AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 04/02/12 om 12:26 uur
Hugo Boss
Hier ook het geld retour ontvangen, verbaast me uiteindelijk nog hoe snel, want in de mail hadden ze binnen twee maanden beloofd.
Gepost op 04/02/12 om 16:38 uur
Een paar dagen niet op TV geweest en nu lees ik van de retour stortingen.
Bij mij gecheckt en jawel hoor, €4,95 eergisteren retour. Verder behalve de orderbevestiging nooit iets gehoord.
Gepost op 04/02/12 om 17:20 uur
Ook bij mij na nul communicatie geld teruggestort. Een boze mail geschreven; niet leveren is vervelend, niet communiceren is onbeschoft.
Krijg net een mail terug met excuus en de toezegging dat ze een 10 euro tegoedbon gaan opsturen!
Gepost op 04/02/12 om 18:15 uur
Quote:
Hah! ze zijn volgens mij doorgeslagen..... @Norge; toestel geleverd én geld terug?!

@NetGez
Als je er 2 besteld hebt dan valt dat nog wel mee toch ?
Gepost op 04/02/12 om 20:57 uur
oh dat had ik verkeerd begrepen. Dacht dat je 1 bestelling, 1 toestel en 1x retour geld. Daarom dacht ik dat ze doorgeslagen waren en niet weten wat ze doen.
Gepost op 05/02/12 om 11:06 uur
Ook hier eindelijk een reactie:

Wij hebben de leverancier gevraagd u alsnog een nieuwe werkende simkaart toe te sturen, u ontvangt deze zo spoedig mogelijk. Daarnaast sturen wij u ter compensatie van het ongemak een AH Cadeaubon van 10 euro.

Wij danken u voor de door u genomen moeite om ons van uw ervaring en bevindingen op de hoogte te stellen.

Gepost op 05/02/12 om 16:03 uur
Bij mij hetzelfde verhaal. Ik ben nog nooit zo waardeloos behandeld als door deze actie. Zelfs een mailtje is teveel gevraagd, ze moeten zich echt heel heel heel erg diep schamen, dat in deze tijd klanten zo behandeld worden.
Gepost op 06/02/12 om 21:59 uur
Dat het telefoontje op enig moment niet meer leverbaar zou zijn, is jammer maar helaas en daar kan ik niet wakker om liggen.
Maar de manier waarop met klanten wordt omgegaan en het totale gebrek aan communicatie door de "klantenservice" vind ik schandalig. Ik vind het belangrijk dat dit aan de kaak gesteld wordt en dat de zaak bij de "klantenservice" eens flink op de schop gaat, zodat anderen in de toekomst weer niet tegen hetzelfde aanlopen.
Daarom heb ik een papieren brief naar AH geschreven . Niet dus opnieuw naar de "klantenservice"geklaagd, want dan ga je bij de duivel te biecht. Door naar Zaandam te schrijven heb ik de (misschien ijdele) hoop dat er door andere ogen nog eens naar het eigen functioneren bij AH mobiel wordt gekeken. Dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik het mijne gedaan heb.
Voor iedereen die ook zijn hart eens wil luchten zonder er ook nog een postzegel aan te spenderen:
Albert Heijn
Antwoordnummer 250
1500 VC Zaandam

Gepost op 07/02/12 om 16:39 uur
u-serv
Quote:
Ook hier eindelijk een reactie:

Wij hebben de leverancier gevraagd u alsnog een nieuwe werkende simkaart toe te sturen, u ontvangt deze zo spoedig mogelijk. Daarnaast sturen wij u ter compensatie van het ongemak een AH Cadeaubon van 10 euro.

Wij danken u voor de door u genomen moeite om ons van uw ervaring en bevindingen op de hoogte te stellen.

Ik heb een hele andere reactie gekregen.

Ik heb ze gemaild via het webformulier, maar krijg een verzoek hen terug te bellen. Ja dag, ik ga geen 20 cpm verspillen om aan de lijn te hangen.

AH:
Quote:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel waarin u aangeeft problemen te hebben met het activeren van uw simkaart.

Voor deze vraag wil ik u vriendelijk verzoeken omt telefonisch contact op te nemen met de AH Webshop. U kunt hen bereiken via het nummer 0900-2025290.

Onze excuses voor het ongemak.

Gepost op 08/02/12 om 10:44 uur
Zojuist - tot mijn stomme verbazing - ongevraagd een nieuwe en werkende simkaart van AH toegestuurd gekregen. Ik was al blij met m'n overjarige 2600, maar nu dit uiteindelijk ook een werkende simkaart heeft opgeleverd, heeft AH het toch nog naar behoren afgehandeld.
Gepost op 08/02/12 om 10:49 uur
Ook hier een pakket geleverd door postnl pakketdienst.
Kan alleen niet testen of hij het doet.(simlock eraf).
Tevens ontvang ik nog een AH bon t.w.v. 10 euro.
Gepost op 08/02/12 om 10:51 uur
Ik heb mijn bestelling ontvangen met een niet werkend simkaart. Na het lezen van de hele after-sales afhandeling heb ik afgelopen maandag (6 febr.) maar ook een email/klacht gewaagd naar de AH Mobiel Klantenservice. Gisteren (7 febr.) kreeg ik dus een email reactie terug van hun:

Quote:
[artelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel.

Vragen over een bestelling worden afgehandeld door de Webshop van AH Mobiel. Hiervoor kan ik u doorverwijzen:

Webwinkel AH Mobiel

AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klik op onderstaande link om te reageren op deze e-mail.

Zoals jullie kunnen lezen, wat is dit voor ongein antwoord zeg. Maar ik heb goed nieuws! Net viel er een briefenvelop door de voordeur. Er zat een AH mobiel prepaid simkaart in en een brief met excuses en van AH Klantenservice ontvang U nog een kadobon t.w.v 10 euro als compensatie van het ongemak (moet nog krijgen)

Dus zo te zien heeft het geklaag op TV en email klachten gewerkt en zijn ze zo te zien actief de klanten aan het benaderen die een bestelling hebben ontvangen. Hebben andere mensen ook die brief vandaag ontvangen??
Gepost op 08/02/12 om 11:03 uur
Gypsy
Nou, ik heb nog niets gehoord, dus maar weer eens naar KS gemaild:

Om het nu even kort samen te vatten: ik heb bij uw firma
iets besteld èn vooraf betaald. Dat is nu meer dan een maand geleden.
Maar ik heb sindsdien helemaal niets van u gehoord, laat staan
dat het bestelde geleverd is. Dit kàn toch niet!!?

Benieuwd of er nu eindelijk eens wat van komt!
Gepost op 08/02/12 om 11:17 uur
Net een brief met simkaart pakket voor maximaal 15 euro beltegoed binnen gekregen, is kijken of de simkaart in de nog steeds gelockte telefoon werkt, maar anders is die er zo af. Op mijn naam na is de brief volledig over getypt:

Quote:
Geachte DHR Casper,

Kort geleden heeft U van ons een Nokia 2600 pakket geleverd gekregen. Een aantal van deze pakketten, bleek te zijn voorzien van een SIMcard die niet meer geactiveerd kan worden. Hier voor bieden wij U onze welgemeende excuses aan. Bij deze ontvangt u een nieuwe AH Mobiel-simkaart welke zeker geschikt is voor gebruik in uw Nokia

Van de AH Klantenservice ontvangt U nog een AH kadobon ter waarde van € 10,= als compensatie voor het ongemak.

Wij wensen u veel belplezier met AH Mobiel.

Met vriendelijke groet,

AH Mobiel

Dit is wel heel erg netjes van AH afgehandeld.

Gepost op 08/02/12 om 11:28 uur
Gypsy
Als ik deze verhalen lees besef ik des te meer hoe schandelijk
ze mij daar laten bungelen bij Albert Heijn!!
Gepost op 08/02/12 om 14:10 uur
yamal
Vandaag eindelijk een fatsoenlijke reactie in de vorm van een aangetekende brief met dezelfde inhoud als bij casper twee posts hierboven, inclusief een verse simkaart. Enerzijds ongelofelijk dat zoiets simpels zolang moest duren, anderzijds: waar koop je nog zoveel entertainment voor €4,95?
Gepost op 08/02/12 om 14:38 uur
@Casper (en de rest )

Ik ben nou toch wel heel benieuwd:
werkt deze nieuwe AH Mobiel simkaart wel in de nog steeds gelockte Nokia ?

Gepost op 08/02/12 om 15:11 uur
Geen idee. Had de Nokia - uiteraard - al ge-unlocked.
Gepost op 08/02/12 om 18:18 uur
Hier ook vandaag een verse simkaart.

Heb gister toevallig ook een klachtenbrief de deur uitgedaan.
Gepost op 08/02/12 om 18:52 uur
Inmiddels ook een mail terug na een klacht van mijn kant, 10 euro + nieuwe simkaart.
Ik bestel hier in ieder geval nooit meer,

Zie het maar als een leermomentje.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone