AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 08/02/12 om 19:24 uur
Quote:
Net een brief met simkaart pakket voor maximaal 15 euro beltegoed binnen gekregen, is kijken of de simkaart in de nog steeds gelockte telefoon werkt, maar anders is die er zo af. Op mijn naam na is de brief volledig over getypt:

Quote:
Geachte DHR Casper,

Kort geleden heeft U van ons een Nokia 2600 pakket geleverd gekregen. Een aantal van deze pakketten, bleek te zijn voorzien van een SIMcard die niet meer geactiveerd kan worden. Hier voor bieden wij U onze welgemeende excuses aan. Bij deze ontvangt u een nieuwe AH Mobiel-simkaart welke zeker geschikt is voor gebruik in uw Nokia

Van de AH Klantenservice ontvangt U nog een AH kadobon ter waarde van € 10,= als compensatie voor het ongemak.

Wij wensen u veel belplezier met AH Mobiel.

Met vriendelijke groet,

AH Mobiel

Dit is wel heel erg netjes van AH afgehandeld.

Hier idem ! Kun je idd niks van zeggen !
Gepost op 08/02/12 om 21:45 uur
dreumes
Hier ook dezelfde brief van AH als die van Casper ontvangen. Ik heb aangaande mijn eerste bestelling niet geklaagd over de niet werkende simkaart. Ik was al blij met de lockvrij gemaakte telefoon.
In de envelop zat een prepaid pakket maar geen cadeaubon. Wordt die bon apart toegestuurd? Verder was de envelop maar met een klein plakbandje dichtgeplakt.
Het gewicht van de envelop met brief en startpakket is ca. 50 gram.
Bij tracktrace wordt een gewicht van 565 gram vermeld!
Verder ben ook ik benieuwd of iemand de nieuw toegestuurde simkaart werkend krijgt in de gelockte Nokia.
Gepost op 08/02/12 om 22:38 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Hier ook 2 simkaarten bezorgd, nadat bleek dat de meegeleverde sims inactief waren vond ik dat geen probleem, ook omdat de telefoons makkelijk te unlocken waren.

Dus zonder enige (re)actie van mij uit toch zomaar 2 simkaarten bezorgd, nu nog wachten op de toegezegde cadeaubonnen. Dan vind ik het helemaal leuk, dan heb ik per saldo 2 x € 5 toegekregen op deze actie.

Wel sneu dat degene die hem later hebben besteld niks krijgen, ook geen cadeaubon, die hadden ze wat mij betreft beter aan hen kunnen geven.
Gepost op 09/02/12 om 00:27 uur
Vandaag ook die brief gehad met sim. Zat inderdaad met klein plakbandje vast.
Mijn 2600 is al lockvrij, dus kan niet testen of hij in een gelockte ook werkt.

Volgens mij is het addertje hier dat je alleen bij nummerportering nog vijf euro krijgt. Dus 5 na activatie, 5 na het invullen van je NAW en 5 na nummerporteren.
Gepost op 09/02/12 om 08:09 uur
dreumes
Quote:
Volgens mij is het addertje hier dat je alleen bij nummerportering nog vijf euro krijgt. Dus 5 na activatie, 5 na het invullen van je NAW en 5 na nummerporteren.

Het tweede addertje: het beltegoed van deze 2x 5 euro is slechts een maand geldig (wordt als bonus aangemerkt). Bijschrijving verloopt niet vlekkeloos waardoor de klantenservice moet worden gebeld. Daarna wordt het tegoed handmatig bijgeschreven. Voordeel: de bonussen worden nu bij het reguliere beltegoed opgeteld en het totale tegoed is 9 maanden geldig.
Gepost op 09/02/12 om 10:27 uur
H-W
Ik heb ook onverwacht een andere sim ontvangen, AH "bruin" zogezegd. Die werkte wel in mijn nog steeds gelockte Nokia 2600. Via de mail loopt nog correspondentie of ik mijn geld terug krijg of niet.
Gepost op 09/02/12 om 12:45 uur
Vandaag de cadeaubon van 10 euro ontvangen. Cadeaubon dient wel in een keer besteedt te worden, bij gedeeltelijke besteding wordt er geen geld terugbetaald. Cadeaubon is een papieren versie.

Alhoewel er staat 'AANTEKENEN' boven mijn adres is het met de reguliere post gekomen
Gepost op 09/02/12 om 13:28 uur
Na meer dan een maand komt AH dus eindelijk met een oplossing. Een halve oplossing wel te verstaan, want velen hebben zonder ervan op de hoogte te zijn gesteld plotseling hun geld teruggekregen en meer ook niet. Nogal slordig van een bedrijf dat over het algemeen goed bekend staat. Het feit dat ze grotendeels niet konden leveren maakt het er niet beter op.

Ik hoor bij degenen die de telefoon wél hebben ontvangen, de rest van het verhaal is bekend.

Aangezien ik momenteel in het buitenland ben weet ik niet of ook ik een nieuwe simkaart en eventueel cadeaubon heb gehad. Heb ook niet geklaagd bij AH over de verlopen simkaart, maar het zou dus kunnen dat er nu iets in de bus ligt.

Eind goed, al goed zou je zeggen. Maar het is en blijft zuur voor degenen die niks geleverd hebben gekregen. Laten we hopen dat dit een wijze les is geweest voor AH en hun leverancier, want het is natuurlijk om van te huilen dat er eerst een maand lang aan de bel getrokken moet worden voor ze eens wat ondernemen

Ik ben benieuwd hoe de eerstvolgende uitverkoop zal gaan verlopen
Gepost op 09/02/12 om 13:56 uur
Ik hoor zojuist dat er vandaag in de post een kadobon van 10 euro van ome Appie lag bedoeld als compensatie voor geleden "ongemak". Heb de brief niet gelezen dus ik weet niet wat er precies in staat.
Voor de record: Ik heb dus besteld en niets geleverd gekregen. Dus niet alleen mensen met een fout simkaartje krijgen een kadobon maar blijkbaar iedereen (?) die aan deze actie heeft meegedaan.
Gepost op 09/02/12 om 14:51 uur
Ben deze forum enige tijd aan het volgen en lees dat er veel mensen klagen (begrijpelijk) bij niet levering van nokia 2600.

Mijn ervaring is toch anders had destijds ook een bestelling geplaatst. Binnen een week toestel met wat beltegoed ontvangen. Gelijk simlockvrij gemaakt beltegoed opgemaakt en sim weggeooid.

Deze week weer een nieuwe simkaart ontvangen (ongevraagd) beltegoed opgemaakt en sim weggeooid.
Vandaag een cadeaubon t.w.v. 10 euro (ongevraagd) ontvangen.

Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen ....
Gepost op 09/02/12 om 15:30 uur
Lol,

2 bestellingen geplaatst, 1 telefoon gekregen. Gisteren een nieuwe simkaart ontvangen en vandaag 2 waardebonnen. uiteindelijk 5 euro betaald voor een gsm + 20 euro aan waardebonnen
Gepost op 09/02/12 om 17:20 uur
dreumes
Ook hier is vandaag de cadeaubon bezorgd.
Gepost op 09/02/12 om 18:53 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Vandaag ook hier 2 cadeubonnen, voor het ongemak van de 2 niet werkende simkaarten.

Zeer coulant opgelost van AH! al had de communicatie duidelijke gekund.

@telefoonboy
Haha, dat is helemaal mooi, jij was dan wel een van de weinige die een simkaart bij de telefoon had gekregen die nog actief was.
Gepost op 09/02/12 om 19:41 uur
dreumes
Quote:
@telefoonboy
Haha, dat is helemaal mooi, jij was dan wel een van de weinige die een simkaart bij de telefoon had gekregen die nog actief was.

telefoonboy heeft het over zijn bestelling destijds. Waarschijnlijk in 2006 toen de sim nog niet was verlopen.
Gepost op 09/02/12 om 21:33 uur
Hugo Boss
Ook hier vandaag onaangekondigd de cadeaubon ontvangen van een tientje. Netjes opgelost, terugstorten van het bedrag was ik in principe ook al tevreden mee geweest dus dit is mooi extra
Gepost op 10/02/12 om 00:37 uur
Quote:
Zojuist onderstaande mail ontvangen van internetklantenservice:
Ik ben wel een Hollander, dus voor die 10 euro ga ik voor de lol nog even achteraan, ik wil alleen geen kosten maken naar een 0900 telefoonnummer en een nieuwe simkaart die niet gaat werken.

We blijven toch Hollanders die klagen, maar blijkbaar werkt dat ook, zie eerdere brief en de brief met bon die ik gisteren binnen kreeg:

Quote:

Datum: 8 februari 2012
Referentie .../......

Betreft: simkaart Nokia 2600

Geachte Hr. Casper,

Onlangs hebt u bij AH Mobiel een Nokia 2600 besteld. Helaas is deze aan u geleverd met een niet werkende simkaart. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Inmiddels hebt u van onze leverancier een nieuwe simkaart ontvangen.

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met het bestellen van een mobiele telefoon via onze webwinkel hebt gehad. Daarom willen wij u graag als tegemoetkoming in het ongemak een attentie aanbieden. Wij zijn zo vrij dit te doen in de vorm van een waardebon.

Wij gaan ervan uit dat wij u hiermee van dienst zijn en zien u graag snel weer in een van onze winkels.

Met vriendelijke groeten,
ALBERT HEIJN MOBIEL

Bijlage: 1 AH Cadeaubon van 10 euro

AH weet hoe een echte Hollander in elkaar zit.
Gepost op 19/02/12 om 11:40 uur
Gypsy
Ik heb nu maar eens een klacht ingediend via Thuiswinkel.org (waar ze schijnbaar niet eens bij aangesloten zijn, dat zegt ook wat):
Te gek voor woorden. Op 5 januari (!) bestelde ik hier een prepaid telefoon en betaalde vooruit met Ideal. Gegevens: KN: 42enz. 05-01-12 11:05 ORDER ID33218enz. ALBERT HEIJN B.V. -4,95 Ik heb tot nu toe helemaal niets ontvangen, zelfs geen bevestiging! Als reactie op talloze mails word ik voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd of probeert men mij naar een duur 0900 nummer te laten bellen. Op kosten jagen dus, terwijl de fout overduidelijk bij hun ligt: besteld en betaald, niet geleverd!
Kijken of er nu eindelijk eens wat van komt!
Gepost op 19/02/12 om 21:37 uur
Afgelopen vrijdag kwam ik terug uit het buitenland en toen vond ik zowel een envelop met nieuwe simkaart als een excuusbrief met cadeaubon van €10. Heb zoals eerder gezegd geen klacht of iets dergelijks ingediend, vind het dus netjes van AH dat ze het zo afgehandeld hebben.

Het zou wel beter moeten qua communicatie, want die leek nergens naar. Maar: eind goed, al goed in mijn geval

Laten we hopen dat AH hiervan heeft geleerd en dat alle gedupeerde klanten hun geld terug hebben gekregen of dat nog krijgen. Ben benieuwd naar hun volgende uitverkoop
Gepost op 20/02/12 om 18:55 uur
Mijn vriendin heeft de bon gebruikt maar er was iets aparts. Zij had wat gekocht voor €13,40 dus bijbetalen zou je denken. Bon werd gescand en er kwam €20,00 te staan. Moeder en mijn vriendin keken elkaar raar aan maar zeiden niets. Ze kregen dus €6,60 terug, haha.
Gepost op 20/02/12 om 19:14 uur
dreumes
Quote:
Mijn vriendin heeft de bon gebruikt maar er was iets aparts. Zij had wat gekocht voor €13,40 dus bijbetalen zou je denken. Bon werd gescand en er kwam €20,00 te staan. Moeder en mijn vriendin keken elkaar raar aan maar zeiden niets. Ze kregen dus €6,60 terug, haha.

Dubbel mazzel! Bon (in jullie geval 20 euro) diende in één keer te worden besteed. Bij gedeeltelijke besteding had geen geld terug moeten worden gegeven.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone