AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 17/01/12 om 13:35 uur
Zojuist ook de mail van de klantenservice ontvangen.
Mailadres: internetklantenservice@ah.nl
Gepost op 17/01/12 om 13:35 uur
? dubbel bericht
Gepost op 17/01/12 om 15:50 uur
Langzaam dan maar eens gaan mailen.
Gepost op 17/01/12 om 18:38 uur
dreumes
@ gouryella,

Bedankt voor het mailadres. Ik heb gelijk een mailtje verstuurd.

Omdat mijn hollandsnieuwe abo 23 januari eindigt en ik nog belminuten heb gebruik ik ze om die 0900-nummers van AH te bellen. Bij 0900-20 25 290 krijg je op de vraag waar de Nokia blijft als antwoord: we zullen uw vraag doorspelen naar de betreffende afdeling waarna u wordt teruggebeld.
Een tweede antwoord kan zijn: u moet een ander nummer bellen, nl. 0900-24 66 2435. Die 5 hoort er niet eens bij en dit nummer is de prepaidlijn van AH Mobiel waar men absoluut geen informatie heeft over bestellingen.
Gepost op 17/01/12 om 19:08 uur
Na een week wachten was dit de reactie op de niet werkende sim:

Geachte heer X,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel omtrent uw bestelling.

Voor deze vraag wil ik u vriendelijk verzoeken omt telefonisch contact op te nemen met de AH Webshop. U kunt hen bereiken via het nummer 0900-2025290.

Onze excuses voor het ongemak.

AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klik op onderstaande link om te reageren op deze e-mail.

Puur om AH Mobiel te testen ga ik ze wel ff bellen morgen..
Gepost op 17/01/12 om 19:13 uur
Geblokkeerd
Quote:

Geachte heer X,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel omtrent uw bestelling.

Voor deze vraag wil ik u vriendelijk verzoeken omt telefonisch contact op te nemen met de AH Webshop. U kunt hen bereiken via het nummer 0900-2025290.

Onze excuses voor het ongemak.

AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klik op onderstaande link om te reageren op deze e-mail.

Puur om AH Mobiel te testen ga ik ze wel ff bellen morgen..

AH heeft ook nog gratis antwoordnummer die betaalt ,men met het geld vd mobieltjes

antwoordnummer 30573
3030wb
rotterdam
Gepost op 17/01/12 om 19:20 uur
Quote:
...

Mag ik dit nomineren voor de stommiteit van de maand? Iemand klaagt dat-ie niet kan bellen, en ze vragen je te bellen... Wat is het nut van een klantenservice online als ze alleen naar een telefoon verwijzen?
Gepost op 17/01/12 om 19:33 uur
dreumes
Quote:

@ DeLange,

Vergelijk dit nummer eens met het nummer dat genoemd staat in de bijbehorende brief van het geleverde pakket. Wat staat er voor telefoonnummer bij Pakket incompleet? 0900 - 202 590! Bewuste fout?

Gepost op 17/01/12 om 19:52 uur
wat is dit voor onzin van ah?
ik ga klacht indienen
ik wil mijn geld terug of een alternatief
en ik ga geen 0900 nummers bellen
wat een oplichters daar
Gepost op 17/01/12 om 20:54 uur
Ik heb vanavond rond 19.00 uur gemaild naar internetklantenservice@ah.nl en rond 20.00 uur kreeg ik onderstaande reactie.

Geachte heer XXXX,

Hartelijk dank voor uw email van 17-1-2012. Het antwoord op uw vraag hebben wij op dit moment niet. Daarom hebben wij uw vraag gesteld aan de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zodra wij een antwoord hebben gekregen laten wij u dit weten.

Uw vraag is bij ons bekend onder nummer: XXXXXX

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Gepost op 17/01/12 om 23:33 uur
Gypsy
Precies die reactie heb ik later ook gekregen. Ik stel voor, dat wij allemaal bij
AH blijven doorvragen, tot we uiteindelijk een bevredigende oplossing hebben!
Gepost op 18/01/12 om 00:30 uur
Hier ook een e-mail gestuurd waar de telefoons blijven, ook dat is doorgestuurd.
Gepost op 18/01/12 om 09:24 uur
http://www.woonblick.nl
Hier ook een e-mail gestuurd. Nog niks terug. word vervolgd....
Gepost op 18/01/12 om 09:34 uur
H-W
Ook maar even een mail richting AH gestuurd. Nu maar afwachten ...
Gepost op 18/01/12 om 10:43 uur
Na 2 contactformulieren nu ook nog een mail gestuurd (over de onbruikbare simkaart). Ben benieuwd naar de reactie.
Gepost op 18/01/12 om 10:44 uur
Dubbel geplaatst!
Gepost op 18/01/12 om 10:51 uur
Hier ook een 3e ! email verstuurd, op geen van alle antwoord. Belachelijk zeg.
Gepost op 18/01/12 om 11:22 uur
dreumes
Gister eveneens een mail naar klantenservice gestuurd. Vrij snel een mailtje terug ontvangen met de vraag om het ordernummer door te geven om een en ander uit te kunnen zoeken. Ordernummer stond toch echt vermeld in mijn mail!

Ook de prepaid lijn nog een keer gebeld. Medewerkster constateerde dat de simkaart was verlopen. Mij werd voorgesteld een nieuw startpakket in de winkel aan te schaffen. De simkaart te activeren en daarna de klantenservice te bellen. Het aankoopbedrag van het startpakket zou gecrediteerd worden en in de vorm van beltegoed worden bijgeschreven. Ze beweerde dat de nieuwe AH sim zou werken in de Telfort gelockte Nokia. Ik geloof er niets van. Mijn Nokia is inmiddels lockvrij en heb geen behoefte aan een AH sim.
Gepost op 18/01/12 om 11:28 uur
123456
@dreumes: "Naar de bekende weg" vragen kom ik tegenwoordig steeds vaker tegen bij bedrijven. Zo vaak dat je bijna zou gaan denken dat het beleid is om op die manier de klant te ontmoedigen om verder te vragen.

Niet werkend simkaarten bij telefoons leveren is trouwens ook niet erg slim. Om vervolgens klanten via foutieve telefoonnummers het bos in te sturen.

Met al dit geblunder lijkt deze actie bijna geknipt voor Tros Radar.....
Gepost op 18/01/12 om 13:04 uur
@123456

Bijna geknipt voor Tros Radar ?

Ik zit al een hele tijd mee te lezen en denk maar 1 ding ondertussen:
jongens aanpakken dat zootje.
De publiciteit zoeken.
Ze willen het blijkbaar niet anders.

Zo ga je toch niet met je klanten om.
Van het kastje naar de muur sturen en verder op geen enkele manier communiceren met de klanten nadat bij hun zelf van alles mis is gegaan.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN