Quote:
Net een brief met simkaart pakket voor maximaal 15 euro beltegoed binnen gekregen, is kijken of de simkaart in de nog steeds gelockte telefoon werkt, maar anders is die er zo af. Op mijn naam na is de brief volledig over getypt:
Quote:
Geachte DHR Casper,
Kort geleden heeft U van ons een Nokia 2600 pakket geleverd gekregen. Een aantal van deze pakketten, bleek te zijn voorzien van een SIMcard die niet meer geactiveerd kan worden. Hier voor bieden wij U onze welgemeende excuses aan. Bij deze ontvangt u een nieuwe AH Mobiel-simkaart welke zeker geschikt is voor gebruik in uw Nokia
Van de AH Klantenservice ontvangt U nog een AH kadobon ter waarde van € 10,= als compensatie voor het ongemak.
Wij wensen u veel belplezier met AH Mobiel.
Met vriendelijke groet,
AH Mobiel
Dit is wel heel erg netjes van AH afgehandeld.
Quote:
Volgens mij is het addertje hier dat je alleen bij nummerportering nog vijf euro krijgt. Dus 5 na activatie, 5 na het invullen van je NAW en 5 na nummerporteren.

had destijds ook een bestelling geplaatst. Binnen een week toestel met wat beltegoed ontvangen. Gelijk simlockvrij gemaakt beltegoed opgemaakt en sim weggeooid.

Quote:
Zojuist onderstaande mail ontvangen van internetklantenservice:
Ik ben wel een Hollander, dus voor die 10 euro ga ik voor de lol nog even achteraan, ik wil alleen geen kosten maken naar een 0900 telefoonnummer en een nieuwe simkaart die niet gaat werken.
Quote:
Datum: 8 februari 2012
Referentie .../......
Betreft: simkaart Nokia 2600
Geachte Hr. Casper,
Onlangs hebt u bij AH Mobiel een Nokia 2600 besteld. Helaas is deze aan u geleverd met een niet werkende simkaart. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Inmiddels hebt u van onze leverancier een nieuwe simkaart ontvangen.
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met het bestellen van een mobiele telefoon via onze webwinkel hebt gehad. Daarom willen wij u graag als tegemoetkoming in het ongemak een attentie aanbieden. Wij zijn zo vrij dit te doen in de vorm van een waardebon.
Wij gaan ervan uit dat wij u hiermee van dienst zijn en zien u graag snel weer in een van onze winkels.
Met vriendelijke groeten,
ALBERT HEIJN MOBIEL
Bijlage: 1 AH Cadeaubon van 10 euro

Quote:
Mijn vriendin heeft de bon gebruikt maar er was iets aparts. Zij had wat gekocht voor €13,40 dus bijbetalen zou je denken. Bon werd gescand en er kwam €20,00 te staan. Moeder en mijn vriendin keken elkaar raar aan maar zeiden niets. Ze kregen dus €6,60 terug, haha.