AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 06/01/12 om 16:41 uur
dreumes
Ik heb order 332XX en donderdag om 10.30 uur besteld en direct bevestigingsmail ontvangen. Ik heb nog geen tracktrace nummer. Maar ik ben dan ook nog niet aan de beurt!
Aanvulling: zojuist mailtje ontvangen van AH dat bestelling onderweg is en morgen wordt afgeleverd.
Gepost op 06/01/12 om 16:47 uur
H-W
Zojuist maar weer gebeld met 0900-2025290, nu werd er opgenomen door de Online Pakket Service, die konden me niet helpen en verwezen me door naar 0900-24662435 van AH Mobiel, dat hetzelfde nummer is als 06-16001200. En die konden me ook niet verder helpen en verwezen me weer terug naar het eerste nummer ... (iets met kastjes en muren ... ) en kunnen me dus ook niet verder helpen, en proberen mij met standaard antwoorden af te schepen, maar die vlieger gaat mooi niet op, nu wordt het langzamerhand een principe-kwestie.
Gepost op 06/01/12 om 16:56 uur
Track&Tracecode ook binnen. Morgen dus weer even terug in de tijd. Leuk....en dat voor 4,95.
Gepost op 06/01/12 om 17:02 uur
dreumes
@ H-W,

Je hebt zonder bonus-nummer besteld. Wel een bevestigingsmail van je bestelling ontvangen. Maar wellicht afgewezen i.v.m. ontbreken bonus-nummer? Het gaat uiteindelijk om een bonus-aanbieding.
Gepost op 06/01/12 om 17:06 uur
Heb drie maal besteld op zelfde adres en verschillende namen. Steeds zonder bonusnummer en heb gewoon kunnen betalen en heb keurig een email gehad ter bevestiging.

Het geld is vooralsnog niet teruggestort.

Wij benne benieuwd!
Gepost op 06/01/12 om 18:07 uur
Track & Trace ontvangen. Besteld donderdag om 09.10 uur
Gepost op 06/01/12 om 19:51 uur
dreumes
@ hpahpa,

Bij mij staat in de mail die ik van AH kreeg geen track&trace code. Bij jou wel?
Gepost op 06/01/12 om 19:54 uur
Ik heb gisteravond besteld en ook nog geen bevestigingsmail binnen. Als je wel een bevestgigings hebt gehad, moest je dan nog je aankoop bevestigen? Of wordt het toestel nu gewoon opgestuurd?
Inderdaad zijn de 5 eerste nummers je ordernummer en daar staat in ieder geval wel de bestelling als zijnde geplaatst.
Gepost op 06/01/12 om 20:26 uur
dreumes
@ JosLimburg,

Na ontvangst van je bevestigingsmail hoef je je aankoop niet te bevestigen.
Gepost op 06/01/12 om 21:05 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Misschien had AH niet zo'n run verwacht op dit ietwat belegen toestel
Gepost op 06/01/12 om 22:21 uur
Paar uur geleden een mailtje van AH gehad met Track&Trace code en de mededeling dat het pakket onderweg is. Morgen zal PostNL denk ik wel op de stoep staan met die oude meuk

Overigens heb ik zoals eerder gezegd zonder bonuskaartnummer besteld en geen enkel probleem gehad. Voor zo'n oud toestel gaan ze echt niet vragen naar je bonuskaart.

Denk dat het een restpartij of iets in die richting moet zijn wat ze nu dus voor een dumpprijs wegdoen.

Ik heb in elk geval een degelijk telefoontje erbij voor als m'n iPhone het niet doet of ik naar een plek moet waar die grote kans loopt ongezien van eigenaar te verwisselen. Alleen al daarom was het een goed idee om dat oude beestje te bestellen
Gepost op 07/01/12 om 01:04 uur
Quote:

Overigens heb ik zoals eerder gezegd zonder bonuskaartnummer besteld en geen enkel probleem gehad. Voor zo'n oud toestel gaan ze echt niet vragen naar je bonuskaart.

Aan de Bonuskaartnummer zitten airmiles gekoppeld.
Gepost op 07/01/12 om 09:32 uur
En ontvangen!
Thanks TS
Gepost op 07/01/12 om 10:40 uur
Toestellen hadden een simlock.........
TS bedankt.
Alleen jammer dat de simkaartjes het niet meer doen
Deze zijn verlopen:simkaart registratie mislukt.
Gepost op 07/01/12 om 10:59 uur
@Kor,

Heb je al een poging gedaan om de telefoon te unlocken en zo ja, waarmee? De site van 123unlock wil niet verbinden....
Gepost op 07/01/12 om 11:20 uur
Gypsy
Hoogst irritant. Ik probeerde een mail naar KS te sturen omdat ik verder
helemaal niets had gehoord, maar kreeg een foutmelding!
Gepost op 07/01/12 om 11:29 uur
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen en bij Track&Trace staat er dat de zending niet gevonden is. Maar dat is wel vaker het geval bij PostNL.

Zo te lezen zit er dus een simlock op en een verlopen simkaart. Zoals ik al vermoedde moet het dus een restpartij zijn.

Wel een 'schande' trouwens dat zo'n oud toestel nog een lock heeft en een simkaart die het niet doet. Dat had AH beter kunnen doen. Aan de andere kant: voor die prijs moet je niet te moeilijk doen aangezien dat toestel relatief makkelijk te unlocken is.

Ben benieuwd of ik een afwijkend exemplaar krijg (zonder simlock oid). We zullen zien!

Gepost op 07/01/12 om 11:45 uur
AH doet dit denk ik niet zelf, maar zal uitbesteed zijn aan een externe partij. Zo'n simlock vind ik niet raar. Wel dat ze wellicht verlopen simkaarten uitleveren en dat ze misschien wel 100 a 200 van dit soort oude toestellen hebben liggen..
Gepost op 07/01/12 om 11:47 uur
En de telefoon is binnen! Iedereen kan het pakketje aannemen, moet wel voor getekend worden.

Telefoon bevat zoals al aangekondigd een Telfort simlock, via http://www.lur.nu/unlock/nokia_eng.php heb ik zojuist simlock succesvol verwijderd.
Selecteer als type telefoon Nokia 2600, voor de rest gewoon stappenplan volgen. Kind kan de was doen.
Gepost op 07/01/12 om 11:49 uur
Aangezien het om een hele oude partij gaat, zouden we het kunnen proberen om gratis de unlockcode van de helpdesk te krijgen.

Uiteraard moet je als koper je klacht indienen vwb het vervallen €10 tegoed.

Allemaal een printout van de actie maken en in je claim toevoegen zou ik zeggen.

@TweakersOnly: moet je op die site bij DCT4 of DCT3 de code genereren?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone