AH Telecom Webwinkel Nokia 2600 voor 4,95

Gepost op 04/01/12 om 20:41 uur
Kom deze net tegen in de AH koopjeskelder. Een oudje,wel een degelijke.
Alleen al voor de accu.

Nokia 2600

Van de bestelling met bonuskaartnummer is wel een bevestigingsmail binnen gekomen.
Ook zonder kaartnummer besteld en betaald maar geen bevestiging gekregen.

1 per klant en geen portokosten.
Bonuskaartnummer nodig. Willekeurig telefoonnummer ingevuld.
Simlock (Telfort?) zou gratis te verhelpen moeten zijn?
Gepost op 04/01/12 om 21:36 uur
Dank je wel voor de tip! Ik heb er meteen eentje besteld. Kreeg ook per omgaande een bevestigingsmail.

Een degelijk reservetoestelletje is nooit weg en zo'n oude Nokia is waarschijnlijk vrij simpel te unlocken. Trouwens, voor dat prijsje kun je je geen buil vallen.
Gepost op 04/01/12 om 21:53 uur
ook bedankt !
Ook maar even een besteld, handig telefoontje om in de auto te leggen voor nood, die oude dingen hebben tenminste nog accu's die het langer volhouden dan 1 dag !
Ik zie trouwens niet staan dat er een simlock opzit. Was het niet zo dat AH telefoons alles slikken wat op KPN netwerk zit ?
Ze hebben trouwens wel een lekker actueel *ssortiment daar bij de AH zeg, de Nokia 1600 en 2310 ook nog gewoon leverbaar, volgens mij heb ik die zo'n 5 jaar geleden al voor die prijs bij debitel gekocht...
Gepost op 04/01/12 om 22:03 uur
sjeroen
thanks voor de tip
Gepost op 04/01/12 om 22:18 uur
albert.v
Thanks, hier ook even besteld. Makkelijk als reservetoestel of om een keer weg te geven ...

Ik ga er vanuit dat 'ie simlockvrij is. Zo niet, dan wordt het tijd voor de aloude Trycktill site, kiezen voor de 1100 als ik me goed herinner.
Gepost op 04/01/12 om 22:44 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Leuke actie!

Thx! Je moet het maar wéér vinden.
Gepost op 04/01/12 om 22:50 uur
Lol ook besteld, totaal niet nodig heb zat toestellen, waarom gekocht
Gepost op 04/01/12 om 23:19 uur
Bedankt voor de tip, heb er net ook eentje besteld!

Komt goed uit, want ik had vandaag een oude SE W302i laten unlocken, althans, dat dacht ik dus. Maar die simlock blijkt bij nader inzien er nog steeds niet vanaf te zijn. Kan die Nokia dus wel goed gebruiken. Morgen verhaal halen bij die tent. Ga ervan uit dat de 2600 geen simlock heeft en anders is ie er makkelijk af te krijgen aangezien het een DCT4 toestel is waar je dus met een calculator de boel kunt vrijmaken
Gepost op 04/01/12 om 23:36 uur
Inderdaad een oudje, maar komt hier ook goed uit: gebruik op vakantie nog steeds een Nokia 6230i, waarvan de accu op was en laat nou net toevallig de accu van deze ook op de 6230i passen ;-) ...los van het feit dat de 2600 gewoon een leuk noodtoestelletje is. Bedankt voor de tip!
Gepost op 05/01/12 om 00:13 uur
yamal
Inderdaad handig, een goedkope reservebatterij en een verse headset voor een oud toestel. TS bedankt.
Gepost op 05/01/12 om 08:59 uur
thanks!
Gepost op 05/01/12 om 09:21 uur
Bedankt voor de tip. Ook even besteld.
Gepost op 05/01/12 om 10:14 uur
Besteld en bevestigingsmail binnen. Telefoontje roept herinneringen op aan de goede oude tijden van Telecomvergelijker.
Gepost op 05/01/12 om 10:18 uur
Ik heb trouwens zonder bonuskaartnummer besteld en gewoon de bevestigingsmail gekregen. Niet direct, want ik heb gisteren rond 23:00 uur besteld en een uur later had ik nog niks in mijn mailbox. Maar zojuist kwam het mailtje binnen, dus het duurt in bepaalde gevallen eventjes

Vind het een mooie deal (goede noodtelefoon) die inderdaad aan de gouden tijden van de mobiele telefonie doet denken.

Een degelijk telefoontje met dito accu voor minder dan 5 euro, het is iets wat je niet snel meer tegenkomt.

Gepost op 05/01/12 om 10:27 uur
Ik heb het ook net besteld maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wel alvast betaald.
Gepost op 05/01/12 om 10:41 uur
dreumes
Ook besteld en direct een bevestigingsmail ontvangen. Ben benieuwd hoeveel van deze toestellen er nog op voorraad zijn om aan alle bestellers te kunnen leveren
Gepost op 05/01/12 om 10:42 uur
Ook maar besteld en gelijk een bevestigingsmail gekregen.

Bedankt voor de tip.
Gepost op 05/01/12 om 11:16 uur
Gypsy
Dank, wrob! Hier ook besteld. En betaald, maar nog geen bevestigingsmail.
En als je op koopjeskelder klikt, staat ie er ook niet meer op. Dus uitverkocht...?
Gepost op 05/01/12 om 11:22 uur
@Gypsy

Net voor iemand anders nog eentje besteld.Voor beide een bevestigingsmail ontvangen. Tussen mijn twee bestellingen zat 44 minuten. Het tweede bestelnummer is 14 hoger dan het eerste. Ze gaan dus redelijk snel.
Gepost op 05/01/12 om 11:30 uur
Gypsy
Ik heb alleen een ordernummer van Ideal binnen.
Kan dat iets als dit zijn: ORDER ID33218 05011X XXXX?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
250 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
250 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone