AH.

Of je stort het geld terug of je geeft aan dat aangenaam verrast bent door de hvh bestellingen en komt met een alternatief.

@HW:welk nummer heb je gekregen ?

Anders maar eens op Twitter een account openen en de zaak onder de aandacht brengen.
Gepost op 19/01/12 om 12:47 uur
ze heben 3 opties:
1. geld terug
2. alternatief geven
3. gewoon leveren
Gepost op 19/01/12 om 13:05 uur
H-W
Ik heb gebeld met 075-6599111 (AH Zaandam) die hebben me doorverbonden met de klantenservice van AH (niet mobiel overigens) en die hebben weer een call aangemaakt om mij terug te bellen ...
Gepost op 19/01/12 om 16:17 uur
Ik krijg net een berichtje binnen dat mijn bestelling onderweg is, dus hopelijk morgen binnen.
Gepost op 19/01/12 om 16:38 uur
dreumes
Quote:
Ik krijg net een berichtje binnen dat mijn bestelling onderweg is, dus hopelijk morgen binnen.

@ Casper,

Heb je ook je orderstatus bekeken?
Dit kan via de link in de eerste post van topicstarter.
Gepost op 19/01/12 om 17:00 uur
@Casper: Heb je een ordernummer dat hoger is dan 3336x?
Gepost op 19/01/12 om 17:01 uur
Quote:
Quote:
Ik krijg net een berichtje binnen dat mijn bestelling onderweg is, dus hopelijk morgen binnen.

@ Casper,

Heb je ook je orderstatus bekeken?
Dit kan via de link in de eerste post van topicstarter.



Nee, ik heb bericht via e-mail gehad, het duurt een aantal uur voor ik het na kan trekken.
Gepost op 19/01/12 om 17:32 uur
Ik heb ook een berichtje ontvangen. We zullen morgen zien ...
(Ter info: orderstatus op site ongewijzigd! Ordernummer is 3327. van 05/01/2012.)

Gepost op 19/01/12 om 19:44 uur
H-W
Ik heb ineens ook een bericht dat het toestel onderweg zou zijn, hopelijk arriveert het morgen. Zou ik dan toch iemand bij AH wakker geschud hebben?
Gepost op 19/01/12 om 20:39 uur
dreumes
Quote:
Ik heb ook een berichtje ontvangen. We zullen morgen zien ...
(Ter info: orderstatus op site ongewijzigd! Ordernummer is 3327. van 05/01/2012.)

@ johnwent,

De orderstatus op de site zal niet meer aangepast worden. De herstart van uitleveren zal wel een ander traject volgen. Ben benieuwd of er nu een werkend simkaartje bij het toestel geleverd wordt. Mijn tweede bestelling van 9-01 heeft ordernr. 3364X. De kans dat ik nog geleverd krijg lijkt mij nihil. Ga ik me focussen om 4,95 euro terug te krijgen.
Gepost op 19/01/12 om 21:21 uur
Die van mij ordernr. 3369X. Dus nog 50 toestellen later.

Nog geen reaktie op m'n mailtje naar klantenservice.
Een leuk aanbod voor een touchscreen of tablet mag natuurlijk ook.

(Er is veel veranderd in GSM aanbiedingenland.
Vroeger en goede aanbiedingen en zelden gedoe. Nu zelfs gedoe bij AH....
Gepost op 19/01/12 om 21:36 uur
Hier nog steeds geen antwoord op drie ! berichten.
Gepost op 19/01/12 om 23:17 uur
Hugo Boss
Ook hier nog niks gehoord. Alleen dat ik de klantenservice maar moet bellen.
Gepost op 19/01/12 om 23:21 uur
Moderator
Ik heb gebeld, en vandaag een verzendbevestiging ontvangen.
 

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN
Internet: 500 MB
300 min/100 sms: €15 per maand
vergelijk (72 aanbiedingen)