AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 07/01/12 om 12:07 uur
@hpahpa

Via 123unlock ja.
Gepost op 07/01/12 om 12:10 uur
vrijdag avond besteld
wel zonder bonusnummer
bevestiging gekregen, maar geen track en trace gehaad.
het bedrag is wel afgeschreven
en als ik inlog op ah site, dan staat er bestelling is geplaatst.

wat moet ik nou doen?
Gepost op 07/01/12 om 12:23 uur
@ m113 Hier ongeveer hetzelfde. Van 1 bestelling bericht gekregen dat het pakket naar tnt is maar de track and trace link werkt niet.
Van de tweede bestelling wel een bevestigingsmail gekregen maar verder niets meer vernomen.
Ik wacht gewoon af en ga niemand bellen.
Gepost op 07/01/12 om 13:06 uur
yamal
Geen wonder dat de tracktrace niet werkt, de code in de link van ah klopt niet met wat op het pakket staat.
Gepost op 07/01/12 om 13:09 uur
Er zijn volgens mij zoveel bestellingen gedaan, dat ze het niet in 1 dag kunnen verwerken. Ze hebben zoveel niet eens in huis, mogelijk krijg je bij op een beter alternatief als ze het betreffende toestel niet meer kunnen leveren.

AH heft de actie waarschijnlijk onderschat, maar AH heeft een goede naam, dus wat dat betreft zal het allemaal wel goed komen.

Wat de bevestiging betreft, in de spambox?

Je krijgt altijd een bevestiging van betaal ideaal, dus bewijs dat je wat gekocht heb is wel duidelijk.

Ik zou mij er niet druk om maken, maar dat is mijn mening.
Gepost op 07/01/12 om 13:49 uur
Hier toestel ook binnen, donderdag besteld.
Dat unlocken lukt mij nog niet echt.....
Leuk reserve toestel voor 5 euro - met gratis headsetje.
Gepost op 07/01/12 om 13:54 uur
dreumes
Hier Nokia ook ontvangen. Bij mij correspondeerde barcode op pakket ook niet met barcode in e-mail van AH. Ik heb een oude nog actieve Telfort kaart geplaatst.

@ TweakersOnly,

Welke van de 7 codes heb je ingevoerd om toestel te unlocken?

De codes gegenereerd door lur.nu zijn niet hetzelfde als de codes die ik krijg bij unlock123. Vreemd
Gepost op 07/01/12 om 14:09 uur
sjeroen
Het is binnen thanks voor tip ;). Maar 2 unlockcode geen resultaat. Wil niet naar unlocker dus als iemand goeie kan vinden met imei nmr graag
Gepost op 07/01/12 om 14:09 uur
sjeroen
dubbel
Gepost op 07/01/12 om 14:14 uur
Ik heb de eerste van de 7 codes gebruikt, meteen succesvol.
Gepost op 07/01/12 om 14:16 uur
Ook bij mij werkte de track&trace-link niet. Toch heb ik de Nokia vanmorgen ontvangen. De simkaart werkt niet. Het unlocken ging prima, via 123unlock.nl.
Gepost op 07/01/12 om 14:33 uur
dreumes
@ TweakersOnly,

1e code gebruikt. Niet gelukt. Code error. De eerste poging zit erop. Even wachten op meerder reacties. Dan maar weer een poging wagen.
Gepost op 07/01/12 om 14:34 uur
Zover ik weet moet je altijd de eerste en de zevende code hebben, waarom die andere codes er staan is mij een raadsel.

Nog in afwachting van mijn telefoon.
Gepost op 07/01/12 om 14:36 uur
sjeroen
unlocken gelukt 123unlock.nl
Gepost op 07/01/12 om 14:37 uur
Quote:
@ TweakersOnly,

1e code gebruikt. Niet gelukt. Code error. De eerste poging zit erop. Even wachten op meerder reacties. Dan maar weer een poging wagen.

Heb je ook de serial box aangepast naar 32779 (telfort /orange + Nokia 1600)
Gepost op 07/01/12 om 14:53 uur
Hier is het pakketje inmiddels ook afgeleverd, ondanks dat ie volgens Track&Trace niet bekend was. Blijkt dat de link van AH naar de site van PostNL een anderecode dan die op het pakket zelf bevat waardoor die hem niet kan vinden. Maar dat zegt dus verder niks.

Aangezien ik zo dadelijk bezoek krijg, kan ik nu niet kijken wat erbij zit. Dat zal wel vanavond of anders morgen worden.

Ga ervan uit dat de bijgeleverde simkaart verlopen is en dus niet werkt. Beetje slordig van AH, maar zoals iemand anders hier al eerder zei, doen ze die telecomzaken waarschijnlijk niet zelf en gaat het hier dus om een oude restpartij die ze even snel kwijtmoeten.

Ik hoef die simkaart verder niet, dus daar zal ik niet moeilijk over doen. Moet alleen de eventuele simlock eraf halen, iets wat wel zal lukken als ik de verhalen erover lees.

Ben in elk geval blij met het oude beestje!
Gepost op 07/01/12 om 15:48 uur
Unlocken gelukt via 123unlock. Succes gewenst voor alle anderen.
Gepost op 07/01/12 om 15:58 uur
Hugo Boss
Ik kijk even een paar dagen niet op deze site, en ik heb meteen iets gemist zie ik. Dacht bij het zien van de titel aan een heel oud topic, zeker doordat het topic al 5 pagina's is, maar slechts van 4 januari dit jaar.

Ook ik heb alsnog even besteld, ben erg benieuwd of ze nog toestellen hebben. Ik kan trouwens nergens vinden dat er uberhaupt een simkaart van Telfort bijzit.

Het ding heeft zeker geen Bluetooth? Voor mn carkit...

Edit: helaas niet, dan maar de 4 MB geheugen volzetten.
Gepost op 07/01/12 om 16:04 uur
dreumes
@ TweakersOnly,

Gelukt met 1e code van lur.nu. Phone restriction off. Code is nu wel hetzelfde als de code van 123unlock. Ik had gister een oud draadje doorgelezen over het unlocken van de 2600 en was nu vergeten de box serial aan te passen. Dit omdat de 2600 er gewoon tussen stond.

@ Casper,

Die 7 codes hebben alle een functie. Code 1 t/m 4 hebben hun eigen functie om beperkingen op te heffen. Code 5 heft de beperkingen van code 1 en 2 tegelijk op. Code 6 heft de beperkingen van code 3 en 4 op en code 7 de beperkingen van code 1 t/m 4 in één keer. Code 7 moet vaak gebruikt worden als een toestel dubbel gelockt is (provider lock en netwerk lock).
De 2600 heeft blijkbaar alleen een netwerklock waardoor code 1 volstaat.

@ Hugo Boss,

De simkaart is AH Mobiel (geel), maar wel eentje uit 2005! Het formulier nummerbehoud heeft een datum van oktober 2005.
Gepost op 07/01/12 om 16:47 uur
Kan iemand even een stappenplan maken hoe hij precies unlocked heeft, mij lukt het niet.

Diegene die dit wil, dat is de beste voor vandaag

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone